Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy po wymianie wtryskiwaczy. Brak reakcji na pedal gazu.


gilerson125

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Sprawa wygląda tak. Oddalem samochód do mechanika który miał wymienić pompę i wtryski. Wszystko przebiegło pomyślnie. Wtryski zaprogramowane itp itd. Samochód odpalił ale zaraz po odpaleniu wyświetlił sie komunikat i błąd w podłączonym komputerze ze zablokowany komputer. Auto chodzi ale jest brak reakcji na pedal gazu. Nie idzie nic zrobić. Gdy auto zgasimy i zapalimy ponownie auto odpala i znów wywala ten błąd. Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyna ? Jakieś pomysły co sprawdzić jak sie z tym rozprawić? Moze miał ktoś podobny problem i sobie z nim poradził. Mogę tyle napisać odnośnie problemu bo tyle dowiedziałem sie od mechanika. Pomocy !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski z tego samego modelu silnika? być może ze starszego i dlatego sterownik nie chce go przyjąć i uruchamia się w trybie awaryjnym

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz clipa i odczytaj błędy. Podaj kod błędu i wówczas będzie wiadomo co jest przyczyną, że silnik nie wchodzi na obroty. To czy kody będą wpisane czy nie to nie ma większego znaczenia. Auto powinno zapalić i jeździć a wpisanie kodów poprawia jedynie charakterystykę pracy silnika.

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że nigdy nie wpisywałem kodów zaraz po wymianie wtryskiwaczy. Uruchamiałem silnik, trochę pojeździłem samochodem i dopiero wtedy wpisywałem kody.

O jakiej mocy masz silnik i jakie wtryskiwacze założone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mam o mocy 82km. A wtryski założyłem o nr EJBR03101D. Kody błędów napisze później bo niestety nie mogę skontaktować sie z majstrem. A z tym programowaniem wtrysków to poprostu juz zrobił. Mówił ze trzeba odrazu to nie protestowałem :) Nie wiem może być to ważne ale wtryski wcześniej miałem o numerach EJBR018001Z.

Edytowane przez gilerson125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mam o mocy 82KM. A wtryski założyłem o nr EJBR03101D

 

Do tego silnika zakładałem wtryskiwacze EJBR04001D oraz EJBR01801D i nie było żadnych problemów. Te Twoje to chyba są z silnika 68 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jest ewidentny problem. Czekam na kody usterek od mojego mechanika i jak będę miał to odrazu sie odezwę. Powiedz takie obiawy mogą być spowodowane uszkodzonymi wtryskami ? Chociaż mam pewność bo były kupione od znajomego i samochód od nowości miał jakieś 70k przebiegu. I chodził idealnie :)

 

Dodano: 04 mar 2017 - 16:05

Witam odnawiam temat. Błędy jakie pokazuje to błąd sterownika, czujnika ciśnienia, pedału przyspieszenia tyle mi przekazał mechanik. Pomożecie cos z tego? Da coś z tego wywnioskować?

 

Dodano: 04 mar 2017 - 19:01

Czy może być uszkodzony sterownik wtrysku? Jakie by dawał usterki? Ma ktoś jakiś pomysł. Co może być. Moj mechanior rozkłada ręce. Nie wiadomo co z nim jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle udało mi sie uzyskać może w poniedziałek dowiem sie więcej. A powiecie mi jakie objawy były by gdyby komputer sterujący był uszkodzony? Wiem ze wtedy trzeba imo przerzucić i zaprogramować kompa. Ale jakie były by obiawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed daniem auta do mechanika auto odpalało i silnik pracował ?

Często przyczyną uszkodzenia ECU - jest zawilgocenie, zalanie, zamoczenie oraz przepięcia układu zasilania, uszkodzenie oprogramowania.

 

Silnik z uszkodzonym ECU nie chcę się uruchomić i odmawia jakiejkolwiek współpracy.

W innej sytuacji uszkodzenie sterownika wpływa na nierówną pracę silnika, problemy z rozruchem silnika, wzrost zużycia paliwa przy słabszych osiągach. ECU - istnieje możliwość naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie auto nie opalało nie jeździło. ( padnięte wtryski i pompa). Auto odpala ale z problemem i jak odpali tak jak wyżej pisałem 12000-1300 obr/min i błędy . Nie można dodać gazu. Tyle mi wiadomo. Niestety jestem tylko w kontakcie telefonicznym z mechanikiem ponieważ nie ma mnie na miejscu. i dlatego staram się pomóc mu w jakiś sposób na odległość opisując problem na forum. W poniedziałek rozbierze Sterownik i zobaczy co się tam dzieje. Jeśli byłby to sterownik to gdzie polecacie naprawiać żeby było wszystko ok. Pozdrawiam

 

Dodano: 10 mar 2017 - 00:29

Witam wszystkich ponownie. Cały czas jest walczone z samochodem. Błędy jakie pokazuje to Df038 df772 widzi przepływkę której niema. O co chodzi ? Źle wtryski, rozsypany sterownik za akumulatorem ? Proszę was o szybką i bardzo treściwą pomoc.

 

Dodano: 10 mar 2017 - 23:11

Jest kros w stanie mi odpowiedzieć na to gdzie szukać przyczyny tych błędów ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd df772 związany jest nieprawidłowym ciśnieniem paliwa.

Błąd df038 to problem z komputerem wtrysku. Dobrze byłoby podłączyć pod clipa i odczytać kod towarzyszący błądowi który jednoznacznie określa problem.

Poniżej masz z serwisówki opis błądu df038.

df038.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za jakiekolwiek informacje. Na razie sprawa wygląda tak że auto odpala na strzała. Błąd df772 nie jest stały, jak go nie ma auto odpala od strzała ale od razu przechodzi w awaryjny i trzyma ok 1200obr. Po wciśnięciu hamulca obroty spadają do wartości nominalnych. Ciśnienie na starcie ok 200bar na wolnych 240 i trzyma równo a trzęsie silnikiem i słychać jakby lekkie stuki. Pali się cały czas check injection na desce a od czasu do czasu pojawi się błąd wtrysku i kontrolka stop. Brak reakcji na pedał gazu. Gdy pojawi się błąd df772 kreci nie odpala. Gdy nie ma auto pali na strzała. Po nocy jak odpala przykopci na biało. Żadne inne blady się nie pojawiają. Temperatura paliwa w porządku. Regulator ciśnienia w pompie też czujnik ciśnienia sprawny. Co może być nie tak? Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy sprawdzić czy wszystkie wtryskiwacze prawidłowo pracują. Na pracującym silniku należny po kolei wypinać wtyczki z wtryskiwaczy i słuchowo sprawdzać czy jest różnica w pracy silnika. Jeżeli po wypięciu wtyczki nic się nie dzieje to znaczy nie słychać różnicy w pracy silnika to ten wtryskiwacz nie pracuje.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!