Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Może masz krzywą półoś :mrgreen:

 

Krzywą? Nie, to nie jest mozliwe.

Ściąga mi, jak puszcze kierownice, w czasie normalnej jazdy nie odczuwam ściągania. Co do drgań, to nie dzieje się to zawsze. Takie okresy, dlatego jest to dla mnie bardzo zastanawiające...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak, wkrotce jade na wymiane kocowek drazkow i ustawienie zbieznosci. Zobacze jaki bedzie efekt. Pozniej mam zamiar wymienic tarcze i klocki (o czym kiedys wspominalem) no i nowe oponki. Mam nadzieje, ze uda mi sie pozbyc problemu drgan, bo jazda przy 130 na autostradzie nie jest przyjemnoscia, zwlaszcza dla konczyn gornych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mama taki problem. Wymieniłem tarcze, klocki, lewą końcówke drążka, sprężyny i łożyska na mcpresonach. Ustawili mi zbieżność, i przez kilka dni było ok ale wczoraj zaczeło mnie strasznie sciągać w lewo a co najdziwniejsze nie na drodze gładkiej kiedy puszcze kierownice tylko na niewielkich nierównościach. Może ktoś ma pomysł co to może być zanim pojade do mechanika na poprawke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jeszcze nie nie zmieniłem na letnie a to dla tego że pogoda się nie ustabilizowała. ale myśle zmienić w sobote. Myślalem że coś nie jest dokręcone na mcpersonie ale jest ok. dziziaj sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak luzno rzuce o zmianie opon... bardzo duzo ludzi planuje w sobote zmiane, radze zarezerwowac termin telefonicznie u swojego wulkanizatora. ja zmienilem opony jakies 2-3tyg temu. nie zaluje, zero problemow pogodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobne sciaganie mialem kiedyś w innym samochodzie ,ale ktos mi doradził abym zamienił koła np .z lewo na prawo i po tej zamianie okazało sie ze samochód sciagał w drugą strone Wiec pojechałem do wulkanizatora ,gdzie okazało sie ze jedna z opon miala wewnętrzne uszkodzenia . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Historia mojej fury jest dluga i nadaje sie na osobny temat - moze kiedys to opisze jak starczy mi nerwów (nie ja jeden kupilem sprowadzone auto i nie ja jeden, pomimo dolozenia wszelkich staran zeby auto dokladnie sprawdzic, dalem sie naciac), w kazdym razie teraz bardzo potrzebowalbym rady odnosnie glownej przypadlosci - sciagania w prawo - przy wiekszych predkosciach, po puszczeniu kierownicy. Generalnie mowie, ze auto mialo lekki dzwon lewym przednim naroznikiem. Niestety poprzedni wlasciciel pokpil sprawe i beznadziejnie auto naprawil (zeby je tylko opchnac, wiadomo...). Tak wiec musialem po nim naprawic (a o kase kloce sie z nim swoja droga - pewnie skonczy sie z sadzie). W kazdym razie - obecnie wymienione: wahacz, zwrotnica, przednia czesc wozka silnika, amorki przod. Wszystko pomierzone i poustawiane. Zbieznosc rowniez zrobiona. Generalnie od strony podwozia, zawieszenia wszystko jest juz ok. Przed naprawa sciagalo niemilosiernie i trzeba bylo kierownice trzymac skrecona w lewo, teraz auto jedzie prosto, kiera prosto, ale po puszczeniu kiery, zaczyna nadal sciagac w prawo. Obstawiam wiec kilka rzeczy i prosze o potwierdzenie/rady:

- przekladnia (maglownica) - moze jest walnieta (ale nie ma luzow, nic nie stuka, nie chrupie) - zdarzaja sie takie przypadki?

- uklad wspomagania - jutro jeszcze raz zrobie ustawiania kata zerowego, ale jakos nie wierze.... Moze sa jednak inne przypadlosci tgo ukladu...? Tzn ze dziala, choc przy jezdzie na wprost nie powinien.

- polosie, lozyska?

- mechanizm roznicowy? Mozliwe to? Chyba nie, bo na sprzegle chyba tak samo sciaga (musze sprawdzic)

- hamulce - moze cos lekko obciera z prawej strony (klocek)?

- cisnienie w kolach - upewnie sie, ale na 99% to nie to...

 

Jakies inne pomysly? Z gory wielkie dzieki!

 

[ Dodano: 2007-06-25, 09:13 ]

heh... to nie bylo tak zle. Przelozylem koła lewo-prawo i pomoglo. Najwidoczniej opony byly nierownomiernie zjechane poprzez krzywe zawieszenie i stad sciaganie. Teraz jest juz git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!