Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

żarówki led zamiast halogenowych H7 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm... "Auto Świat" jako wykładnik jakiejś opinii, proszę daj spokój.

Tutaj nie ma co dyskutować, źródło światła oparte na led, w obecnej postaci nie będzie zogniskowana z reflektorem przystosowanym do zwykłej żarówki.

Nie przeskoczymy tego, reflektor jest projektowany pod konkretne źródło światła, homologowane i koniec. Ludzie zrozumcie, auto to nie zabawka i samowolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko zadałem pytanie na forum czy ktoś ten temat przerabiał a nie że sam mam to w aucie włożone to po pierwsze ale fajnie że tyle osób się wypowiedziało,po drugie soczewka w megane 3 jest tak fatalna że tutaj nie pomaga nawet night breaker bo po prostu te światła świeca mizernie,ale cóż tak już zostanie aż do kolejnej zmiany auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam kolegow,

 

Nie wiem, czy nie odgrzewam kotleta ale mam u siebie zestaw full led. Zarówno mijania jak i drogowe. Zestaw z diodami Philipsa ZES i do drogowych MS. W obu przypadkach pasywne chłodzenie stałym radiatorem aluminiowym dla mijania oraz miękkim dla drogowych. Naprawdę bardzo mocno wszedłem w temat i zjadłem na nim zęby. Mam pełno zdjęć, pomiarów temperaturowych i z rozkładu światła itd. Jak są zainteresowani to mogę opisać moją historię :-)

W każdym razie u mnie siedzą od ponad pół roku i jestem zadowolony. Czemu nie bardzo zadowolony? Bo apetyt rośnie w miarę jedzenia. :-)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie myślą o kierowcach jadących z naprzeciwka...

 

Właśnie najistotniejdze dla mnie było aby nie oślepiać innych kierowców. To był priorytet i byłem skłonny wywalić pierwszy zestaw, bo na krańcach miał lekkie wzniosy. Ale w drogowych działa perfekcyjnie, bo to nie soczewka. Drugi zestaw czyli model z diodami ZES w ukladzie prjekcyjnym działa rewelacyjnie.

 

Ale chyba szkoda czasu na niepoważną dyskusje.

 

Zdrdowie

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On zjadł zęby,a innym zjadł oczy

 

No tak, liczyłem się z takimi docinkami. Mój post przeznaczony jest do poważnych ludzi, ale troche humoru nie zaszkodzi. :-)

Pozwolę sobie zamieścić tylko jedno zdjęcie, porównujące oba zestawy.

 

thumb_hosting_zdjec_1482099019__2016-03-08_20-02-46.jpg

 

Model pierwszy z LED'ami PHILIPS MZ (na zdjęciu u dołu). W chwili obecnej zamontowane jako drogowe, do zdjęcia jako mijania. Niestety na tym zdjęciu nie widać dość wyraźnie wzniosów na obu krańcach.

Pewnie wielu po wydaniu 300PLN by to olało i jak to jeden z kolegów napisał "zjadało oczy" innym, ale u mnie dyskwalifikacja jako światła mijania, zamontowane w drogowych i tu rozkład idealny.

 

Model drugi z LED'ami PHILIPS ZES (na zdjęciu u góry). Rozkład świstała pozostawiam do oceny Wam. Jak widać one też nie były pozbawione wad. Wyraźnie widać zacienienie w centralnej części i to był duży ból, bo odbijało się to wyraźnie na oświetlaniu drogi i to tam gdzie trzeba światła najwięcej, czyli w centralnej części poniżej linii cienia :-( Boki mega rewelacja, ale centrum lipa, a 350PLN poszło.

Długo zastawiałem się nad powodami pomimo prawidłowej linii. Poświęciłem "trochę" czasu nad rozkminieniem całej budowy lamp projekcyjnych i rewelacyjnej geometrii rozkładu światła pomimo zastosowania koniecznej przesłony. Finalnie kiedy już raczej wiedziałem gdzie tkwi problem, podjąłem ryzyko i dokonałem pewnej korekty, zapewne kosztem utraty gwarancji, ale efekt przynajmniej dla mnie był dużym zaskoczeniem - na plus. :-)

 

A taka ciekawostka. Czy szanowni koledzy wiedzieli, że w naszych lampach istnieje możliwość zniwelowania na przesłonie prawego wzniosu do oświetlania pobocza (ala po Amerykansku) wymaganego w lampach na rynku Europejskim?

 

Pozdro

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak racja, tutaj nie ma jak i co zakleić jak w starych H4 ;-) A swoją drogą, to jest to gdzieś opisane w instrukcji obsługi? Jakoś nie rzuciło mi się to w oczy.

 

Pozd

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!