Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koło zmiennych faz rozrządu, APEL !!!!!


NRJ

Rekomendowane odpowiedzi

Chociaż już jestem po wyminie KZFR, to i tak popieram akcję. Nie podoba mi się sposób traktowania przez RP swoich obecnych klientów ( i potencjalnie przyszłych ). Pan w ASO zapewniał mnie, że wymienione koło jest pozbawione tej usterki. No zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, mozesz smialo jechac. ja od pierwszych objawów orzejechałem kilka tyś km. ale ze prawie przy każdym odpalaniu.? ja to mam tylko kilka razy w miesiącu i ciche klekotanie od strony rozrządu.

 

[ Dodano: 2008-08-26, 16:59 ]

widze duzo optymizmu georozyk, tak jak moja żona! jak sie zepsuło raz i drugi, i wiekszość ludzi ma z tym problem to zepsuje sie trzeci raz. Usterka fabryczna i tyle! :)

 

[ Dodano: 2008-08-26, 17:01 ]

A czy ktoś wie czy jest to wadliwe koło czy moze wina leży gdzie indziej????? no bo jeśli koło to niecz zmienią producenta i byłoby po sprawie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś wie czy jest to wadliwe koło czy moze wina leży gdzie indziej?????
Było to już opisywane. Same koła są trzech rodzajów - jedno z numerem seryjnym kończącym się na 079 jest do bani.

Oprócz wymiany koła trzeba jeszcze upgrade'ować software i coś tam jeszcze przeczyścić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie, lzej mi na sercu:-) i razniej wracac do kraju a w kraju zabawa w naprawe i tu pytanie jakie sa warunkiem uzyskania znizki 80% ? 'Widzi mi sie' salonu? Serwisowanie w danym salonie? Moj okaz rok temu zostal sprowadzony i zadnej histori w polsce nie mam, wiec w Aso zostawie spora sumke.

A problem mam przy prawie kazdym odpaleniu - 4 razy na 6 odpalen, odpalam po kilkanasie razy dziennie moze dlatego?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za link, właśnie jestem po telefonie do serwisu,sprawdzałem numer katalogowy KZFR. o dziwo miałem zmieniane dwa razy koło z końcówką ...505. I co panowie ? jaki wniosek? wszystkie koła do d..py pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem po wymianie, silnik odpala aż miło, ale przeglądjąc fakturę powiedzcie jakie koło jest u mnie ?

skanuj00011qk4.th.jpg

 

To jest wg mnie nr w systemie i nie ma nic wspólnego z produktem, a szczerze mówiąc chciałbym aby zmieniono tą wadliwą konstrukcję - podnosząc cenę wypadałoby (rok temu było tańsze o ok 100 zł). Niestety podejrzewam, że nic nie zmieniono i za jakieś 20 tys km czeka mnie to poraz kolejny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja ...505 jest montowana w nowych lagunach, więc powinno być dobrze.

pojeździmy zobaczymy

 

u ciebie nie wiele mi to wyjaśnia, cena atrakcyja ale i tak ponownie dokonałbym zakupu gdzie dokonałem, nie wiem co oferujesz za taką cenę (zamiennik, to samo koło w innym opakowaniu?) w renault przynajmniej wiem, że rok przejeżdzę ;-) tzn taka cicha nadzieja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w ubiegłym tygodniu na weryfikacji, auto oczywiście zostawiłem na noc ponieważ jak na złość nie było żadnego zgrzytu już od miesiąca. Terkotania od strony rozrządu oczywiście panowie "mechanicy" nie słyszą! Na tych objawach przejechałem już ponad 20 tyś km. Komputer niby nie wykazał żadnych błędów rozrządu. Daje sobie narazie na luz!!!! szkoda mi czasu i nerwów na tych oszołomów!! wracając do domu odniosłem tylko wrażenie że auto w dolnym zakresie obrotów jest bardziej dynamiczne, chociaż to może autosugestia. albo chłopaki w aso coś poprzestawiali. Ogólnie nie chce mi sie na ten temat gadac bo mi ciśnienie zaraz się strasznie podnosi!!

 

MÓJ OSTATNI FRANCUZ W ŻYCIU!!!! Chociaż nowa MENIA wygląda apetycznie :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!