Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1,6 16v rozrusznik kręci, silnik nie reaguje.


en 57

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z dodaniem zdjęć. Może ze smartphona hosting nie działa. Odkręciłem. Świece. Są te same które kupiłem, są suche odziwo. Cewki Beru. Wrócę to postaram się wrzucić wszystkie foty.

Edytowane przez en 57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o dzięki śliczne za wskazówki. Zdjęcia natomiast dodam na stacjonarnym kompie bo na telefonie nie pokazuje mi się strona hostingu aby wybrać fotki.

Już po oględzinach świec uważam że powinny pracować normalnie. Na 4 było coś białego, jakaś izolacja nie wiem, która pokryła sprężynkę cewki.

Już nawet zastanawiałem się nad taką ewentualnością że wskaźnik paliwa przekłamuje ale ostatnim razem normalnie dojechałem do domą więc to prawie niemożliwe że paliwa brak. Raz jednak zrobił mi numer na A2 że zapalił rezerwę i po 7min jazdy 120km/h nie było paliwa.

Już różne rzeczy przychodzą mi do głowy. Teraz jak kręci to pokazuje 1/4.

 

Dodano: 12 lis 2016 - 21:15

Bo jeźeli chodzi o immo to jak wyżej pisałem czuwa mrugając. Jak kręci to gaśnie jak wciskam stop to świeci z 3s i dalej czuwa.

Edytowane przez en 57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 4 było coś białego, jakaś izolacja nie wiem

Jeżeli wyglądało jak maść to normalne (jakiś środek konserwujący na sprężynkach cewek). Jeżeli chcesz sprawdzić czy dochodzi paliwo, zdejmij przewód paliwowy (taki kręcony jak świński ogon z lewej strony z przodu silnika) z listwy zasilającej i po włączeniu zapłonu zobacz czy paliwo leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbites nie tankuje na włączonym. Poza tym on jest ostatnio ciągle odłączony bo ciągle w nim majstruję.

 

Mireczek01 jak zwykle świetny patent, dla mnie laika dotąd nie znany.

Dodano: 13 lis 2016 - 20:20

thumb_hosting_zdjec_1479064612__20161112_144220.jpg thumb_hosting_zdjec_1479064596__20161112_144451.jpg thumb_hosting_zdjec_1479064580__20161112_144424.jpgthumb_hosting_zdjec_1479064554__20161112_144416.jpg thumb_hosting_zdjec_1479064632__20161112_144440.jpg

 

Na zdjęciu jest pierwsze gniazdo świecy czyli to najbardziej zalane, w każdym jednak są te kręgi zastygniętego oleju wewnątrz gniazd, im bliżej rozrządu tym mniejsze. Świece i cewki ułożone kolejno tak jak w silniku.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz wszystko w normie, wymyj dokładnie z oleju cewki i załóż. Świece też ładne. Może odległości na świecy za duże, ale może powiększenie przekłamywać. Masz nowe to i tak wymienisz. Paliwo leci?

Bo pewnie tankowałeś na zapalonym silniku....

Myślę, że airbites miał na myśli, że dużo wcześniej gdzieś na trasie mogłeś tankować na włączonym i komputer "zwariował".

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo nie leci. Skapały resztki. Ale benzynę w butli było czuć. Ide po paliwo, zaleje go i zobaczymy

 

Dodano: 16 lis 2016 - 23:37

Może to zabrzmi dość dziecinnie, ale jakiś cudem (pomimo innych wskazań pływaka) okazało się że nie było paliwa. Tak, po prostu go nie było. Zalałem 5 litrów z kanistra i odpalił na nowych świecach jak perła. Teraz wskazuje ponad rezerwę więc jak na 5 litrów to trochę za dużo. Zaleję go do pełna i poobserwuję jak się zachowuje pływak.

Chciałem Wam serdecznie podziękować za wszelką pomoc, a w szczególności użytkownikowi "mireczek01", bo daliście mi jej mnóstwo. Przy okazji wyczyściłem gniazda, wymieniłem świece (i czuć że lepiej pali), wyczyściłem czujniki, także zawsze wychodząc z każdej sytuacji można wyjść bogatszym o doświadczenie.

 

Serdeczne dzięki jeszcze raz. Dobrze, że jest takie miejsce jak to.

Edytowane przez en 57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Najdziwniejsze jest to, że normalnie dojechałem do domu, postał 4 dni i koniec. Obczaję temat z tymi pompami na innych postach. Zapytam tylko o jedno. Czy orientujecie się czy te pompy są takie same dla wersji Megane II phII i dla Megane II phI oraz takie same dla silników 1.4 i 1.6?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - Które konto mam usunąć :?:Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia wiem, że jak dostaniesz się do pompy, to na jej pokrywie znajdziesz takie kolorowe kółeczko jak na zdjęciu

post-3433-0-52591600-1479372287_thumb.jpg

(może być też białego koloru).

Po pierwsze musi pasować kolor kółeczka w nowej pompie, po drugie na tym kółeczku jest wydrukowany nr fabryczny 82....

Ja dobierałem tylko na kolor i wygląd (ilość króćców, są na jeden i dwa) i pasowało, ale dla pewności lepiej sprawdzić nr.

Może uszkodzony masz tylko czujnik poziomu paliwa, a że zabrakło paliwa akurat w garażu, to zbieg okoliczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę pracowała na sucho także poobserwuję jak pracuje. Sprawdzę tą pompę i pływak.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

 

Dodano: 17 lis 2016 - 13:01

Z zewnątrz wszystko w normie, wymyj dokładnie z oleju cewki i załóż. Świece też ładne. Może odległości na świecy za duże, ale może powiększenie przekłamywać. Masz nowe to i tak wymienisz. Paliwo leci?

Tak już na marginesie. Owszem odległości na świecy były za duże. Mireczek01 - dobre oko ;)

 

Dodano: 29 lis 2016 - 11:40

Słuchajcie. Czy samodzielnie uszczelnienie odstojnika oleju nie jest szczególnie skomplikowane? Schemat działania znam jednak mi chodzi tylko o sposób dokręcania pokrywy bo jest aluminiowa. I ewentualnie jaki sylikon wysokotemperaturowy zastosować.

Mechanik zaśpiewał 350 za tą pracę. Mi się wydaje troche sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!