Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przegląd w ASO - czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

A głupi elektorat kupi takie tłumaczenia, ze silnik się rozerwał przez filtr powietrza. he, he.

Szkoda tylko, że w tym przypadku mowa o filtrze oleju.

 

Wszyscy na świecie wiedzą, że silniki dci Renault'a się rozrywają, nawet z oryginalnymi filtrami.

Może powinieneś pomyśleć nad kupnem volkswagena ? Edytowane przez Rakle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moim zdaniem nie warto robić przeglądu pogwarancyjnego w ASO. Najlepszym, chociaż nie najłatwiejszym wyjściem jest znalezienie sprawdzonego warsztatu nieautoryzowanego, który specjalizuje się w danej marce. Warto poszperać trochę po forum. Różnica w cenie jest ogromna. Za przegląd na 60 tyś. km dla Megane III 1.6 w ASO trzeba było zapłacić około 1100 PLN. Przegląd w tym samym zakresie w jednym z nieautoryzowanych warsztatów w Katowicach (polecanym m.in. tutaj na forum) zapłaciłem około 600 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przegląd na 60 tyś. km dla Megane III 1.6 w ASO trzeba było zapłacić około 1100 PLN

Standardowo tyle wołają, ale przecież można się targować - za taki przegląd i to gwarancyjny zapłaciłem około 500zł w ASO (filtr powietrza i pyłkowy wymieniam sam).

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dzisiaj w ASO szczęka opadła.

Byłem w okolicy i zapytałem się ile będzie kosztowała wymiana oleju w skrzyni, koszt to skromne 700 zł.

W innym ASO, ale w Poznaniu ta sama usługa niecałe 400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witajcie.

Przymierzam się do przeglądu po 3 latach na około 60 000 km. Planowany zakres to wymiana oleju (Elf SXR 5w40) + uszczelka, filtr powietrza/oleju/kabiny/, wymiana świec i płynu hamulcowego. ASO z Jeleniej Góry wyceniło imprezę:

olej - 227,55zł + uszczelka - 9zł + f.oleju - 60,97zł + wymiana oleju + f.oleju + uszczelki - 208zł

f.powietrza - 97zł + wym.f.powietrza - 16zł

f.kabiny - 108zl + wym.f.kabiny - 32 zł

4 x świece - 152zł + wym.4xświec - 32zł

płyn hamulcowy - 42,35zł + wymiana płynu hamulcowego- 96zł

 

Razem po 10% zaproponowanym rabacie wychodzi skromne 972,78 zł.

To dobre ceny jak na ASO?

 

Zastanawiam się czy nie kupić własnego materiału (np. w polecanym Moto-Dynamic) i nie zlecić samej robocizny (384 zł).

Na materiale mogę zaoszczędzić prawie 240 zł. A może nie warto?

Proszę o opinię co byście zrobili.

Znając życie zwykły warsztat zrobiłby to wszystko za połowę ceny ale nie o to chodzi. Chcę mieć wpis w książce serwisowej i systemie Renault. Tym bardziej gdy naczytałem się legend o KZFR. Zastanawiam się bo jest jeszcze gwarancja. Co prawda tylko 3500 km zostało ale zawsze coś. Poprzedni właściciel zaprowadził samochód do serwisu 2 razy (w każdym roku użytkowania, średnio co 20 000 km). To będzie mój pierwszy serwis Megi. Po nim oczywiście skrócę interwał raz na rok lub 10-15 000 km.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lubaniu krzyczą "około 1000 zł" za wszystko lub jakieś 425 zł za samą robociznę lecz nie chcą się umawiać na soboty, a to jedyny dzień jaki mi pasuje. Inne serwisy są już za daleko żeby chciało mi się jechać (60 km i więcej).

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 24h od zamówienia przyszła kurierem paczka z www.renault-czesci.pl, w której był filtr powietrza, kabinowy, oleju + uszczelka pod korek i do tego cztery świece za 196 zł z wysyłką :-) Serwis wykonam sam bo nam garaż z kanałem. ;-)

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety warunki osiedlowe utrudniają mi samodzielne działania więc robotę zostawiam specjalistom. O tym sklepie właśnie pisałem. Upatrzyłem tam podobny zestaw tylko jeszcze z 5l Elfa. Z przesyłką wyjdzie 301 zł (285 + 16). Ceny dobre, nawet bardzo. Ciągle mam jednak zagwozdkę czy zlecać wyiany w ASO czy gdzieś indziej i czy ze swoimi częściami czy ich.

 

Dodano: 26 cze 2017 - 19:43

Postanowione, w połowie lipca jadę do ASO Dzięciołowski w Jeleniej Górze.

 

Po ich stronie:

- przegląd serwisowy (A) (a) na 60 000 km

- dezynfekcja klimy + filtracja czynnika i uzupełnienie do 200g

- wymiana oleju, uszczelki, filtra oleju/kabiny/powietrza, świec, płynu hamulcowego (z ich płynem DOT4+)

Po mojej stronie:

- dostarczenie oleju, filtrów, świec

 

Co ciekawe, dzwoniłem do "kolegi" pracującego w jednym z normalnych aczkolwiek renomowanych jeleniogórskich warsztatów i serwis klimy wycenili na 199 zł, ASO zrobi to samo złotówkę drożej.

 

Taki zakres prac skalkulowali na 4-4,5 godziny.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!