Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, nie miałem okazji porównać tego w innym egzemplarzu, więc na razie wspomogę się wirtualnie -> w Meg III mojej żony, mam (i ona też) problem z dozowanie siły hamowania przy małych prędkościach, najlepszym przykładem jest jazda w korku - nie jestem w stanie przy takim podjeżdżaniu hamować "delikatnie", praktycznie za każdym razem przy delikatnym naciśnięciu hamulca to jest stop w miejscu i wszyscy pasażerowie zawisają na pasach bezpieczeństwa, mam nadzieję, że wiedzie o co mi chodzi.

No i zastanawiam się czy to taka "uroda" Meganki III, czy może np. jest to związane z tym, że mój samochód dość długo raczej stał niż jeździł i może heble wymagają jakiegoś gruntownego czyszczenia...

Jest to irytujące, jak jest u Was?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: :)

Trochę szacunku dla czytających. ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka, jak każde Renault, ma ostre hamulce (jeśli oczywiście są sprawne). Większość osób wsiadających do Renault ma podobnie jak Wy, tzn., że nawet przy drobnym hamowaniu auto staje dęba. Pozostaje Wam jedynie wyczuć pedał. Jak już go wyczujecie to można delikatnie hamować, zapewniam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostre hamulce są bardzo ok, o ile można tę ostrość dozować ;)

Właśnie pojawiła się okazja, przejechałem sie Meganką kumpla i jest normalnie, czyli raczej się nie mylę, ewidentnie u mnie jest coś nie tak, w poniedziałek zdam relację, podejrzewam, że zaciski stoją.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: :)

Trochę szacunku dla czytających. ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A pamiętacie koledzy taką dyskusję o systemie hamowania awaryjnego w megane/Scenic III ? wtedy niektórzy użytkownicy polecali użycie lewej nogi do hamowania żeby sprawdzić czy system jest i czy działa. Wtedy rozbawiła mnie ta propozycja aż do chwili kiedy sam spróbowałem zahamować lewą nogą.. oczywiście samochód nie rozpoznaje czy noga jest prawa czy lewa, rozpoznaje natomiast jak został naciśnięty pedał hamulca, sprawdziłem i jest dodatkowy czujnik, jeśli pedał jest naciskany tak "od prawej" jak przy zdjęciaciu nogi z gazu, to działa tylko jeden z czujników a jeśli jest gwałtownie wciśnięty na środku albo od lewej to załącza się dodatkowy czujnik i jest to interpretowane jako gwałtowne hamowanie, da się to wręcz usłyszeć (pyknięcie przełącznika) kiedy pedał hamulca "skrzywi" się ręką od lewej do prawej. Być może kolega ma ten czujnik uszkodzony i samochód zawsze traktuje hamowanie jak awaryjne. pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, z lekkim poślizgiem, ale:

Chyba jednak TTTNM, po wyczyszczeniu i złożeniu hebli na nowo (i przy okazji wyleczeniu cieknącego, jak się okazało, uszczelnienia tłoczków) hamulce działają już normalnie i wcale nie straciły na ostrości.

Podziękował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!