Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja, problem, kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum, więc za wszelkie błędy przepraszam.

Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem renault megane III z 2009r. W aucie posiadam nawigacje, niestety jednak jest ona na chwile obecną bez użyteczna, ze względu na

brak aktualnych map i języka polskiego. I tutaj mam kilka pytań czy idzie coś z tym zrobić? Niestety nie wiem jaki to dokładnie model więc załączę zdjęcia.

Może istnieje jakieś spolszczenie i mapy? Jeżeli jednak nie, to może idzie w miejsce mojej wsadzić coś innego, co by było bardziej przydatne.

Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam.

 

Tak jest to wersja bez karty SD i bez dzoistika. Co do czytnika płyt sprawdzę. Gdzieś czytałem, że przez radio wszelkie mapy i aktualizacje się wgrywa do tej nawi, ale na 100% nie jestem pewien.

 

Sprawdzałem i czytnika brak

post-93703-0-06130600-1470523672_thumb.jpg

post-93703-0-25596900-1470523688_thumb.jpg

post-93703-0-64817100-1470523701_thumb.jpg

post-93703-0-02374000-1470573202_thumb.jpeg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do użytkownika CINAS z Kaczorów on Ci powinien pomóc Z tego co widzę to masz Nawigację bez SD czyli pierwszą jaka występowała w MIII z czytnikiem płyt pod schowkiem przed pasażerem z przodu. Pozdrawiam

 

Dodano: 07 sie 2016 - 23:19

Sprawdzałem i czytnika brak

A sprawdzałeś za schowkiem Trzeba go odkręcić Zdejmujesz"wyszarpujesz" do siebie listwę nad schowkiem tam są trzy sróby na torx oraz wyjmujsz plastik w którym zamontowany jest przełącznik poduszek tam też powinny być dwie śróby jedna u góry druga na dole i wtedy wyjmujesz schowek i tam powinien być czytnik

 

Dodano: 07 sie 2016 - 23:21

Podeślę Ci w poniedziałek foty jak jest zamontowany czytnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, był bym wdzięczny :) to nie pomyślał bym, że czytnik może być tak schowany : p

No wstępnie po rozmowie z użytkownikiem Cinas, bd przekładal navi na tomtoma, bo do mojej mapy tylko do 2012 i brak oficjalnego spolszczenia: (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Cześć Panowie,

posiadam Megane III z 2008 roku z fabryczną nawigacją, ze sterowaniem pomiędzy fotelami oraz czytnikiem płyt w schowku przed pasażerem. Nawigacja działała bez najmniejszych problemów, niestety jakieś dwa tygodnie temu jak wracałem z urlopu z Włoch to 84 km przed domem zawiesiły się one i nie malała odległość pozostała do celu, reszta działała prawidłowo. W zeszłym tygodniu nawigacja zawieszała się i strasznie spowolniła. Wczoraj to już w ogóle padła i przy wczytywaniu mapy została z komunikatem ze mapa się wgrywa. Wyłączyłem samochód, nawigacja się odwiesiła, ale nie możliwe było już jej płynne zadziałanie. Wyjąłem więc płytę nawigacji z czytnika i niestety nie mogę już jej ponownie wsunąć bo przycisk play-load/eject nie chce się przestawić na load.

 

Macie jakieś pomysły co to może być ?

 

Dodano: 07 lip 2017 - 14:53

Widzę, że moim tematem nikt się nie zainteresował. Jednak z uwagi na to, że problem został rozwiązany, podzielę się tym co zrobiłem.

Po pierwsze wymontowałem czytnik spod schowka (schowek musiał zostać zdemontowany). Okazało się, że przełącznik play/load był zablokowany przez materiał, który zabezpiecza otwór czytnika CD/DVD przed dostawaniem się kurzu do środka (wystarczyło poprawić go nożykiem i działa płynnie. Dodatkowo w czytniku została przeczyszczona soczewka lasera, za pomocą suchego patyczka do uszu. Jak na razie pierwsza jazda i wszystko działa płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodora dzięki za podzielenie się wiedzą.

Tak na przyszłość, masz nawigację carminat dvd, była ona montowana od 2006 roku w lagunach II i III, espace IV, vel satisach, czasami w scenicach II. W megane III występowała chyba do 2010 roku, dlatego mało jest o niej informacji temacie megane III. Mapy są nieaktualne już od 2013r, dlatego jak korzystasz z fabrycznej nawigacji to możesz rozważyć montaż tomtoma, który ma jeszcze aktualne mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!