Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podłokietnik - jak to zrobić


pewe

Rekomendowane odpowiedzi

no i zrobiłem jak predzej pisałem,zostało mi tylko okleic wykładzinką blachę i bedzie cacy,nawet dla CB znalazło sie miejsce .Kilka foci jak to na gotowo wygląda

p1250605do1.th.jpgp1250606vz7.th.jpg

wyglad od tyłu

p1250608nq6.th.jpg

p1250609rw2.th.jpg

a tu widac mocowanie podstawy

p1250611dd6.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

w mnie jest fabryczny podłokietnik tyle, że ... przekręcony, taki juz kupiłem

Siłowałem się z tym troche ale w żaden sposób nie mogę tego ustawić tak jak byc powinno macie jakies pomysły?

Do pewnego momentu da sie go przekręcić ale jak juz jest pionowo to ani rusz:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich

Co prawda z wielkim opóźnieniem, lecz w końcu się zmobilizowałem i zamieszczam obiecaną fotorelację z operacji montażu oryginalnego podłokietnika:

 

1. Na wstępie od razu mówię, że nie da się bezinwazyjnie domontować podłokietnika do fotela, który nie był w niego fabrycznie wyposażony !

Ja kupiłem używany fotel z z fabrycznym podłokietnikiem, i przekładałem stelaże ponieważ ten fotel miał tapicerkę typu "półskóra", a ja w aucie mam "fullskórę" i w dodatku w innym kolorze.

 

Aby wyjąc fotel z auta trzeba odkręcic go od podłogi razem z sankami (co może byc trudne, ponieważ śruby są pod podłogą), lub odkręcić go od sanek. Ja wybrałem, ta druga (i łatwiejszą) opcję.

Aby sobie jeszcze bardziej ułatwić, najpierw wymontowałem siedzisko (tapicerka jest przyklejona do gąbki i całość mocowana na haczykach do sprężyn na stelażu).

Po zdjęciu siedziska uzyskujemy dobry dostęp do śrub mocujących stelaż do sanek (fot.1).

096d994d0918f62amed.jpg

Na tej fotce pokazuję również jak można zmienić kąt pochylenia siedziska (podnieść przód o 5 cm).

 

2. Po odkręceniu 4 śrub i poodpinaniu kabli od airbagu napinaczy itp (kostka schowana w podłodze w "tajnym" schowku ;-) ) wyjmujemy fotel , a w aucie zostają same sanki wraz z mechanizmem regulacji wysokości (fot.2).

cbf8311ce884a4c1med.jpg.

 

3. Następnie "oskórowałem" oparcie (fot.3)

b729715c79729232med.jpg

oraz wymontowałem airbag (fot.4)

e3ff091a6a7ae8c6med.jpg

i moim oczom ukazał się goluśki stelaż :roll:

 

4. Na zdjęciu 5 stoja koło siebie 2 gołe stelaże.

9687e5d77325084amed.jpg

Ten z ogonkiem jest od wersji z fabrycznym podłokietnikiem.

 

Na zdjęciu 6 widać jedyną różnicę pomiędzy stelażami

d2514f7919429faamed.jpg

Do stelaża fotela z fabr. podł. jest dospawana stalowa tuleja utrzymująca podłokietnik, oraz dołożona plastikowa przedłużka do pokrętła regulacji podparcia lędźwi. Reszta w obu stelażach jest identyko.

 

5. Zdjęcie 7 pokazuje (identyczny w obu stelażach) mechanizm reg. podparcia ledźwiowego.

36a3863255a21ec6med.jpg

 

6. A teraz sposób na kiwające się oparcie fotela.

f51ef1eabd7e575dmed.jpg

Po zastosowaniu tej procedury :-P na oparciu pozostaje naprawdę minimalny luz.

 

7. Zakładanie odpowiedniej tapicerki na odpowiedni stelaż, czyli nic ciekawego.

 

8. Montaż finalny (fot.9)

070da005025a7921med.jpg

 

9. No i podłokietnik w akcji 8-)

9ecb4b4210964d60med.jpg

 

10. Na koniec jako ciekawostka, zdjęcie metek na z nazwą producenta tapicerek (fot.11)

88dbf72a3557a5dcmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

tkj, możesz podać mniej więcej wymiary tego podłokietnika? (długość i szerokość)

Z góry dzięki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!