Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Doposarzenie w fabryczne światła xenon.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników. Postanowiłem dołożyć fabryczną instalację xenon do megane II lift. Mówiąc fabryczną mam na myśli reflektory z przetwornicami, spryskiwacze i poziomowanie. Pierwszy etap to oczywiście podmiana reflektorów. Drugi zrealizowany etap to spryskiwacze. Założyłem zbiornik płynu z dwoma pompkami, nowe-oryginalne dysze spryskiwaczy. W zderzaku od środka są natrasowane miejsca ich montażu, są również mocowania przewodu gumowego z lewego spryskiwacza. Żeby działały trzeba pociągnąć dwa przewody elektryczne od pompki do modułu koło akumulatora. Tylko moduł N4 ma wyjście na pompę spryskiwacza reflektorów. Kupiłem Clipa żeby aktywować tą funkcję. Tylko mała uwaga, mianowicie trzeba w sterowniku ustawić na nowo cały pakiet wyposażenia: rodzaj silnika, skrzyni, halogeny, nadwozie i inne. W każdym bądź razie spryskiwacze działają na przemian jak fabryka wymyśliła. W późniejszym czasie opisze jak dołożyłem samo poziomowanie. Czekam na części (:

wiązkę kupiłem z Espace IV i wydobyłem z niej potrzebne przewody, 4 pinowe wtyczki do silniczków reflektorów i dwie wtyczki do modułu świateł. Czy ktoś wie gdzie jest przykręcony owy sterownik poziomowania? Do jakiego elementu nadwozia..? Do wykonania wiązki potrzebne będą jeszcze najlepiej nowe wtyczki czujników. Można kupić 6 pinowe z WEBASTO THERMO TOP C- pasują.

thumb_hosting_zdjec_1470763627__20160809_190721.jpg

Układ automatycznego poziomowania gotowy. Co prawda na stole ale już działa prawidłowo po podłączeniu napięcia. Bez podłączenia CANu. Silniczki testuje, reaguje prawidłowo na zmiany dźwigni potencjometrów. Po założeniu wiadomo, trzeba będzie ustawić parametry początkowe.

thumb_hosting_zdjec_1470763679__20160809_190728.jpg thumb_hosting_zdjec_1470763702__20160809_190736.jpg

 

Witam. Od paru dni jeżdżę już na xenonach z poziomowaniem. Bardzo podoba mi się że ruszając i hamując światła utrzymują się na podobnej wysokości. Nie ukrywam że jeździłem 3 tygodnie z Xenonem z regulacją na pokrętło. I właśnie przy ruszaniu z świateł zdawałem sobie sprawę że mogę oświetlać lusterka samochodu z przodu. Jeszcze jedno zdjęcie czujnika z przodu.

thumb_hosting_zdjec_1471679614__20160818_164655.jpg

Jedynie co wyszło nie oryginalnie to umiejscowienie sterownika poziomowania w czarnej skrzynce koło akumulatora- zmieścił się pod modułem zabezpieczeń bez problemu. I druga nie oryginalna rzecz to przewód w peszlu od tylnego czujnika biegnący przy przewodach hamulcowych a nie w kabinie przy progu. Na koniec trzeba dopisać OŚWIETLENIE do sieci multipleksowej. Wszystko wtedy przy diagnostyce pokazuje prawidłowo. Koszta spore do megany II lift. Najzabawniejsze że do Megany III czujniki i moduł jest o połowę tańszy.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Części do poziomowania w moim przypadku nie całe 800 zł, czujniki po 200zł, moduł 230zł, silniczki po 30zł, panel z jednym pokrętłem z megane III za 25 zł(pasuje), wiązka z espace IV 50zł,nowe wtyczki czujników po 12zł. Zbiornik płyny z pompką 55zł, nowe oryginalne dysze spryskiwaczy 40 zł sztuka. Przetwornice kupiłem po 35 zł z złomu. No i reflektory (: Ceny jak widać na aukcjach, kupiłem za 400 zł idealny tylko miał luzy na przegubach kulistych w środku- zwróciłem go i zdecydowałem się na nowe valeo udało się kupić w niskiej cenie tylko trzeba dziennie szukać okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!