Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CHECK INJECTION - auto pędzi jak bolid


Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Pierwszy raz się spotkałem żeby samochód sam przyśpieszał ale zawsze musi być kiedyś ten pierwszy raz ;)

a więc po kolei...

 

Mój samochód to Renault Megane 2 rocznik 2003 z HF i innymi bajerami.

Dzisiaj wsiadam do samochodu, a tutaj przykra niespodzianka ,całkiem inna niż opisują inni na różnych forach,

każdy pisze że jak wyskoczy mu SERVICE i napis CHECK INJECTION to ma słabe auto wogóle się nie zbiera itp. ktoś pisał nawet że nie może pod górkę wyjechać. Ja mam dokładnie ODWROTNIE, wsiadam, odpalam wyskakuje "Service" ale autko ma obroty (wachające się na luzie od 2000 - 3500)

jak jedziesz na przykład na dwójce i nie dodajesz gazu (nie dotykasz wogóle pedału) to jedziesz po chwili jak spadną obroty z prędkością 20km/h,

ale jak chociaż dotkniesz gazu (lekko muśniesz co normalnie lekko by wskazówka obrotów może o milimetr się podniosła) natychmiast masz kopa jakbyś drugi silnik dołożył albo miał jakąś sportową wersję, jedziesz wtedy około 4000-5000 obrotów na każdym biegu, nie idzie ruszyć bo zawsze z kopyta rusza, trzeba męczyć sprzęgło, co gorsze ciężko wyrobić na zakrętach (trzeba hamować albo wrzucać wyższy bieg żeby dusić silnik).

Najgorsza opcja jest jak już byłem niedaleko domu, gdy hamowałem na biegu hamulec był twardy jakbyś go kilka razy na wyłączonym silniku nacisnął,

co powoduje dużo gorsze hamowanie.

Dosłownie auto szaleje na drodze, nie wiem jaka może być przyczyna.

Wszyscy piszą o braku mocy przy komunikacie "check injection" i niskich obrotach 2000-3000 obr/min a ja mam dosłownie odwrotnie.

Czym to może być??

Jutro mam zamiar podjechać do mechanika u którego się długo już stołuje, o ile będzie w pracy to coś zrobi ale jak ma urlop to leże

bo takim bolidem co sam się rozpędza nie chce jeździć i co by można zrobić jak nie będzie mechanika, można coś sprawdzić?

Przy gazowaniu (jeśli samochodzik sam dodaje gazu) słychać taki szum jakby powietrza czy pracy wtrysku pod maską a jeśli minimalnie dodam gaz ten szum ustaje ale samochód dalej się zbyt mocno rozpędza.

Jakieś sugestie?

Czyżby to cewka zapłonowa jak inni piszą? Tylko że nie pasują objawy bo są wręcz odwrotne.

Dodam że jakiś tydzień temu czułem właśnie jak wszedłem do auta rano taki swąd jakby elektryka się paliła czy coś.

Pod maską nic nie znalazłem więc stwierdziłem że może ktoś palił śmieci (co się czasem zdarza) no i taki dziwny zapach był ale widocznie mogło

jednak coś być nie tak już ale nie wyczaiłem co a nie zdążyłem zajechać do mechanika mu o tym powiedzieć.

 

No wiadomo przed świętami jeszcze musi się coś posypać...

Jak ktoś ma jakieś pomysły co to może być to Dziękuje z góry za odpowiedź, jeśli nie ten dział można przenieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Już wszystko jasne. Wczoraj po 23:00 trudno było patrzeć pod maskę nawet na deszczu mi to nie pasowało a miałem 3km do domu więc bolidem jakoś dojechałem ;-)

a problem polegał na tym, że czujnik przy silniku mi wyskoczył (ten co jest bliżej szyby) i stąd to wariactwo.

Cienko się tam trzyma bo gumka (uszczelka jako gwint) już się posypała więc troszkę silikonu dałem tylko na samą krawędź. Myślę że przez święta wytrzyma a później jakoś trzeba będzie się zaopatrzyć w coś konkretnego.

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!