Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błąd DF028 CHECK INJECTION 1,5 DCI


tomcub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W czasie jazdy zapalił się CHECK INJECTION. Po zgaszeniu auta problem z odpalaniem. Za 3 zakręceniem załapywał. Po podłączeniu do CLIP diagnoza błąd DF028- przerwany obwód elektryczny wtrysku na 3 cylindrze. Po skasowaniu błędu wszystko wróciło do normy, auto zaczęło odpalać normalnie. Po przejechaniu 200 km po mieście znów ten sam błąd i kasowanie błędu pomogło. W czym tkwi problem że auto po skasowaniu błędu chodzi normalnie i przejedzie jakieś 150-250 km bez błędu? W trybie awaryjnym ciężko odpala i głośniej chodzi. Czy wtrysk padnięty czy coś innego? Z góry dzięki za pomoc. Megane II 1,5 dci z 2004 roku

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się z tym bujałem ok. tygodnia, ale ze względu iż zawsze muszę mieć auto 100% sprawne to nie wiem jak długo na tym można śmiagać.

 

Raz mi się odpalił SERVICE i na moment wyłączyło 3 wtrysk - auto nie miało mocy. Akurat jechałem w trasę, zawróciłem więc do mechanika.

Nim dojechałem to już było z silnikiem OK, na CLIPie pokazało tylko błąd 3 wtrysku, wykasował i dalej jeździłem. Ale niedługo umówiłem się na sprawdzenie wtrysków u mnie na wsi. Zregenerowali 2 szt. i było super.

Silnik 1,5 dCi 101 KM w SCII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem 25.03.2015 w www.bosch-adamczyk.prv.pl:

- próba przelewowa, regeneracja wtryskiwaczy III i IV, kodowanie wtrysków.

- wtrysk I i II w normie.

Koszt 1160 PLN. Dostałem rok gwarancji.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Może to akurat przypadek. Autko wywala błąd check injection za każdym razem jak wskazówka paliwa jest na ostatniej kresce przed rezerwą. Od 3 lat auto jeździ tylko na paliwie BP DIESEL ULTIMATE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem sam zaworki na allegro, oryginały po 260 zł, podróby są po około 140 zł. Wymieniał mechanik 30 zł od sztuki. Dzisiaj to sam bym to wymieniał. Przejechałem ponad 40 tyś km i przelewy są w normie, około 7 ml robione Clipem. Jest nawet filmik w necie jak to zrobić.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj zwykły najtańszy ON na Lotosie lub Orlenie i dolej do tego ćwiartkę dobrego oleju do 2T (np. Ravenol Scooter półsyntetyk).

Chowają się wszelkie Ultimaty, Verwy czy V-Powery, a wielu osobom pozwoliły odłożyć w czasie wymianę wtryskiwaczy.

Warto spróbować, jeżeli jednak zaworki we wtryskiwaczach są rozwalone, to już nic im nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tak potwierdzam - śmigam drugim dizlem słodzonym 2T.

Choć w pierwszym wtryski robiłem, ale tylko dlatego, że jeden był przekładany do innego słupka (niestety rozkręcali i widocznie już go nie złożyli poprawnie), a drugi przy okazji zrobili.

Poza tym miodzio.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojego problemu z komunikatem check injection i błąd df028 odkryłem dziwne zjawisko odnośnie odpalania Meganki.

Odpalając auto naciskając START na wciśniętym sprzęgle autko dosyć długo kręci zanim odpali.

Natomiast wciskając sam START bez sprzęgła i hamulca i trzymanie przycisku START aż do momentu włączenia zapłonu i podgrzania świec i dopiero po podgrzaniu świec ( jeden raz) wciskam sprzęgło i START auto odpala na dotyk. Pozatym nie widać żeby auto straciło moc. dymi na czarno bo jest w trybie awaryjnym jak się jeździ z komunikatem checkinjection.

W czym problem? Może to cewka wtrysku na wykończeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

ok dzisiaj sprawdzę dla pewności zapytam jeszcze czy to jest to: https://www.eurofrance.pl/userdata/gfx/112f711cf45yfh0814ce5b6a30194bcf7039d9.jpg

PPM1 Black

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!