Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gdzie kupić lampy do megane 2 2006r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem a mianowicie bardzo słabe światła mijania, długie są bardzo dobre, prawdopodobnie mam wypalone soczewki, założyłem nowe żarówki i nic nie dało, jak podjadę pod ścianę to zamiast widzieć poziome linie to widać rozproszone światło i jakby tego było mało to prawą lampę mam zaparowaną, szukam wszędzie lamp ale nigdzie nie mogę znaleźć, na alledrogo są praktycznie same angielskie, czy soczewki da się zregenerować lub wymienić? proszę o pomoc bo w tej chwili jazda na takich światłach to jazda praktycznie na ślepo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem już nowe lampy, jaka cena za soczewki? czyścicie też lampy od środka? i jak wygląda ich naprawa? wysyłam stare a dostaję nowe czy robicie te, które wam wysłałem? dla mnie ma to duże znaczenie ponieważ samochód stoi na parkingu pod blokiem a bez lamp nie chciał bym go zostawiać na parkingu bo różne rzeczy mogą się stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na pewno masz dobrze wpięte żarówki po zakupie też miałem ten problem. okazało się że źle były wpięte. bardzo często powielany błąd w MII poliftowej. Nie brakuje też zakładów regenerujących soczewki. zastanowiłbym się nad dobrą regeneracją niż nad jakimiś nie oryginalnymi, co lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem z jedną soczewką i reflektorem w Megi II 2008r z soczewkami, nie wiem czy powododem był gaz w żarówce czy co ale zmatowiała / zapyliła od środka - szybka i soczewka a na początku chciałem już kupować nowe Valeo ew. używki na allegro co by kosztowało trochę. Zdecydowałem się najpierw pobawić samemu i wyszło idealnie, jeden dzień, koszt poniżej 100zł (kupiłem klej, klucz długi do odkręcenia reflektora z Castoramy i uszkodzony reflektor żeby przestudiować jego budowę).

 

Zdjąłem zderzak, oba reflektory out, brzeszczot do wycięcia plastiku w 4 miejscach (potem klej dwuskładniowy) żeby rozmontować obudowę i dostać się do soczewki. Na youtube są przykłady jak rozkleić reflektory ale ja nie miałem takiego dużego pieca. Na youtube masz też przykłady jak zdjąć zderzak w Megance (tutaj mogą się przydać nowe zaczepy na górze takie plastikowe ćwieki, jak je uszkodzisz, zderzak będzie od maski odstawał bardziej, ja nie uszkodziłem ale sobie i tak kupiłem nowe - cena 20zł za 20 szt a jest potrzeba kilka). Ciąłem prostopadle do największego otworu. Potem masz dostęp do soczewek są na kilku śrubkach do wykręcenia. Tutaj obowiązkowo chusteczka do okularów, inaczej będziesz jeszcze raz rozbierał. Szybę można czyścić różnie - włożyć szmatkę do środka, pod ciśnieniem wodnym, jak się chce. Potem tylko sklejanie i w jeden dzień wszystko zrobiłem. Praca całkiem przyjemna. Potem wyglądały jak nowe, że aż mi migają do dziś w nocy światłami z przeciwka, bo myślą że na długich jadę.

 

AA i byłbym zapomniał kupiłem za prawie darmochę identyczny reflektor na allegro z uszkodzoną obudową żeby najpierw nauczyć się jak się najlepiej dostać do soczewki.

 

Jakbyś był zainteresowany takim podejściem to mogę tu przesłać fotki uszkodzonego reflektora - jak się do niego dostać, jak siedzi soczewka i gdzie ciąłem.

 

Opisałm całość: instrukcja

Edytowane przez megan_pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są 2 opcje , albo przyjeżdżasz i czekasz 4 godz (wcześniej trzeba się umówić tel wiadomośc na pw ), lub wysyłasz swoje reflektory jak paru klientów z tego forum i czekasz max 2 dni robocze + wysyłka . Zakładam nowe soczewki nie regenerowane, jeżeli sa wypalone odbłyśniki mycie soczewek nic nie da , dlatego z góry zazwyczaj w 70% w tym modelu są nadpalone lub wypalone całkowicie , zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Kolego powiem Ci że trochę ściemniasz. Powyżej dałem link i dowód, że zwykłe czyszczenie daje bardzo dużo - w moim przypadku właściwie powrót do stanu fabrycznego. Nie chodzi o mycie soczewek tylko o wytarcie ich tak jak się wyciera okulary, to też swego rodzaju soczewki. Wyglądają jak nowe. Statystyki, że 70% to wypalenie nie prowadzę, więc nie komentuję ale szczerze wątpię, że tak jest, bo co to znaczy? Mówisz o ksenonach czy o zwykłych? Soczewki to szkło, wypalać to się może odbłyśnik, który można sobie pomalować odpowiednim lakierem, żeby nie kupować całej soczewki. W moim wypadku odbłyśniki miały nalot, który wystarczyło wyczyścić szmatką.

