Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam i od razu przepraszam ze w tym dziale,ale to podobno cos z osprzetem silnika.prosze o pomoc mam komende sprawdz wtrysk zdarza sie to tylko w trasie. jadac przez dluzsza chwile z predkoscia ok 140.nic z samochodem sie nie dzieje. bylem u goscia na ogrodowej w ursusie podobno najlepszy nic na kompie nie znalaz.boje sie zebym czegos nie gorzej nie rozwalil.z gory dzieki za jaka kolwiek pomoc . megane ll 1,5 dci 105 kM.wtryski siemens.bez fapa

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem sprawdz wtrysk gdy miałem awarie przewodów tzn poprostu robiło zwarcie. Nie wiem i nie pamiętam czy przy EGR jak jest zabrudzony nie wywala SPRAWDZ WTRSK. Pojedz tam gdzie mają oryginalnego Renault CAN CLIP i niech sprawdzi dawki paliwa na wtryskach może jakieś korekty trzeba zrobić. Albo poprostu sprawdz wtrysk(iwacz), na wtryski dodawałem też dodatek do paliwa do czyszczenia wtrysków. Pozdrawiam

Edytowane przez Gungosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i dzieki za porady zamierzam kupic z polecenia mechaniora preparat ,forte advanced diesel fuel condotioner,na wtryski podobno ach ech dam znac jak to zadziała. <piwko>

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

post-69719-0-33005000-1438722496_thumb.jpg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Przez ponad pół roku, odkąd mam megane 2 1.5 dci 82 km , zawsze tankowałem do pełna i zawsze z dodatkiem raz na czyszczenie wtrysków raz na smarowanie. Jak przyszły pierwsze ujemne temperatury to po pięciu godzinach nie odpalało. W wężykach paliwa pełno powietrza. Jak stał w ciepłym nie było problemów, lecz ostatnio padł całkiem, nie odpala wyskakuje błąd check injection i stop i można kręcić do woli a on nic. Wybieram się do warsztatu bo powymieniałem przewody paliwowe więc jestem pewny, że są szczelne a powietrze wciąż sie dostaje, przelew wtrysków też szczelny. Wątpię czy te dodatki coś dają chyba że wtryski padły już dużo wcześniej. Jestem ciekaw jaka przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!