Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Brak takiej wersji. Podstawowa to ZEN TCe 130.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Jesteś pewien, że w Zen można mieć TCe 130? Podstawa to chyba TCe 100. Jak można to ile trzeba dopłacić jak może wiesz? Bo może dopłata nie warta świeczki i lepiej wziąć Intens.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Jedne z najlepszych.

Cieszy mnie to, bo samochód będzie na 10-12 lat. Silnik można naprawiać w nieskończoność a zgnitego podwozia już się nie naprawi.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Przy prawidłowej eksploatacji turbinka powinna wytrzymać grubo ponad 200 tyś km, a nawet 300 tyś km. W tym silniku raczej jest łańcuch rozrządu, chyba że się coś zmieniło...

O proszę, nie wiedziałem, że w Megance jest łańcuch. Nie ma problemów z rozciąganiem?

 

Dodano: 25 gru 2016 - 23:36

Emigrant-uwazam że powinieneś w pierwszej kolejności pójść do salonu zapytać o ofertę.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Oczywista sprawa. Chcę też iść z jakąś wiedzą o modelach, wyposażeniu, silnikach, itd. Żeby mi nie wciskali kitów, że to potrzebuję, to powinienem wziąć, itd.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że w Zen można mieć TCe 130? Podstawa to chyba TCe 100. Jak można to ile trzeba dopłacić jak może wiesz? Bo może dopłata nie warta świeczki i lepiej wziąć Intens.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

W dobie internetu nie ma problemu ze znalezieniem wszystkich informacji. Pełny cennik Megana IV

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o takiego pdf mi chodziło, dzięki. To już wiadomo jak na drodze rozpoznać Intens i wyżej. Life i Zen nie mają chromowanej końcówki wydechu i nie ma tego w pakiecie. Wybór Zen z TCe 130 jest trochę bez sensu. Lepsza podstawowa wersja Intens z rabatami.

Szkoda, że nie można w drugą stronę, niektóre rzeczy z Intens wywalić jak: Pakiet Easy : karta Renault Hands Free + funkcja powitalna. Dla mnie to niepotrzebny bajer. W Zen za to się dopłaca 1k pln. Wolę klasyczny kluczyk bo razem z nim są klucze od domu i inne. Tutaj ta karta musi być jako coś dodatkowego. Być może łatwa do zgubienia.

Fajny, fajny samochód, kto ma już IV w wersji Intens z TCe 130 tylko pozazdrościć mimo, że to zwykły samochód dla mas. Jednak ma to coś czego nie mają inne samochody w jego klasie. Rzadkość też na drodze co lubię, a nie co drugi samochód jak grupa VW.

Samochodu z 3 cylindrami bym nie mógł mieć. Psychika by nie pozwalała czymś takim jeździć. Zachar testował Peugeota 308 z tym 1.2 puretech 130KM i powyżej 4k rpm odzywają się te terkoczące 3 cylindry. Nawet nie chodzi o to, 3 cylindry to jakiś żart konstrukcyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co będzie jak pewnego dnia nie zadziała? Da się otworzyć samochód mechanicznie? :)

 

Haha, ale zbieg okoliczności, jednak hands free psuje się -> http://megane.com.pl/topic/71233-problem-z-drzwiami/page__pid__480275#entry480275

Mniejsza o ten przypadek. Jaka jest procedura otwarcia drzwi jak hands free całkowicie popsuje się? Czy producent tego nie przewiduje?

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezygnować z czegoś, bo może się zepsuć? Nie tędy droga, bo awarii może ulec w aucie wszystko, każdy system, każda część. Było już ktoś na forum co chciał wymontować z auta bo może się zepsuć :)

Z funkcją "wolne ręce" były problemy głównie w Megane 2, co i tak nie blokowało wejścia do pojazdu, masz przyciski w karcie-pilocie, masz ukryty klucz awaryjny w karcie oraz klasyczny bębenek w drzwiach. Więc spoko, system fajny, bardzo wygodny i przydatny.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emigrant_, z tego co wymagasz to najlepsza alternatywa dla Ciebie to Zen TCe 100 mając na uwadze stosunek ceny do wyposażenia o którym wspominasz. Teraz widzę wyprzedaż zobacz. Jeśli faktycznie w tej cenie do sprzedania to bardzo dobra oferta. Samochód jest dość cichy, bezpieczny, ma ESP, tempomat, myślę że ma lepszą elastyczność w trasie od 1.6 SCe pomimo że jest 15 KM słabszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem już tę ofertę. Naprawdę super cena wyprzedażowa, ale korci mnie TCe 130KM. Kolor musi być czarny. To nie będzie takie proste kupienie gotowca. Raczej skończy się jako zamówienie indywidualne w salonie.

Poza tym mam obiekcję co do 100 koni w tym samochodzie i o tym ciężarze. Stosunek mocy do masy może być średni. 30 koni więcej to bardzo dużo wbrew pozorom.

Jest na forum jakaś osoba co ma TCe 100 i mogłaby kilka słów o tym silniku napisać jak się sprawuje w codziennym używaniu?

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja planowałem kupno Megane IV i sprzedaż mojej Megane III czarnej w wersji Limited z 130 KM odebrany w salonie w styczniu 2015 , silniczek naprawdę spoko nie jest to jakaś rakieta ale dobrze się wkręca i nie ma strachu przy wyprzedaniu, ekonomiczny, testy spalania z długich i krótkich tras mam w założonym temacie pod nazwa spalanie renault Megane III 1,2 Tce 130KM poszukaj, nie szaleje autkiem raczej obchodzę się z Meganka spokojnie, tak żeby mi posłużyła jeszcze przez długi czas za nim nie nazbieram kasy na Megane V bądź face lifting MIV, MV mam nadzieje że będzie poprawiona i może jeszcze ładniejsza, liczę tez że będzie miała więcej miejsca z tyłu i wsadzą do niej silnik 1,6 Tce z 150KM, jeżeli tak nie będzie to zobaczymy co u konkurencji, a może i mercedes zawita w rodzinie ale to jeszcze z 3/4 lata, ogólnie jestem zadowolony z MIII, ma oczywiście jakieś mankamenty jak branie oleju (ale tylko 1L na 15tys/km, to chyba jakaś norma w tym silniku, albo tak mi się trafiło) czy nieszczelny nawiew przez nieszczelne zapadki (kiedy wyłączę nawiew z deski rozdzielczej i ustawie na szybę i na nogi jednocześnie, czuje ze dmucha lekko z deski rozdzielczej, jedyną rzeczą jaka mogę zrobić to porostu zamknąć manualnie pokrętłem.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widziałem Twój temat. Jak na silnik 4 cylindrowy z turbiną pali mało. Jaką benzynę lejesz zawsze, 95 czy 98? W takim silniku spalanie stukowe(pb95) jest porządane czy nie bardzo? Benzyna 98 może dawać mniejszą moc niż 95.

Do poczytania -> http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emigrant_ każdy samochód benzynowy pojedzie na paliwie 98. Jednak w większości przypadków to strata kasy jak i osiągów minimalnie. Jeśli przy wlewie paliwa jest naklejka, lub w instrukcji jest informacja iż silnik jest przystosowany do paliwa 98 to można tankować takie paliwo. Może być minimalny wzrost mocy silnika, ale nie musi :)

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!