BTW: Reflektory to kupisz w każdym lepszym sklepie z częściami do francuzów, albo na allegro orygniały: Valeo a jak nie chcesz Valeo to wpisz w wyszukiwarkę MEGANE II reflektor i podaj sprzedającemu dane auta, to Ci powie czy będą pasować. Czeka cię przełożenie silniczków sterujących poziomem świecenia jeśli chcesz iść w tą stronę.

Edytowane przez megan_pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megane_pomocy nie wiem czy powinienem dalej prowadzić z tobą konwersację, prowadzę firmę już 7 lat klientów megane 2 miałem już dosyć sporo,i mycie soczewki nic nie dało, po rozebraniu soczewki na części pierwsze widać nadpalone odbłyśniki soczewek,umycie soczewki jest już wtedy zbędne, odbłyśnik soczewki się niczym nie maluje i proszę poczytaj trochę na temat regeneracji samego odbłyśnika soczewki i jej budowę w megane 2 , i dlaczego/z jakiej przyczyny sie wypalają. Trzeba tez dodać ze są 2 rodzaje soczewek w tym modelu.

Rzadkością jest wtedy regeneracja gdyż cena nowych soczewek nie różni się za bardzo i klienci kupują nowe.

Wymiana jak i kupno wszystko w naszej firmie.

Pokazuję stare soczewki które miał klient i nowe juz zapalone,jak pisałem w 70% są one wypalone lub nadpalone.

 

Jeżeli nawet potencjalny Kowalski zdemontuję zderzak/zdemontuje reflektory/twoim sposobem rozetnie reflektory jak dałeś to w twoim poradniku,po czym rozkręci soczewki, i zobaczy odbłyśnik nadpalony,rozłoży ręce.

Nawet po rozcięciu obudowy musi ja pospawać więc potrzeba spawarki do plastiku i elektrody do tworzywa z czego jest zrobiona obudowa reflektora.

Myślę że cena która ja oferuję za wymianę soczewek+ soczewki i termin realizacji jest bardziej korzystniejszy niż twój GUIDE

po 2 zapraszam klientów do siebie Autem, Oczywiście za demontaż zderzaka pobieram opłatę,klient też może zobaczyć całą operacje wymiany soczewek + dokupienia są żarówki OSRAM Blue Night Breaker + 110.

To tyle w tym temacie, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, każdy ma swoje metody. Ja to zrobiłem za 30zł i efekt jest ten sam co jak bym Ci oddał te reflektory. Na pewno nie zabiorę Ci moim postem klientów, wciąż jest dużo ludzi, którym po prostu nie chce się samemu grzebać w tym, albo mają dwie lewe ręce, albo nie mają czasu, mimo, że to jeden dzień. Zgadzam się, ze jak jest wypalony odbłyśnik za soczewką to mycie samego szkła nic nie daje. I dlatego właśnie zamiast gdziekolwiek wysyłać te reflektory najpierw je wymontowałem i sprawdziłem stan odbłyśników ale były OK. Z tego co czytałem wypalanie odbłyśników dotyczy głównie ksenonów a ja mam zwykłe soczewki nie ksenonowe a takich modeli jest o wiele więcej niż ksenonowych z prostego powodu - nikt nie chciał dopłacać do ksenonów. Nie miałem wypalonych odbłyśników w soczewkach ale jakbym miał oddałbym je do metalizacji (a niektórzy malują je normalnie sprayem takim chromowanym). U mnie 6 lat świecenia i odbłyśniki były bardzo ładne, tyle że ja mam zwykłe soczewki a nie ksenony. Natomiast były zasyfione soczewki i klosz od wewnątrz i dlatego słabiej świeciło. Nie potrzebowałem też żadnej spawarki do plastików a OSRAM Blue Night Breaker bym nie kupował bo miałem dwa razy i one wytrzymują 6 mieś i padają, co wynika ze zbyt gęsto ułożonych zwojów - takie to badziewne żarówki i dodatkowo kosztują kupę kasy.

Edytowane przez megan_pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do poznania mam trochę za daleko a pracuję do późna, spróbuję naprawić wg. instrukcji jeśli to nic nie da to kupię nowe :) , dzięki za pomoc jak znajdę chwilkę to się za to zabiorę, i cenna uwaga, że jak oberwą się górne zaczepy zderzaka to odstaje od maski, u mnie właśnie między maską a zderzakiem jest taka szczelina, więc już wiem od czego. :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W końcu znalazłem lampy na allegro i kupiłem - DEPO, aby zapobiec powtórzeniu się historii z wypalonymi soczewkami kupiłem też światła do jazdy dziennej, dzięki temu lampy będą używane zdecydowanie mniej co powinno przełożyć się na ich żywotność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!