Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II Hatchback 5d


vilkoo

Rekomendowane odpowiedzi

Ja szukam auta od października i lipa. Miałem dwie sztuki które mi uciekły spod nosa,tyle że w moim przypadku wchodzi w grę tylko silnik 1.6 w hb i najlepiej czarny środek. Klimatronik mogę odpuścić,ale klima musi być.

 

Dodano: 13 sty 2017 - 11:47

A najzabawniejsze w tym wszystkim jest to,że auta które mnie interesują są właśnie na południu Polski :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najzabawniejsze w tym wszystkim jest to,że auta które mnie interesują są właśnie na południu Polski

Zawsze tak jest, że w końcu nawet jeśli coś już znajdziemy to jest daleko. Ale wg mnie to dobrze, bo na miejscu może być ulep a tyle km to też kosztuje... :lol:

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że w Polsce prawie nikt nie mówi prawdy o faktycznym stanie samochodu.

Wszystkie są perfekcyjne, bezwypadkowe i bez wkładu finansowego.

Na miejscu okazuje się że to mija się z prawdą i czar pryska i oczywiście kasa wydana na paliwo.

Dlatego raczej szuka się do 100 km. lub jedzie osobiście za granicę, ale wtedy to już inne realia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wole mówić prawdę niż słyszeć później stękanie, dlaczego Pan mi tego nie powiedział.

Oddawaj kasę za paliwo złodzieju lub coś w ten deseń.

Jak ktoś ma świadomość że kupuje 15'letni samochód to przyjedzie i zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy poprzednim mogłem sobie czekać i szukać (aczkolwiek i tak w końcu pojechałem do Niemiec i tam kupiłem) teraz niestety muszę kupić jak najszybciej dla żony i boję się, żeby z tego pośpiechu nie trafić na jakiegoś szrota.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją Cromę też kupiłem dość szybko i przypadkowo. Twierdzisz, że raz na rok w okolicy każdego z nas jest wystawiane dobre auto na sprzedaż? To w ciągu roku sprzedawanych jest pewnie z 20 dobrych, pożądanych egzemplarzy wg Twojej teorii. Matematycznie można to w moment obalić, ale już nie wchodźmy w teorię. Przyjmijmy:

Szukasz auta od 6 miesięcy, jesteś wybredny (schodząca guma z uchwytu w drzwiach to dla Ciebie symbol przebiegu 300+ tys. km w Megane II), odrzucasz wszystko, bo Ci się nie śpieszy i jeździsz oglądać auta tylko w wolnych chwilach (ważny argument). Ktoś się spina w tym momencie, bo nagle potrzebuje nowego dobrego auta - bierze 3 dni urlopu i poświęca je na intensywne szukanie oraz na oględziny aut - znajduje je w 3 dni. Sprząta Ci je sprzed nosa. Ty szukasz kolejne 6 miesięcy.

Stąd się biorą takie teorie, że trzeba szukać samochód wręcz rok, bo te co się spotka wcześniej to pewnie g..., a ktoś inny twierdzi, że wystarczy się spiąć i można znaleźć zadbany egzemplarz w kilka dni.

Inna kwestia - jeździsz 6-12 miesięcy max do 100 km nawet raz na tydzień, to wydasz więcej na paliwo i stracisz więcej czasu niż jak raz objedziesz pół Polski i zakupisz prawilny egzemplarz, którego handlarz nie skręcił i nie wypucował na sprzedaż. :notacrook:

Jeszcze jedno - zamiast marnować pół roku na oglądanie "perełek", czyli szrotów, wystarczy poświęcić kilka godzin, PORZĄDNIE przeczytać fora, sprawdzić jakie są najczęstsze problemy danego modelu oraz po czym najłatwiej poznać, że dany model był bity (są charakterystyczne kwestie dla każdego modelu) - wtedy już samemu można oszczędzić wiele kilometrów i godzin jazdy, a także analiz ogłoszeń. Tylko trzeba chcieć i zrobić to.

Ja jednego dnia byłem oglądać Cromę (250+ km), w nocy zarwałem cały sen, aby poczytać o wadach tego egzemplarza, ile kosztuje ich wyeliminowanie, na ile są groźne etc, następnego dnia pojechałem o 6 rano ok. 100 km po pieniądze (nie spodziewałem się tak szybkiego zakupu), wróciłem 100 km i pojechałem znowu ponad 250 km po ten samochód. Zrobiłem ponad 1200 km, aby kupić ten egzemplarz i nie żałuję, bo wiem, co kupiłem.

Na koniec dodam, że w przypadku Megane forum zrzesza ogromną liczbę użytkowników. Wśród sąsiadów również jest sporo właścicieli Megane II. Warto do właściciela takiego auta podjechać nawet i 30 km (a często dużo bliżej), porozmawiać z 10 min, pooglądać jak to ma wszystko wyglądać. Taki ktoś, kto nie sprzedaje nam auta, powie nam o nim wszystko. A 10 min na pewno znajdzie, aby się spotkać. Ludzie jednak wolą dać do oceny na forum auta z ogłoszenia i na takich ocenach "po zdjęciach" kreować swoje patrzenie na dany egzemplarz. Nie mam nic do tego, bo często można wychwycić w ten sposób wiele niezgodności w opisach aukcji - jednak od siebie też coś trzeba dodać. Nie kieruję tego do autora bieżącego tematu, bo go osobiście nie znam i nie wiem jak postępuje, ale mam nadzieję, że ktoś, kto tak robi, po przeczytaniu posta zmieni swoje postępowanie i zaangażuje się bardziej w zakup własnego auta.

Pozdrawiam,

Damn

Edytowane przez Damn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu najlepiej szukaj w krajowych autach kupionych u nas... daję łeb że 3/4 aut sprowadzonych to tykające bomby, po niesamowitych przygodach, a handlarzy to omijaj szerokim łukiem, ja już to przechodziłem i wiem co w trawie piszczy no i jak ci nie szkoda z 200 stówek to na pewno warto sprawdzić autko przed zakupem w stacji diagnostycznej... aha tak już na koniec Megane II to naprawdę piękne autko, pomimo że śmigam już IV to zawsze z wielką sympatią patrze na te ścięte okno na tyłach :)

 

pzdr i życzę udanych zakupów

 

p.s.

co do tego oliwkowego z z Niemiec hmmm ładny :) ale jaka historia itd... trzeba było by dogłębnie sprawdzić, tak przy okazji wszedłem sobie na profil tego handlarza i pierwsze co mi się rzuciło w ślepia to, że sporo aut wystawionych u niego ma wręcz znikome przebiegi :o :o

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!