Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II czy warto?


huss4r

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem!

 

Przychodzi pora na zmianę mojego autka i rozglądam się za sensownie wyglądającym HB do 10k, który również nie będzie skarbonką i autem często lądującym w warsztacie.

Oczywiście około 1000-1500 zł planuję przeznaczyć na 1 naprawy i sprawy eksploatacyjne (rozrząd, oleje itd. więc realnie na autko zostaje około 8500-9000 zł.

Patrzę czytam i przeglądam różne auta i mimo wielu wad chyba najbardziej jestem przekonany do Meganki. Początkowo szukałem diesla, ale wyczytałem już tutaj, że poniżej 2006 roku to loteria więc chyba sobie daruję bo ciężko to znaleźć w tych pieniądzach, dlatego mój wybór padł na silniki benzynowe 1.6 z LPG. Czy poza KZFR są jakieś inne usterki tak bardzo dokuczliwe? Myślę, że wymieniając KZFR razem z rozrządem na początku, pozwoliłoby mi to na uniknięcie przynajmniej na kilkadziesiąt tys. km tego problemu?

Moje roczne przebiegi to około 15-20 k km, w stosunku mniej więcej 50/50 miasto/trasa.

No i koniec końców? Co Wy, jako użytkownicy tego sprzętu powiecie w tym temacie? Czy kupno tego auta jako HB do 10k to dobry wybór? Pozdro

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzi pora na zmianę mojego autka i rozglądam się za sensownie wyglądającym HB do 10k, który również nie będzie skarbonką i autem często lądującym w warsztacie.

W tej cenie jak ma być w stosunkowo dobrym stanie technicznym to chyba musisz celować w segment niżej - Clio III a najlepiej II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że cierpliwe poszukiwania z dobrym mechanikiem doradzającym udałoby się znaleźć coś sensownego i w tym przypadku. W innym wypadku, chyba lepiej zwiększyć budżet.

 

EDIT:

 

Przeglądając strony z ofertami widzę, że jednak idzie dostać diesle z 2006 roku w okolicach 9-10k. Czy wszystkie sztuki z 2006 roku miały bezwarunkowo nowsze silniki, jeśli nie, to jak zobaczyć które są te lepsze?

Edytowane przez huss4r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że w edicie mówisz o dieslu 1,5 i 1,9.

Jeśli chodzi o różnice między przedliftem, a poliftem, to wersję po lifcie najłatwiej rozpoznasz po tym, że ma soczewkowe reflektory. No i tylne lampy, podświetlenie oraz ułożenie obrotomierza i prędkościomierza. Ma ona już poprawione silniki.

Dodatkowo diesla 1,9 szukaj w wersji 130 KM, nie 120 KM.

PS: Dobra benzyna 1,6 bez gazu w HB z roku 2005 była w Poznaniu za 9 999 zł, być może jeszcze jest na sprzedaż. Ciężko będzie znaleźć coś, w co nie będziesz dużo inwestował, ale jak to mówią: może uda się tak trafić, trzeba próbować.

Edytowane przez Damn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!