Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II


Malibu83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Postanowiłem zakupić używany samochód i mój wybór padł na Megane II (tak powyżej rocznika 2005, do 180 000 przebiegu może być hatchback albo sedan, ale nie kombi). Szczerze nie wiem dlaczego akurat to auto, ale raz się nim przejechałem i mi się po prostu spodobał, a co ważniejsze nie ma problemu z przerobieniem na gaz, co zamierzam uczynić. Poza tym nie jest to może szczyt niezawodności natomiast wiadomo co się w nim może zepsuć.

No i tu niestety pojawił się problem, bo nie mogę znaleźć odpowiedniego samochodu do kupna. Nie znam się na tyle, żeby samemu w ciemno kupić po krótkim przeglądzie. Większość ogłoszeń to samochody sprowadzane z Niemiec z wątpliwą wiarygodnością (czy nikogo nie zastanawia, że te same samochody w niemczech są droższe niż u nas? Skąd one się biorą, skoro handlarze muszą zarobić?). Znalezienie modelu z tego rocznika od pierwszego właściciela w polsce graniczy z cudem. Pytałem kolegi, który sprowadza z Francji samochody, ale tam jest chwilowy zastój, bo pozbywają się diesli na gwałt. Jedyne jeszcze w miarę pewne źródło to samochód używany w autoryzowanym serwisie (np. zostawiony w rozliczeniu), ale tu też nie ma dużego wyboru (czasami dają za to gwarancje).

Może ktoś z forumowiczów, chce coś sprzedać albo zna jakieś sensowne źródło używek. Nie jestem skąpcem (16 tysięcy mogę wyłożyć spokojnie, a za dobry egzemplarz i więcej), a zależy mi, żeby auto jeszcze pojeździło przynajmniej ze 4 lata.

Co myślicie na temat fachowców, którzy za parę stówek robią konkretne oględziny przed zakupem? Warto?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach