Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 dci 160 Spalanie, obroty


_Lewel_

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie odnoszę też dziwne wrażenie, że te 160KM jeździ gorzej niż seryjne 150KM w Astrze III.

jakie masz felgi teraz, a jakie miałeś w astrze ? bo patrze, że w meganie jest 18 cali na 225 oponie, a taki rozmiar potrafi sporo zamulić auto i tym samym spalanie idzie mocno w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hamowanie w tym stanie auta nie ma sensu.

Wreszcie udało się podpiąć pod ecu. Wynik - EGT wyższe niż kurs euro w ostatnim tygodniu.

Jest pomysł co to może być, ale nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca.

Jak rozwiążemy zagadkę to się pochwale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 6 biegu przy 140 km/h mam równe 3000 obr/min.

Coś mi tu nie pasuje. Wychodzi na to, że przy obrotach mocy maksymalnej, tj. 4 k rpm, auto jechałoby zaledwie 187 km/h. Przecież to auto powinno jechać ok 220 km/h i tam ew. powinno być te 4 tys. obrotów, a nawet mniej. U mnie w starej lagunie II 1.9 dci przy 180 km/h na szóstce jest nieco ponad 3 tys. obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego próbuje znaleźć kogoś z gt w dci i porównać

 

Dodano: 22 sty 2016 - 09:45

Tutaj mamy ostatni wypust gt dci (różnica 5 KM i nie wiadomo czego jeszcze). Przy 3 tys coś koło 150 km/h.

Muszę się przyglądnąć jeszcze raz jak to jest u mnie. Bo już głupieje. Auto pewnie będę miał z powrotem we wtorek, bo jeszcze kisi się na podnośniku (nie ma czasu - a trzeba przeglądnąć jeszcze połączenia w dolocie i IC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj mamy ostatni wypust gt dci (różnica 5 KM i nie wiadomo czego jeszcze). Przy 3 tys coś koło 150 km/h.

Chyba trochę więcej. Przy 4 k jest ok 205. To nieco więcej niż u Ciebie ale i tak krótko. Sprawdź może jeszcze raz jak to dokładnie u Ciebie wygląda. W każdym razie skrzynie wy tych modelach ewidentnie skonfigurowane są pod osiągi a nie na oszczędność. To już w mojej bidnej L II 1.9 dci 120 KM szóstka jest chyba dłuższa. Efekt jest taki, że poniżej 100 km/h to praktycznie nie da się jechać, ale z drugiej strony super sprawa na autostradę, bo nawet przy dużych prędkościach jest błoga cisza, no i zużycie ON niskie. Z tego co pamiętam przy 160 km/h chwilowe spalanie wynosi około 7 l/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego próbuje znaleźć kogoś z gt w dci i porównać

 

Dodano: 22 sty 2016 - 09:45

Tutaj mamy ostatni wypust gt dci (różnica 5 KM i nie wiadomo czego jeszcze). Przy 3 tys coś koło 150 km/h.

Muszę się przyglądnąć jeszcze raz jak to jest u mnie. Bo już głupieje. Auto pewnie będę miał z powrotem we wtorek, bo jeszcze kisi się na podnośniku (nie ma czasu - a trzeba przeglądnąć jeszcze połączenia w dolocie i IC)

 

Przetestowałem swoją, przy 3000 miałem trochę ponad 160.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie trasa (KRK-WWA miesiąc temu przy temp ok +10 stopi. Prędkości autostradowe w okolicach 130-150 - spalanie 7,7L)

Spalanie obecnie - z ostatnich 2 tygodni (Codziennie 60 km autostrady - prędkości w okolicach 100-130 km/h + minimalnie miasto (dosłownie 3-5 świateł na odcinku 5-8 km) - SPALANIE : 8,5-8,9

Nie widzę w tym nic specjalnego. Mój pali podobnie. W porównaniu do 1.9dCi, który miałem w 2.0 jest dużo większa zależność spalania od prędkości i ogólnie stylu jazdy.

To są świetne silniki i dość bezawaryjne, ale oszczędne to tak sobie.

Edytowane przez gRRuby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!