Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tutorial montaż nawigacji Media Nav z Dacii


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem na etapie montażu i uruchamiania radio/navi i mam pytanko mianowicie przed zmianą na MediaNav z Captura posiadałem w swojej Megi zamontowaną zmieniarkę w konsoli a tuner w bagażniku po zmianie nie mam podświetlenia przycisku uruchamiania i głośności w radio/navi odnalazłem ten kabelek - niebieski który odpowiadał za podświetlenie zmieniarki lecz nie wiem gdzie go mam podłączyć przy Navi aby się przyciski świeciły. Czy ktoś z forumowiczów mógł by pomóc w tym temacie i wskazać gdzie ten przewód podłączyć ?

 (no chyba że przyciski zasilane są w inny sposób ?).

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Dałem ciała, nie zwróciłem uwagi na instalację od strony auta oczywiście brakowało przewodu (pomarańczowego ) który powinien znajdować się na 6 miejscu w kości ISO (zasilania) po wpięciu na jego miejsce przewodu niebieskiego przyciski reagują i zaświecają się z momentem przekręcenia manetki od świateł.

Edytowane przez Kenio88
Pośpiech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiemy żadna z uniwersalnych ramek nie pasuje, a jako że lubię mieć zrobione wszystko idealnie postawiłem na rzeźbienie - kupiłem ramkę z Dacii Sandero, przyciąłem do odpowiedniego rozmiaru a następnie przy pomocy żywicy, włókna szklanego i miękkiej szpachli scaliłem ze sobą 2 elementy. 
Testowo zakładałem i ściągałem cały panel 3 razy - wszystko ładnie się trzyma, nic nie pęka, nic nie trzeszczy - jest twardo i elastycznie 1f642.png:) 
Tak to wygląda po wstępnym przeszlifowaniu dremelem - jutro ostatnia warstwa szpachli/żywicy i końcowe szlifowanie ręczne 1f642.png:)

38882251_290995495040158_3689452515868278784_n.thumb.jpg.a47f7210863c446dcbb387b604a4d29b.jpg38920527_226697218036206_3284678760485355520_n.thumb.jpg.87331b352490273096425494b589c3e4.jpg38851693_2093930124195162_985446199861444608_n.thumb.jpg.f9c04581e18e400b13c41147e5278a8e.jpg38811538_274342033160093_7707025835772870656_n.thumb.jpg.f6c681a52c743811fc9a996ff991d42f.jpg38831421_241773183139855_2743166028220465152_n.thumb.jpg.7b5927863a65646dbcd2d3dd7e6821ae.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przekopałem się przez cały wątek i chciałbym tylko potwierdzić poniższe zdania

Montując Media Nav zyskujemy
- nawigacja z GPS
- zestaw głośnomówiący po BT
- USB + AUX
- możliwość podłączenia kamery cofania

Za to tracimy 
- wyświetlanie informacji z radia na "małym wyświetlaczu" (wyświetlana jest tylko godzina + temperatura[?])

- schowek pod radiem

Przy okazji pytanie czy pilot przy kierownicy działa w pełni? Tj włącznie z "rolką" z tyłu do skanowania stacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyświetlacza od oryginalnego radia - tak po montażu MN wyświetlana jest tylko godzina i temperatura. Pozostałe informacje o stacji i granym utworze wyświetlane są na ekranie MN.

-po podłączeniu modułu BIC dostajemy informacje w trybie "ECO" - spalanie, dystans, styl jazdy itd.
- poza USB i AUX można odtwarzać piosenki również poprzez BT
-po wgraniu nakładki i uwolnieniu MN dostajemy również odtwarzacz filmów
-ja mam np. topową wersję i mam 2 radia - zwykłe FM i cyfrowe DAB+

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Dnia 8.04.2018 o 12:32, Adamerio napisał:

Co do mikrofonu również polecam wyżej wspomniany mikrofon z Dacii/Captura 

 

Pytanko jak idą piny? Czarny to masa, czerwony zasilanie a żółty sygnał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Niestety nie mam zdjęć z całego etapu. W każdym razie, powiększyłem otwór w oryginalnej ramce, wycięty fragment ramki od Sandero 'wspawałem' , kilka razy szpachlowałem i na koniec malowanie.

Zdjęcia dodałem do poprzedniego posta.

Edytowane przez thedvl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!