Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. Mam problem ze swoją Meganka. Wsiadam do auta karta w czytnik, wciskam sprzęgło, START a ona nic. Nawet nie zakręci, zapala się tysiąc kontrolek. Włączają się wycieraczki i wentylator, zero reakcji rozrusznika :mad: Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki, drugą kartę i nic... Proszę o pomoc.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W moim przypadku też nie chce odpalić, włącza się wentylator. Za trzecim razem w końcu odpali. Objaw jest taki, że po naciśnięciu guzika powinien być głośny dźwięk (blokada kierownicy?) i za chwile powinien odpalać, a u mnie gdy brak tego dźwięku, nie zapali się lampka od świec żarowych to nie uruchomi się samochód.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

START a ona nic. Nawet nie zakręci, zapala się tysiąc kontrolek. Włączają się wycieraczki i wentylator, zero reakcji rozrusznika :mad: Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki, drugą kartę i nic.

Może wystarczy naładować akumulator, a w wersji pesymistycznej kupić nowy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku tez nie chce odpalić, włącza się wentylator. Za trzecim razem w końcu odpali. Objaw jest taki, że po naciśnięciu guzika powinien być głośny dźwięk (blokada kierownicy?) i za chwile powinien odpalać, a u mnie gdy brak tego dźwięku, nie zapali się lampka od świec żarowych to nie uruchomi się samochód.

Włączający się wentylator zamiast rozruchu silnika świadczy o uszkodzeniu modułu UPC, tego pod maską z bezpiecznikami. Jest w nim przekaźnik wtrysku zasilający między innymi sterownik silnika. Jeżeli przekaźnik wtrysku nie poda zasilania na sterownik silnika to automatycznie włącza się wentylator. Zacząłbym od dokładnego przejrzenia tego modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest następująca z moim problemem:

- wymieniono rozrusznik, problem z odpalaniem pozostał;

- poprawiono, oczyszczono klemy na akumulatorze, przez kilka odpaleń było dobrze, problem jednak pozostał;

- pojawił się komunikat o karcie (nie pamiętam dokładnie), teraz naciskam dłużej przycisk start i jak narazie działa. Zobaczymy jutro.

Myślę teraz, że to może być coś z czytnikiem kart? Mam wersję z Hand Free i problem jest z włożoną kartą do czytnika lub nie włożoną. Czy czytnik też jest odpowiedzialny za hand free?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem jest z włożoną kartą do czytnika lub nie włożoną. Czy czytnik też jest odpowiedzialny za hand free?

A dokładniej opisz kiedy odpala a kiedy nie z włożoną kartą lub nie w czytnik.

I nie, czytnik nie jest odpowiedzialny za handsfree, są to właściwie dwa osobne sposoby identyfikacji kart. Prędzej kartę masz do naprawy. Przy handsfree nie musisz wkładać karty do czytnika, wystarczy jej obecność w samochodzie, bateria wymieniona? A i przypomnij sobie komunikat - może sporo wyjaśnić.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znowu nie chciał odpalić za pierwszym razem. Pojawił się komunikat "Stering no locked" czy jakoś tak. Karty mam zawsze dwie przy sobie w raziei jakiejś awarii. zazwyczaj odpalam bez wkladania karty, ale z karta w czytniku też byl problem. Baterie są wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!