Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


chucky80

Megane IV - Kontrakty serwisowe i przedłużenie gwarancji

Recommended Posts

Po zakupie nowego Renault pojawiło się pytanie dot. przedłużania gwarancji oraz tzw. kontraktu serwisowego.

Wydaje mi się, że samą gwarancję przedłużyć warto. Natomiast waham się nad kontraktem serwisowym. Czy to ma sens przy relatywnie niewielkich przebiegach, np 10-12 tyś rocznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też robię 10k rocznie i wykupiłem razem z serwisami na 4 lata(60k km).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie ceny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1699 złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra oferta, pewnie przy zakupie dostałeś taką cenę. U mnie niestety przy kupnie nikt nie powiedział nic o dodatkowej gwarancji.

Cały czas zastanawiam się czy wykupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka cena jest dla każdego. Masz 3 miesiące aby dokupić gwarancję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem taką ofertę z Salonu w moim mieście:

Poniżej przedstawiam ofertę wariantów przedłużonej gwarancji:

1. 2+2lata/60.000km = 2.000,-

2. 2+3lata/80.000km = 3.200,-

3. 2+3lata/120.000km = 4.500,-

4. 2+3lata/100.000km = 3.600,-

5. 2+3lata/150.000km = 6.600,-

Ofertę przedłużonej gwarancji wraz z darmowymi przeglądami przedstawiam poniżej:

1. 60m/120.000km = 6.900,-

2. 60m/100.000km = 5.300,-

3. 60m/80.000km = 4.600,-

4. 48m/60.000km = 3.400,-

5. 60m/150.000km = 8.900,-

Przedłużyć można przed upływem pierwszego roku.

Czy ty masz jakąś inną ofertę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale podrożały te przedłużenia gwarancji od 2015 :lol: .

 

2+2/60k było 899zł.

2+3/120k było 2099zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rok temu dodatkowe 3 lata przedłużonej gwarancji, tj do 5 lat (max 100 tys. km) dostałem praktycznie w gratisie. I tak wg mnie to powinno działać bo z założenia nic w aucie przez ten czas nie powinno się psuć a zarabiają dodatkowo na przeglądach.

Edytowano przez tomekrus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ty masz jakąś inną ofertę?

 

Podaję screenshoty. Tylko, że to jest oferta dla klienta indywidualnego 2016/2017. Kupiłeś samochód prywatnie czy na firmę? Cen firmowych nie znam.

https://cl.ly/292B2B0df gaeg2C3u

https://cl.ly/1S241t sF 3l3j3e

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prywatnie, generalnie co do zakupu w Bydgoszczy mam mieszane uczucia...

Te 3 miesiące to jest od daty zakupu? Auto żony zostało zakupione rok temu w maju 2016.

Edytowano przez byq84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem taką samą ofertę jak emigrant_

Są jeszcze opcje przedłużenia samej gwarancji, bez kontraktu serwisowego.

 

W każdym razie, czy kontrakt serwisowy się w ogóle opłaca? Czy zamierzacie zmieniać olej i filtry częściej niż wymaga Renault? Jeśli tak, to te wymiany poza harmonogramem są w pełni płatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwis+ gwarancja na 5 lat lub 80 tys .2200zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku opcja serwisowa się nie opłacała... wykupiłem tylko przedłużoną gwarancję. Tak dla świętego spokoju.

 

Generalnie mam zamiar lać lepszy olej i wymianiać go zdecydowanie częściej niż co 30tyś. Opcja serwisowa uwzględnia jedynie przeglądy wg planu. A jak porównałem to co wchodzi w pakiet tych przeglądów oraz harmonogram gwarancji (wymiany części) to wychodzi na to, że masz zagwarantowany jedynie olej + filtry. Świec, pasków, oleju w skrzyni biegów czy nawet płynów nie zdążysz wymienić na gwarancji :) Zalecana wymiana jest zdecydowanie później

Edytowano przez Nikus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja skorzystałem z ceny promocyjnej dlatego kupiłem gwarancję razem z serwisem i raczej się to opłacało.Olej również będę wymieniał częściej.Jaki lepszy olej masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Górna półka jakościowa, minimum Motul (ale z certyfikowanego źródła). Ale i tak raczej wpadnie Penrite :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok teraz nasuwa się pytanie czy warto przepłacać za olej no i jak długo chcesz mieć swoje auto?Sądzę że wystarczy niemiecki Elf jest co całkiem inny olej niż kupiony w Polsce, przerabiałem ten temat kiedyś bardzo wnikliwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to znaczy, że elf lany w polskich serwisach jest zły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku opcja serwisowa się nie opłacała... wykupiłem tylko przedłużoną gwarancję. Tak dla świętego spokoju.

