Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mechanik kręci w sprawie silnika?


deha21

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu padło mi auto. Okazało się, że coś spadło z głowicy w silniku. Najpierw mój mechanik powiedział że to najprawdopodobniej rozrząd i nie chciał go dotykać bo był na gwarancji. Oddałem do mechanika, który wcześniej zajmował się rozrządem.

Okazało się, że padła głowica w silniku (jakaś jej część spadła).

Nie znam się więc mu uwierzyłem, ale znajomi, którzy jakieś pojęcie o mechanice mają mówią, że głowica sama z siebie raczej nie spada i winny jest raczej na pewno rozrząd.

Mógł spać pasek i wtedy awaria dopiero mogła się przenieść na głowicę.

Najpierw mechanik zaoferował kupno silnika używanego ale później powiedział, że bardziej się jednak opłaca tą głowicę wymienić (która zresztą przed zakupem przeze mnie auta też była już wymieniana).

Najdziwniejsze jest to, że mechanik strasznie przeciąga naprawdę - już 3 tygodni.

Ciężko się do niego dodzwonić, a jak się dodzwonię to jest "jutro będę patrzył na pana auto i sprawdzę czy to głowica/silnik/co się bardziej opłaca wymienić".

Trochę to podejrzane.

A niestety nie mam zbyt blisko żeby do niego podjechać i sprawdzić czy rzeczywiście coś robi z autem...

Ponoć ma oddać mi auto do piątku, ale i tak nie mam pewności czy to będzie dobrze zrobione.

Czy taki mechanik może mi udzielić jakąś gwarancję nawet jak kupił używaną głowicę i wymienił?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik może ale nie musi, tak samo jak sprzedawca.

Wszystko jest w dobrej woli mechanika/sprzedawcy czy da tzw. Gwarancje rozruchową. Najczesciej oferują od 1 do 3 miesięcy lub na jakiś określony przebieg.

Edytowane przez AdamiGo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach