Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zasięg, a TomTom Carminat Live


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuje takiej informacji. Czy TomTom powinien mi pokazać, że nie mam subskrypcji na usługi Live gdy klikam menu Moje usługi? Gdy sprawdzam stan sieci GSM to pokazuje mi kartę z PLUS, ale piszę tam cały czas Łączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w moim przypadku jak wejdzie się w Status połączenia to mam cały czas Łączenie, a jak dam Moje usługi to cały czas mam Ładowanie i po 5 minutach błąd. Oznacza to, że subskrypcja się skończyła czy coś nie tak z zasięgiem lub serwerami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w moim przypadku jak wejdzie się w Status połączenia to mam cały czas Łączenie, a jak dam Moje usługi to cały czas mam Ładowanie i po 5 minutach błąd. Oznacza to, że subskrypcja się skończyła czy coś nie tak z zasięgiem lub serwerami?

Zasadnicze pytanie, czy masz wykupioną subskrypcje Live?

Obecnie, mam ważną subskrypcję, więc nie sprawdzę. Jeżeli dobrze pamiętam, to właśnie tak jest, kiedy nie masz ważnej subskrypcji.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma subskrypcji, to i tak można sprawdzić do kiedy jest ważna, a jak się skończy, jest propozycja wykupienia.

Sprawdzę, za jeden dzień, bo skończy się moja subskrypcja. Ale jednego jestem pewien, propozycji wykupienia nie było, poprzednio jedynie przyszła wiadomość o zakończeniu subskrypcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przepraszam za tak długi czas oczekiwania, ale niestety złapała mnie choroba. Zrobiłem ustawienia fabryczne tak jak poradziliście. Niestety dalej nie ładują mi się Moje usługi, a gdy wchodzę w Status Live to przy zasięgu pokazuje się Łączenie i nic więcej. Coś jest nie tak z anteną GSM? Gdzie ta antena jest umiejscowiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem dyskusję i moje doświadczenie nt Live'a:

- Live ma 2 poziomy włączania / wyłączania: 1 poziom subsrybcja na serwerach TomTom, 2 poziom mikrokod na karcie sim,

- jeśli miałeś przez bardzo długi czas nieaktywną subsrybcję Live, mikrokod karty SIM przestaje się łączyć z serwerami Live'a żeby nawet sprawdzić czy nie masz aktywnej licencji,

jeśli masz ten problem zadzwoń do supportu tomtom (po polsku) podaj swój numer seryjny urządzenia IB..... i poproś o "odświeżenie karty SIM" operator będzie wiedział o co chodzi.

- jeśli masz aktywną subskrybcję powinien się łączyć bez problemów, ale jako użytkownik Live'a powiem tak: u mnie są często problemy, nasilają się jeśli jeździsz na krótkich trasach i często jest cykl włącz/wyłącz,

tutaj nic nie poradzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pierwszym właścicielem w kraju, a drugim w ogóle( auto z Niemiec od przedstawiciela z Renault). Z tego jak kupowałem to wszystko tam jest oryginalnie (czyli navi od nowości). Nawigacja sama w sobie działa, jak wchodzę w Status Live to pokazuje mi to:

MCC/MNC: 26001(karta SIM PLUS lub podpięta pod nadajnik PLUS)

SIM ID: 89.....096

IMEI: 35......348

Model: L24

MUID: IB....325

Obok pokazuje się zasięg: 5/5 kresek, działa, bo czasami pokazuje się 4/5 kresek.

Gdzieś wyczytałem jeszcze o jakimś ukrytym menu i wyłączeniu oraz włączeniu Modemu. Jest coś takiego w mojej Megane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!