Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wariator ?


fabian92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie ,

 

Jak wiele osob na tym forum tak i ja mam problem z odpalaniem mojej Megane II 2003,1.6 ,16V . zakupionej jakies 3 tygodnie temu . Po zakupie bylo wszystko ok . ale jak to zawsze po zakupie trzeba zawiezc do mechanika i zrobić/wymienić podstawowe rzeczy . i tak poszlo rozrząd swiece tarcze klocki i kilka innych mniej waznych rzeczy . przejechalem potem jakies 1000 km i zaczęło sie to dziać a mianowicie gdy auto stało załóżmy 15h to palil od strzała ale gdy stal 4 godziny od ostatniego odpalenia to odpalal zaczął sie dusić i gasł no chyba ze dalem mu gazu to sytuacja si normowala i juz pracowal normalnie . oczywiscie raz bylo gorzej raz lepiej . raz odpalil za pierwszym i bylo ok a raz musialem odpalac i 10 razy zanim zaczal normalnie pracować. w miedzy czasie wyswietlil mi sie blad (check injection) podjechalem do mechanika i wyszlo czujnik polozenia walka rozrzadu wiec wymienilem ten czujnik ale problem z odpalaniem ten sam . potem moj mechanik powiedzial ze przepustnica do wymiany bo czyszczenie nic nie da ale szybko zmienil zdaniem na kolo zmiennych faz rozrzadu podyktowal mi cene i mialem sie zastanowic ale jako ze ten mechanik mnie nie przekonywuje pojechalem do jeszcze innego mechanika i ten po poldlaczeniu komputera stwierdzil ze nie najlepszej kondycji jest wariator i prawdopodobnie on jest przyczyna tego check in (wynik poza zakresem )mowil tez ze moze rozrząd zle ustawiony i dlatego tez sie tak dzieję. Panowie co wy o tym myslicie ? najgorsze jest to ze jestem w Holandii i tutaj dokonam ewentualnych napraw a o cenach tutaj nie musze chyba wspominac .. a i jeszczcze jedno pytanie bo mechanik ze mnie marny i dopiero załóżmy ze się ucze !:) jaka roznica jest miedzy wariatorem a KZFR bo jak wpisuje na allegro załóżmy wariator to i tak wyskakuja mi kolo zmiennych faz . ? z gory dzieki za odp i Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

Pawel

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym silniku KZFR wymienia się razem z paskiem rozrządu, tym bardziej, że potrafi się wysypać zaraz po jego wymianie.

Jego wytrzymałość to ok. 90-100 tyś km, akurat po takim przebiegu wymienia się też pasek.

KZFR i wariator to jest dokładnie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!