Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy da rade kupic?


Petey_Pablo

Rekomendowane odpowiedzi

Gwarantuje, że się natniesz. za 30 tys. to kupisz dobrą 2003 a nie 2005 r. chyba za dużo naoglądałeś się na allegro ogłoszeń z wielkopolski - bryk po dachowaniach itp. naprawionych w stodole. 2005 r. w dieslu dobry egzemplarz ok 43 tys. zł za tyle będziesz mieć poduszki sprawne, a nie oporniki, napinacze sprawne a ne wywalone, przebieg wiarygodny i udokumentowany - te informacje są bezcenne, ale życie to sztuka wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz "poziom odniesienia" :

http://www.nawrot.pl/renault/komis/opis.php?id=477

(zwróć uwagę, że to cena netto)

 

Jak trafisz taniej z pewnego źródła - WYGRAŁEŚ :!:

 

Szukaj kupionych w polskim salonie, użytkowanych przez niewielu właścicieli i KONIECZNIE SPRAWDŹ PRZEBIEG w autoryzowanym serwisie

 

Ja niedawno za 30 tys. kupiłem benzynę 1,6 z 2004 roku i jestem zadowolony - mały przebieg, wiarygodny sprzedający i potwierdzona historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Jak coś jest tanie i odbiega od rzeczywistości to juz z def. jest cos nie tak; no chyba ze wyjątkowo ktos z pewnych znajomych czy znanego otoczenia jest w przypadku losowym i czas ma tu znaczenie. A poza tym to...zachowaj Boze.Lepiej dołożyc 5kzł niz kupa nerwów i 10kzł w plecy.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm...

Ja to widze bardzo zle :?:

Powiem z wlasnego doswiadczenia: mialem Clio II i mialem maly wypadek (nie ze swojej winy) - po zalatwieniu wszystkich formalnosci z PZU stwierdzilem ze kupie Megi i na nia sie nastawilem. To bylo w polowie listopada zeszlego roku... Megi zaklepalem sobie dopiero 2 tygodnie temu (juz nie moge sie doczekac odbioru - czekam na cesje leasingu)... Przez te kilka miesiecy obejrzalem kilkadziesiat modeli i okolo 70% (95% sprowadzonych) to samochody powypadkowe!!! Naturalnie poskladane (gorzej lepiej) ale wszystkie w historii pojazdu nie mialy o tym nawet malej wzmianki. Tragedia poprostu...

Sam handlarz ktory kupowal moje Clio powiedzial: "Niech Pan nie kupuje nic sprowadzanego - wszystko bedzie po dzwonie - wiem bo sam w tym siedze... Tylko salon polska i najlepiej pierwszy wlasciciel"

Po pierwszym miesiacu bylem lekko rozczarowany wyborem, po dwoch juz sie denerwowalem a w lutym to mnie juz szlag trafial ze nic nie moge wybrac :?:

Dodam ze w poszukiwaniu Megi zrobilem ponad 3000 km po naszym kochanym kraju - w ogloszeniu ze nie bita, dzwonisz pytasz, upewniasz sie jedziesz i ... Jedyne co sie zgadza to salon polska - reszta wyssana z palca...

Nastawialem sie tez na diesla ale nic z tego nie wyszlo - taki samochod z realnym przebiegiem i nie bity ponad 40000 musi kosztowac.

Tak poza tym to zastanawiam sie co ci ludzie robia z tymi samochodami ze po 3 latach to wyglada w srodku tak jakby wozili nimi kury...

Ja za swojego 1,6 htb sportway 5d (31.12.2005, przebieg 22.000) dalem prawie 36.000 i uwazam ze to byla dobra cena.

Tak dla pocieszenia powiem ci ze byl z wielkopolski :?: - krainy amatorow cudotworcow.

Zycze powodzenia w poszukiwaniu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CHłopie być może powinnienes coś znaleść w benzynie 1,6 ale raczej 2004 r. - zmniejsz wymagania, to wtedy napewno znajdziesz. Pamiętaj więcej pokory i jesce jedno:kupił to sam, a sprzedać to i z ojcem nie mogli - domyśl się co to może znaczyć. Jak nie zapłacisz to dobrego nie kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj sie tak bardzo rocznikiem - ja szukalem 2004-2006.