 

Generalnie mam zamiar lać lepszy olej i wymianiać go zdecydowanie częściej niż co 30tyś. Opcja serwisowa uwzględnia jedynie przeglądy wg planu. A jak porównałem to co wchodzi w pakiet tych przeglądów oraz harmonogram gwarancji (wymiany części) to wychodzi na to, że masz zagwarantowany jedynie olej + filtry. Świec, pasków, oleju w skrzyni biegów czy nawet płynów nie zdążysz wymienić na gwarancji :) Zalecana wymiana jest zdecydowanie później

 

O, widzę, że nie jestem jedyny, który ma wątpliwości. Zakładając wykup na 80tyś km, teoretycznie łapiemy się na dwie wymiany oleju i filtrów. Pytanie, jaki to jest koszt w ASO (poza kontraktem oczywiście)?

Edytowano przez chucky80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej lany w Polskich serwisach jest marnej jakości tak samo jak ten ze sklepów.

Co do gwarancji z serwisem to uważam ze cena 2200 zł za 5 lat lub 80 tyś jest akceptowalna. Kwota jaką chcieli przed promocją jest śmieszna, dlatego Ja skorzystałem z promocji i olej będę dostarczał sam i płacił serwisowi za usługę co 15 tyś km myślę że nie zbiednieję :) Myślę że 1L oleju w serwisie to koszt ok 70-80 zł + ok 200 zł wymiana no i dodać filtr.

Edytowano przez Prosto21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w lutym 2018 też zapłacę za olej, w sensie przywiozę swój niemiecki. Pamiętajcie żeby nie przeciągać oleju do 15k już nie mówiąc o 30k km. Ten olej Elfowy jest hydrokrakowany. Dla niego max to 8-10k km lub rok jazdy, co wypadnie pierwsze. Oleje na bazie estrowej lub pao IV są wytrzymalsze i tu rzeczywiście można jeździć nawet do 40k tys. lub rok czasu.

Więc jak ktoś rocznie robi 30 tys. kilometrów powinien 3 razy zmienić olej. Inaczej zajeździcie turbinę, pierścienie na tłokach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do gwarancji z serwisem to uważam ze cena 2200 zł za 5 lat lub 80 tyś jest akceptowalna.

 

Pytanie co w tej cenie jest. Za samą gwarancję można zapłacić taniej.

Tak jak pisałem, według moich luźnych kalkulacji wychodzi, że przy moich niewielkich przebiegach mam w cenie dwa serwisy z kompletem filtrów i oleju. I tu już nie jestem przekonany, czy warto.

 

EDIT: Zrobiłem dokładniejszą kalkulację przy założeniu przebiegu 12tyś/rok oraz umowie Easy Service na 5 lat. Na to się łapiemy w cenie:

1 rok: wymiana filtra kabiny

2 rok: filtr oleju + olej

3 rok: płyn hamulcowy + filtr kabiny

4 rok: filtr oleju + olej + filtr pow. + świece

5 rok (jeśli się zmieścimy): filtr kabiny + płyn chłodzący

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądy to nie tylko olej i filtry, ale też przegląd całego samochodu, zawieszenia, itd. Będą za to czardzować. W pakiecie wychodzi trochę taniej. Odnośnie samego oleju to rzeczywiście trochę lipa bo i tak trzeba będzie zapłacić przy pierwszej wymienianie jak ktoś się zdecyduje na wymianę po 10k km lub roku czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu szykuję się pierwszej wymiany oleju (powinno stuknąć 2k km) i teraz pytanie czy wlać to samo co jest teraz czy już iść w coś z wyższej półki lub ten ELF niemiecki, o którym piszecie. Jak odbierałem tydzień temu samochód i usłyszałem, że pierwsza wymiana po 30k km to prawie się przewróciłem. Najlepsze jest to, że razem ze mną samochód odbierało kilka innych osób i nie widzieli w tym nic dziwnego. Skoro tak jest napisane to tak musi być :mellow:

 

Tak więc dzięki z góry za propozyje i ewentualny link skąd zakupić ten niemiecki ELF lub coś lepszego.

Edytowano przez Geble

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wyszedłem z założenia, że nie ma się co podniecać olejem - lepiej zwykłego elfa co 8-10tyś wymienić niż cuda wynalazki co 20-30tyś.

Mam 25tyś zrobione i zaraz 3 wymiana przede mną.

Sama wymiana oleju w ASO to 58zł jeżeli jedziesz ze swoim olejem (i po całej operacji masz wpis w systemie).

 

Jak przy zakupie pytałem, czy nie ma problemu jak będę chciał częściej olej wymieniać i ze swoim przyjeżdżać, to mi sprzedawca powiedział, że oni potem bardzo chętnie takie auto odkupią, które miało częściej olej zmieniany.

 

Gwarancje bym też przedłużył, ale za późno się zgłosiłem - mogłem max po 3 miesiącach, a zgłosiłem się po pół roku.

Edytowano przez deku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×