Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe, ja tu zaraz zawału dostanę, ja nigdy nie zejdę do 72k, już nie mówiąc o 70k z rabatami. Zobaczymy... Te 1600 jest kuszące bo nie jest tak ekstremalnie duża cena. W tym pakiecie Look jakie dostaje się 17tki? Ten sam wzór co 16tki tylko o jeden rozmiar większy? Czy bardziej już rasowy wygląd jak w GT czy Bose?

Ok, znalazłem jak te 17tki wyglądają. Bardzo podobne do 16". Dopiero 18" to już rasowe koło.

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to powiedział mój znajomy z Renault wyprzedaże modeli to taki chwyt marketingowy,w wakacje podczas jakieś akcji można było wyrwać lepsze oferty ....sam jestem tego przykładem :) jak się komuś nie spieszy to poczekałbym jeszcze trochę ceny na bank spadną bo tuż za rogiem już pojawiają się mocni konkurenci od Hyundaia i Fiata a o klienta trzeba walczyć a czym walczyć ??? oczywiście rabatami :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ceny muszą spaść. Pod koniec października wycofali wszystko co było gratisowe, czyli m.in pakiet multimedia 7". Teraz trzeba dopłacić 2500 zł. Kwestia 1-3 miesięcy i bardzo możliwe że wrócą bajery gratisowe. Tak od lat jest w polityce Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@darekgt

Powiedz mi czy masz jakieś problemy z ciśnieniem w kołach i odczyty? W sensie czy co chwilę komputer nie wywala, że źle koło napompowane? Np. wynikające z różnicy temperatur.

 

Nie kolego żadnych problemów z ciśnieniem w oponach nie mam mimo to ze są wahania temperatury. A jeżdżę na jednych felgach 16" i przekładam tylko z letnich na zimowe i odwrotnie.

 

Warto dopłacić do pakietu look i mieć te 17" 1700zl to nie dużo z oponami, a jeszcze dadzą do tego zimówki, kolega sprawdzi sobie ile kosztują same opony dobrej firmy 17" calowe, jakie są założone w MIV nie wiem, ja w 16" mam bardzo dobre opony Good Year Energy Saver +, a zimówki też dobrej firmy, myślałem nad kupnem 17" ale przemyślałem i nie będę inwestował, jak będę chciał sprzedać to po co oddawać je za free. Zobaczę jakie będą późniejsze zmiany w MIV a później będę się zastanawiał nad sprzedażą autka, ale jak na razie samochód się bardzo dobrze sprawuje i nie mam zamiaru sprzedawać, na razie ;) mam przebieg 47500 tyś/km i bardzo dobrze mi się MIII podróżuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, sorry. Wydawało mi się, że tak kupowałeś M3. A to próbowałeś wynegocjować M4.

 

Edit:

Tutaj jest szary platynowy i na tych 17 alufelgach -> https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-intens-energy-tce-130-salon-polska-ID6ytNBb.html

Powiem szczerze, że coraz bardziej przekonuję się do tego szarego platynowego aka srebrny. Nie wiem czy będę chciał czarnego. Muszę to jeszcze przemyśleć. M3 czarny lepiej wygląda niż M4 imho.

 

Pytanie, czy tym usb tam koło lewarka zmiany biegów można naładować smartphone, czy to usb tylko służy do podpięcia pendrive? Ładowanie tylko z gniazda 12V?

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość, dzięki.

 

Dodano: 30 gru 2016 - 17:47

Myślę cały czas o tym pakiecie Look 17". Na tej feldze wysokość opony to 50. To nie za niski profil na nasze polskie drogi? 16 calowe to 55. Ktoś tu na forum jeździ na oponach 205/50/R17? Czy taka opona o profilu 50 mocno pogarsza komfort jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taka opona o profilu 50 mocno pogarsza komfort jazdy?

Nie sądzę. Kolega kupił w 2009 roku nowe Megane III 2.0 TCe na felgach 17", było wyjątkowo komfortowo chociaż obawialiśmy się że samochód będzie skakał jak jego poprzedni Civic Ufo również na 17". Francuzi dobrze zestroili zawieszenie, w opcji są również 18" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjątkowo komfortowo na dziurach, studzienkach, itd. Czy mówisz ogólnie? Jak z podjazdem pod krawężnik taką oponą 50? Bo ja punciakiem o profilu 65 to pod krawężniki czasami wjeżdżam z dwójki. Obawiam się, że tutaj trzeba byłoby delikatnie z jedynki. Oczywiście jeszcze zależy jaki krawężnik, ale powiedzmy taki typowy/standardowy, nie za duży, nie za mały. Tam gdzie można wjechać i zaparkować samochód na chodniku. Bywają takie miejsca. Z tego co wyczytałem to profil 55 zrobił się w Europie jakimś tam standardem w klasie średniej samochodów. Wersja Life ze stalowymi felgami też ma profil opony 55. Myślę, że zejście do 50 aż tak źle nie będzie.

 

Hmm, wyczytałem, że na felgach 17" i profilu 50 300% szybciej zużywa się zawieszenie. Po każdej zimie trzeba prostować felgi. Tylko kute felgi wytrzymują różne dziury itd.

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z podjazdem pod krawężnik taką oponą 50? Bo ja punciakiem o profilu 65 to pod krawężniki czasami wjeżdżam z dwójki.

Na krawężniki z alu felgami wjeżdżamy delikatnie, i pod odpowiednim kątem koła, tak aby nie porysować felg. Z pewnością będziesz musiał zmienić styl wjazdu na krawężniki jak to miałeś w Punto z felgami stalowymi 13" czy 14".

 

Hmm, wyczytałem, że na felgach 17" i profilu 50 300% szybciej zużywa się zawieszenie. Po każdej zimie trzeba prostować felgi. Tylko kute felgi wytrzymują różne dziury itd.

Jak będziesz jeździł jak wściekły Lewis Hamilton, to owszem będziesz prostował felgi po zimie. W Meganie nie ma wielowahaczowego zawieszenia jak w grupie VW, które lubi się rozsypać stosunkowo szybko. W rodzinie mam Clio III, od nowości był wymieniony tylko 1 sworzeń wahacza przedniego prawego i tyle. Koszt ok 70-80 zł z wymianą + zbieżność. Przebieg dziś dobija 190 tyś km na standardowych alu felgach 15". Ponadto w Polsce z roku na rok mamy coraz lepsze drogi, to co było 10 lat temu, a co mamy teraz to jest ogromna różnica. Nie wiem jakie masz drogi w swojej okolicy, jednak w moim przypadku śmiało mogę kupić 17".

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziury jak dziury, ale czy profil 50 nie obniża za mocno komfortu jazdy. Nie wiem, zbyt duża twardość opony, większy szum? Jak to się ma do profilu 55? Nie mam pojęcia od czego to zależy, czy twardości zawieszenia czy też samych opon? Może to i to po trochu? To ma być samochód rodzinny z dynamicznym silnikiem. Nie powiem, zaintrygowały mnie te 17", ale czy to nie błąd brać je do "zwykłego jeżdżenia".

Na forum z takimi felgami 17" profil 50 Megankę IV ma @Szmetterling. Zapytałem w Jego wątku. Może coś odpisze ciekawego.

 

@Prosto21

W swojej maszynie jakie masz felgi?

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!