Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane III GrandTour 2.0 Turbo 180KM


jakusza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przymierzam się do zakupu Renault Megane III 2.0 Turbo od Pana z Łasku. Zamówiłem sobie inspekcję tego samochodu z firmy moto zakup. Z rozmowy wynika, iż był podmalowany z boku - obie strony lewa i prawa błotnik tylny. Do tego jest problem z kamerką cofania. Facet sprzedawał już jeden samochód - link poniżej.

Ogólnie cena nieco wzrosła. Co sądzicie, o co dopytać, co sprawdzić. Ufam, że Panowie z moto zakup zrobią robotę, ale może ktoś z Was już był, oglądał, albo dostrzegł np. coś po zdjęciach co wydaje się warte dopytania?

 

Aktywne ogłoszenie:

http://allegro.pl/renault-megane-iii-grandtour-2-0-turbo-180km-i5585767870.html cena 33

 

oto historia ogłoszeń:

http://allegro.pl/renault-megane-iii-grandtour-2-0-turbo-180km-i5488620832.html cena 32.5

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-ID4paXjo.html cena 32

 

Ogłaszał się już tu na forum tylko pod innym numerem telefonu, ale też z Renault Megane

http://megane.com.pl/page/gielda/ogloszenia-sprzedazy.html/_/renault-megane-gt-grandtour-r159

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Megana z Łasku była w ogłoszeniach już z początku kwietnia.

Pamiętam, bo też się nią interesowałem, ale ostatecznie odpuściłem.

Wtedy była wystawiona za 30 tyś zł i też jeszcze miała te niemieckie tablice.

Sprawdzałem wtedy VIN w ASO i faktycznie przebieg pokrywał się z zapewnieniem sprzedającego.

Natomiast osoba, która mi to sprawdzała, stwierdziła, że jak na ten silnik, auto ma niezwykle ubogie wyposażenie (takie jak dla aut flotowych/policyjnych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast osoba, która mi to sprawdzała, stwierdziła, że jak na ten silnik, auto ma niezwykle ubogie wyposażenie (takie jak dla aut flotowych/policyjnych).

 

Zastanawiam się jak to zinterpretować. Tzn. ubogie wyposażenie było generalnie przyczyną dla której odpuściłeś, cena w stosunku do wyposażenia czy bałeś się, że samochód po flotowy / policyjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie jest bardzo ubogie i obawiałem się, że to auto po policji/flotowe.

Żeby było śmieszniej, jest to chyba najniższe (poza Generation) możliwe wyposażenie, które wszędzie było stosowane tylko z najsłabszymi silnikami.

To auto akurat jest sprowadzone z Niemiec, ale w takiej konfiguracji dość popularne były we francuskiej żandarmerii.

Potem jeszcze sprawdziłem ceny aut z takim silnikiem w Niemczech i dobre egzemplarze zaczynały się w tych pieniądzach, a gdzie tu zarobek.

Gdybym nie kupił obecnej Megany, to może bym się wybrał na bliższe oględziny auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym nie kupił obecnej Megany, to może bym się wybrał na bliższe oględziny auta.

 

Rozumiem. Dzięki za uwagę. A powiedz mi co udało Ci się kupić w jakiej cenie? Bo widzę, że celujesz w podobne widełki i kupowałeś niedawno.

 

Hak ma, czyli ciągnik - lepiej jak ciągła niż była ciągnięta :-D

Edytowane przez jakusza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatecznie kupiłem zwykłą, a nie kombi :)

Udało się kupić Megane III 2,0 dCi z automatem, rocznik 2011 i przebieg niecałe 53 tyś km.

Wyniosła mnie ona ze wszystkim ok. 30 tyś zł + felgi, opony, klocki, akumulator, "duży przegląd", kupno brakujących części.

Dodatkowo auto stało na parkingu ubezpieczyciela i było trochę rozkradzione.

Brakowało wszystkich lampek, tylnej półki i koła zapasowego.

Sprowadzona z Francji, rok stała w salonie, więc stąd dość niski przebieg.

Jako, że auto z Francji, to zawsze jakiś minus musiał być.

U mnie to jest porysowany dach, wgięty tylny słupek i wybita szyba po tym, jak na auto spadła gałąź.

Skończyło się tylko na wymianie tylnej szyby, bo reszty mankamentów zbyt mocno nie widać.

Do wymiany były też opony z felgami, bo były w kiepskim stanie (były proste, ale ktoś parkował bardzo blisko krawężników).

Okazało się, że byłem pierwszym, który przyjechał auto obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi brakującymi rzeczami ciekawa historia. Gratuluje zakupu, bo ciekawa oferta :)

 

Ja ogólnie oglądałem się za czymś w kombi ze względu na większą rodzinę. Do tej pory jeździłem Renault Thalia 1.5dci 2003, który odkupiłem od dziadka. W sumie jeżdżę już 4 - 5 rok, przejechałem 50 tys. km. Mega oszczędny samochód, jedyne poważniejsze naprawy to wymiana klocków, no i wykończyłem pompę wspomagania, co było dość kosztowne bo nowa wyszła nieco ponad 1000 zł. Jednak odkąd pojawił się obowiązek zabierania wózka i dodatkowej torby pomyślałem o zamianie na coś na płycie GrandTour.

 

Budżet mam ograniczony do 30 tys., z ewentualnym zapasem. Więc nie mogę sobie pozwolić na zbyt dużo i liczyłem się, że jeżeli będzie lepszy rocznik to pewnie lekko szpachlowany. Nie mam za wielkich wymagań - ma posłużyć kolejne 5 lat, być większy niż Thalia i bardziej dynamiczny. Thalia w 70 KM nie pasuje do 25 latka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autkiem jeździ się miło i oby tak zostało :)

Cały czas mam jeszcze Megane II kombi i III też miała być kombi.

Jednak wyszło jak wyszło i nie żałuję.

W II mam LPG i koło w bagażniku, w obecnej koła nie mam, przez co pod względem pakowności do półki są podobne.

Przy 2,0 TCE musisz się liczyć z dużo większymi wydatkami na paliwo, w porównaniu do obecnego auta.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 2,0 TCE musisz się liczyć z dużo większymi wydatkami na paliwo, w porównaniu do obecnego auta.

 

Na szczęście spalanie nie jest istotnym kryterium. Średnio robię w ciągu roku 10 tys. km. Głównie dojazd do sklepu lub podróż do rodziny.

 

Thalia bierze 5l ropy średnio. Tu strzelam, że zużycie podskoczy do 9l benzyny. Wiadomo, większa masa, a tu jeszcze większy silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalnie padło, że kupiłem Lagunę III 140 KM z 2007 w tej samej kwocie. Jechałem już na zakup Megane, ale po drodzę znalazłem igiełkę w tej samej cenie.

 

Tutaj wyniki inspekcji za którą zapłaciłem trochę hajsu, więc jakby ktoś był zainteresowany:

 

https://www.dropbox.com/s/rzj0mymp1ho6e9x/189megane.pdf?dl=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!