Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gdzie tkwi haczyk ? Megane Grandtour


filok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

od pewnego czasu szukam Megany Grandtour z silnikiem TCE rocznik od 2010

ale szukam i szukam i nic konkretnego znaleźć nie idzie

moja Classic mi się powoli sypie a nic nowego nie widać

gdybyście zerkneli i podzielili się uwagami

 

Mój odnośnik

w tym ogłoszeniu cena podejrzanie za niska do rocznika i przebiegu

 

Mój odnośnik

w tym środek jak by kury były trzymane w srodku

 

Mój odnośnik

pozostaje jeszcze ta mam do niej 600km

 

i bądź tu mądry człowieku i kup auto

marzy mi się pierwszy właściciel garażowana z małym przebiegiem i najlepiej z PL ale tak to chyba nawet w Erze juz nie jest

może to nie okres na kupowanie uzywanego dobrego samochodu ? sam nie wiem

przeglądam ogłoszenie codziennie i nic

co myślicie o tym ?

pozdrawiam

Piotrek

Edytowane przez filok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem

ale i tak mnie nie przekonasz do diesla :)

w Classicu mam silnik 1,4 16V i jest według mnie rewelacyjny

Nową Megankę bardziej bym chciał również 1,4 niż 1,2 ale...

Dzisiaj obdzwoniłem trochę salonów Reno i na moje pytanie o używana Meganę III Grandtour z silnikiem TCE była tylko jedna odpowiedz zapomnij

więc jeśli są tak złe to dlaczego ich nie ma na rynku?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam wierz mi

ale z prywatnych jest mało

ten ostatni trzeci link co podałem wcześniej jest z salonu Reno i nad nim się zastanawiam

mam tam 600km więc daleko nie ma

oprócz autoscouta i mobile.de są jeszcze jakieś niemieckie portale motoryzacyjne z ogłoszeniami ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filok ciężko będziesz miał znaleźć fajnego 1.2 TCe, ludzie nie sprzedają to widać po ogłoszeniach, tylko Niemcy Ci zostają.

Ten 3 link nie działa.

Jak byłem wymienić olej, to gość w serwisie mi powiedział że jakbym chciał kupić M4, to on już mi znajdzie kupca na mojego :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poszła :(

niestety już sprzedana heh

tak jak pisałem wolałbym z silnikiem 1,4 TCE ale nie pogardzę 1,2 TCE :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jesli są tak złe to dlaczego ich nie ma na rynku?

Bo nie są złe.

To, że są złe można poczytać na necie, ale na necie piszą Ci co mają z nimi problemy i szukają rozwiązań. Jak ktoś nie ma problemów to nie siedzi na necie i nie pisze, że przejechał 200tyś bez awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blisko masz jakby co.

Jak prywatny sprzedawca z Niemiec pisze w ogłoszeniu że bezwypadkowy i taki ma przebieg, to tak jest, to jeszcze u nich działa.

Popieram sprowadzenie od prywatnego, bez pośredników i handlarzy.

Pewnie wyjdzie więcej kasy, ale tanio i dobrze to rzecz niespotykana w realu ;) .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz parcia dużego nie mam i biorę to na chłodno

chcę uciec przed zmianą akcyzy ale też na siłę nie będę kupował

jak się coś znajdzie ciekawego to tak jak nie to trudno będę szukał dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Żarnowca jest ;

- o ok.10.000 zł tańszy, 1 rok starszy ,

- do rejestracji- koszt tylko 256 zł,

- podany jest VIN, oraz na 3 inne które ma do sprzedania też podaje VIN - co u HANDLARZY jest nie do pomyślenia,

- ma podgrzewane siedzenia przednie,

- jedyny mały minus - to klima ręczna, jeden kpl. kół zimowych ,

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!