Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Renault Megane III - proszę o kilka informacji


Joasia1

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Wcześniej miałam Renault Megane II 2003r 1,6 16v + LPG i szału nie robiła. Za słaba. Teraz dozbierałam i rozglądam się za Renault Megane III  do 22000zł . Co sądzicie o silnikach diesel 1,5   95-105KM ?    wiem ze o mocy 110km są z DPF czego bym nie chciała. Proszę napisać mi czy silnik warty zainteresowania i na co zwracać uwagę przy zakupie tych Meganek :) 

np co sadzicie o tym aucie ? 
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-xenony-klimatronik-17-alu-parktronik-ID6ySvfD.html#2181b658e6  
 
Jest sprowadzony z Francji z ubezpieczalni i mam jego numer VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochody sprowadzane od ubezpieczycieli mają zwykle bardzo bogatą historię powypadkową. Nawet mogła być to szkoda całkowita. Lepiej nie brać takich pod uwagę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie ma to znaczenie przy tych "mocach"?  Czas do setki praktycznie taki sam -10,9 sekund, czyli tyle co wędrujące kontynenty. Wyprzedzanie i tak trzeba planować z tygodniowym wyprzedzeniem. Mocy nie było tam, nie będzie i tu. 

 

Ale to tyle OT. Koleżanka szuka po prostu nowszego, nowocześniejszego auta, no i git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle sie wyrazilam. Ja bardziej miałam na myśli niekomfortowa jazda w trasie. Przy 110km/h ja mialam juz 3800 obrotow... WYŁ po prostu tragedia :-) Renault Megane III ma kilka tych silnikow diesla 1.5 o przeroznej mocy. nie chce tego z DPF oczywiscie :-) jeżdżę codziennie do pracy, a w weekendy wieksze trasy do 400km

lapka2.gif
Regulamin pkt.5.6 - pl-literki
P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty faktycznie wysokie - u mnie we Fluence 1.6 114KM przy 120 km/h jest 3600 obrotów.

O przebiegi pytałem pod kątem czy koniecznością jest LPG albo diesel, bo może rozwiązaniem byłaby benzyna 1.4 130KM, ale ten silnik kiepsko chyba znosi gaz.

 

Ja bym się tak DPF/FAP nie obawiał, poniżej masz wątek na ten temat. Ogólnie 1.5 dCI im nowszy tym miał lepsze opinie - w pierwszych wersjach były problemy z panewkami i wtryskiwaczami. Zostały skorygowane, ale prasa motoryzacyjna po dziś dzień żyje tamtymi wydarzeniami :-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto juz sprzedałam :-) Rozglądam się za Renault Megane III z dislem 1,9 130 KM albo 1,5 105 KM diesel lub mniejsze konie mechaniczne. Niestety to nie takie proste znaleźć auto w dobry stanie :( znalazłam jeszcze coś takiego:  https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-130km-6-biegow-bezwypadkowy-ID6z0a9z.html    fajny ale z tego co ludzie mówią to auta sprowadzone przez handlarzy bezpośrednio z Francji są naprawiane przez nich gdzieś w Polsce.  A kupić renate od prywaciarza to sukces :(  może warto kupić właśnie auto sprowadzone z Francji ale uszkodzone? bynajmniej nie kupie kota w worku... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Joasia1 napisał:

auto juz sprzedałam :-) Rozglądam się za Renault Megane III z dislem 1,9 130 KM albo 1,5 105 KM diesel lub mniejsze konie mechaniczne. Niestety to nie takie proste znaleźć auto w dobry stanie :( znalazłam jeszcze coś takiego:  https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-130km-6-biegow-bezwypadkowy-ID6z0a9z.html    fajny ale z tego co ludzie mówią to auta sprowadzone przez handlarzy bezpośrednio z Francji są naprawiane przez nich gdzieś w Polsce.  A kupić renate od prywaciarza to sukces :(  może warto kupić właśnie auto sprowadzone z Francji ale uszkodzone? bynajmniej nie kupie kota w worku... 

a z niemiec to lepsze? każdy gada, że z francji to ble itp a niemcy to cacy. W moim doświadczeniu które mam a nie wysyam z palca jest właśnie odwrotnie. Wiadomo, że kupując szrota to każdy kraj bez znaczenia. Ale ja w swoim życiu trafiłem, że te francuskie byly mnie zniszczone, zaniedbane niż niemieckie. Ale wiadomo kwestia co się oglądało i czym jeździło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!