Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ostrzegam przed zakupem tego egzemplarza


zaboleqqq

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Chodzi o to ogłoszenie: http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4-tce-130km-41-tys-km-6-biegowy-climatronic-oplacony-ID6ynLD5.html#755fb37fea

Dostałem zdjęcia z lekkiego dzwonu z przodu (wyglądało jakby w murek walnął czy cuś) ale ten mały dzwon to chyba tylko przykrywka była. Zapewniał o oryginalnym lakierze i ogólnie żadnych innych usterek.

Sprzedający zgodził się podjechać z autem na lawecie do ASO i się zaczeło...

Raz, że akumulator padł ale to sobie szybko poradziliśmy. Natomiast fakt, że czujnik lakieru w nadkolach nie łapach bo tyle szpachli było to już trochę się wkurzyłem. Ogólnie oryginalny lakier był tylko na dachu i masce. Cała reszta robiona a prawy bok tak grubo szpachlowane, że głowa mała.

 

Powiedziałem, że nie biorę tego złomu i zacząłem go objeżdżać, że zmarnował mój czas i paliwo na dojazd (+ mandat po drodze...) a on na to, że jak nie my to ktoś inny...

 

Powoli zaczyna mijać mi ochota na kupno auta bo co egzemplarz to gorszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak szczerze... Czego się spodziewałeś? Taka cena za auto z takim przebiegiem? Na Zachodzie nawet "auta od dziadków jeżdżące tylko w niedzielę do kościoła" mają w tych rocznikach choćby 100 000 km. Skoro jest tak niski przebieg, to:

- cofany,

- wiecznie w serwisie,

- bity jeden raz lub wielokrotnie.

Skoro taka cena jest w Polsce, to ile on musiał kosztować we Francji? 3 500, 4 000 euro? Tyle we Francji kosztuje przeciętne Megane II, a nawet więcej. Jeżeli koniecznie chcesz mieć auto nieskażone jeszcze polskimi drogami, to polecam samemu wybrać się do Niemiec czy Francji i samemu sprowadzić samochód. Dużo pewniejsze niż zakup auta u handlarza w niskiej cenie. I niestety handlarz ma rację. Jak nie Wy, to niestety ktoś inny kupi ten złom i będzie miał ogromny problem w momencie wypadku, bo to "coś już nigdy bezpieczne nie będzie. Inną opcją jest zakup nowego auta, choć wiadomo jakie są polskie realia. Ja na Twoim miejscu całkowicie odpuściłbym handlarzy i szukał prywatnych egzemplarzy bądź bezpośrednio za granicą. W przypadku zagranicznego egzemplarza barierą mogą być koszty podróży, czas oraz język, ale dla chcącego i upartego to nic trudnego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku tygodni regularnie przeglądam ogłoszenia i praktycznie 99% jest od handlarzy. We Wrocku ogólnie słabo z autami, sama padaka jak patrzę. Nie boli mnie "trochę" bite auto jeśli jest zrobione zgodnie ze sztuką blacharską/lakierniczą + mam foto jak ten dzwon wyglądał ale nie potrafię zrozumieć tego wciskania kitu. Koleś myślał, że jak przyjedzie pod ASO to go czujnikiem nie zmierzymy? Nie każdy jest frajerem przecież...

 

I tak, sprawdziłem sobie ceny na mobile.de tej meganki czy nawet mazdy 3 i co? I w PL praktycznienie ma aut w tych cenach bo nikt ich nie wozi/nikt nie kupuje :). Po prostu się to nie opłaca bo ludzie wolą w tej cenie kupić coś używanego z PL salonu. Może mobile.de nie jest do końca miarodajne bo jednak ostatnio w niemcowni drogo a auta cenami też potrafią się tam masakrycznie różnić.

 

Dwa przykłady mazdy 3 nad którymi się zastanawiam i jedyne co mi przychodzi do głowy to "jak mocno bite były".

http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-1-6-benzyna-klimatronik-ideal-55tkm-ID6yiEpT.html

http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-1-6-benzyna-i-klimatronik-oryginal-pelen-serwis-ideal-82tkm-ID6ymkPh.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, TCe potencjalnie wartych wycieczki żeby je obejrzeć, jest w Polsce w ogłoszeniach średnio 2-4 sztuki, dlatego nawet takiego nie szukam. Sprowadzanymi się w ogóle nie interesuj, szkoda czasu. Z Francji opłaca się ściągać tylko po wypadkach albo w marnym stanie. Z Belgii - tylko te których tam właścicielowi nie uda się sprzedać, tam przed sprzedażą musisz zrobić drogi i bardzo szczegółowy przegląd i dostajesz z tego raport który musisz dać kupującemu, a złom idzie do Polski. Z Holandii to w ogóle, 99% to kręcone ulepy z największej w Europie giełdy w Utrechcie. Niemcy to chyba wiesz...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!