Wazniejszy jest stan auta... ja szukalem pol roku i przejechalem ok. 2000km :-|

Ale warto bylo czekac na ta jedyna :?:

Dobry z 2005 w tej chwili 38k-40k - niestety cudowne okazje to zlom :-/

 

PS.

Ta od Nawrota robiony caly bok... tyle przez telefon jakis czas temu uslyszalem.

Sprowadzane w 99% zawsze sa po mniejszych lub wiekszych stluczkach - inaczej sie nie oplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 16v to z poczatku 2004 i przebiegiem ponizej 90tys km to mozna za 25K PLN spokojnie znalezc w salonie i to z dobra historia. I to z przyzwoitym wyposazeniem. Wiem, bo takowe skupuja po 20K, a mniej-wiecej 2-5K musza na tym zarobic.

Wiec jesli nie szukasz jakiegos super-wozidla, to popytaj w salonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz, ja mowie na podstawie swoich doswiadczen.

Salon przyjmujac w rozliczeniu samochod wycenia 2003/2004 na poziomie 20-25K. Do tego musi doliczyc sobie kilka tysiecy (przecietnie jest to jak napisalem 2-5K) i za tyle sprzedaje.

Sam kupilem M2 z 11.2003 z przebiegiem 84Kkm za dokladnie 20K. Poprzedni wlasciciel (ktorego dobrze znam) mogl oddac ja za mniej-wiecej 20K w rozliczeniu lub sprzedac samemu - wybral to drugie. Dzieki temu mam samochod, ktorego pochodzenia i historii jestem pewien.

 

Dario, nie wiem czemu tak sceptycznie podchodzisz do kupowania samochodow. Oczywiscie, wiekszosc na rynku to zlom, ale jak ktos chce i sie postara, a przede wszystkim wykaze sie cierpliwoscia i chlodna kalkulacja (zamiast kupowania na "hurra") to ma spore szanse kupic dobry woz za przyzwiota cene.

Przy okazji - jak bedziesz w mial chwile, to sie przejdz po salonach i zapytaj za ile skupuja uzywane wozy, a potem spojrzyj za ile je sprzedaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało kto jest takim idotą, że kupuje auto za 60 tys. zł a po niecałych 4 latach sprzedaje za 20tys.zł

Tak już jest na świecie.

Większość aut po trzech latach traci na wartości 50 % z drobnymi wahaniami w górę lub w dół w zależności od wielu czynników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja szukałem tylko po salonach ASO, kupuje już tak nie pierwsze auto. kupiłem 2 letniego megane polesingowego 80tys przeb, 37500zl na firme z pełną FV i gwarancja roczna dilera. 1.5dci 82km sportway. wewnątrz i na zewnątrz wygląda jak nówka z salonu. zrobiłem 20tys. na razie bez niespodzianek.

auta sprowadzane i niesprowadzane w komisach to koszmar oglądnąłem 20meganek każda po dzwonie. a w opisie nówka pierwszy właściciel aso :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podchodze do sprawy sceptycznie, zbyt wiele aut juz miałem i wiem jedno, nie ważne czy to Polak, Niemiec Francuz - kupuje Diesla 70 tys. zł i więcej to nie sprzedaje po 4 latach za 20 tys. i z przebiegiem ok. 90 tys. km. o się nie opłaca taka jest moja opinia. Można się z nią zgodzić lub nie - wiem jedno każdy egzemplarz dobry kosztuje, utrata wartości Panowie jest czymś normalnym nawet 50 proc. ale nie 70. Poza tym jakbyłem miesiąc temu w salonie bo zastanawiam się nad kupnem drugiej Megany, a w rozliczeniu swoją chciałem zostawić to koniec 2003 r. na 30 tys. mi wycelili, a jesce tysiąc złotycg mogli dorzucić, gdybym bogatszą wersje kupił tej nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!