Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Dzisiaj samochod mi spalil druga ladowarke do telefonu i telefon. Zarowki pala sie jak Slonce. Co sie dzieje?? Pomocy! Nie ma mechanika bo noc a musze jechac jutro na pierwszy dzien do roboty i jszcze mam zabrac ludzi.. Czy jazda na tak wysokim napieciu jest bezpieczna dla samochodu? Jaka moze byc przyczyna?

 

:lapka:

Regulamin: Pkt. 5.6 - Prezes

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akumulator zdrowy (i nowy!). Skończyło się na lawecie i dzięki mojej umiejętności przewidywania, darmowej lawecie bowiem wczoraj wykupiłem ubezpieczenie assistance na 15 dni. USZCZELKA POD GŁOWICĄ! Przez pękniętą uszczelkę wyzwalało się duże ciśnienie które powodowało tryskanie z węży i korka na zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego, a to z kolei moczyło różne przewody podczas jazdy i powodowało zwarcia stąd dziwne zachowanie różnej elektroniki, np. zegar wskazuje cały czas 13:88 a temperatura (pod zegarem) jest na -13 :-D Wszystkie inne czujniki chodzą dobrze. To jest na pewno uszczelka, bo robiłem test na niebieski płyn i pokazuje żółty odczyn, poza tym przy otwartej masce widać było biały gaz wydzielający się spod silnika, który chyba stracił moc. Silnik ogólnie terkocze jak traktor teraz. Teraz pytanie: czy wymienialibyście w tym samochodzie uszczelkę, rozrząd, chłodnicę i coś jeszcze? Czy można kupić cały silnik i czy to się opłaca? Czy może lepiej kupić inny samochód a ten na złom? Ile dadzą na złomie za to?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, anples napisał:

 To  będzie najlepsze rozwiązanie .

E tam.

2 godziny temu, Vorg napisał:

Czy może lepiej kupić inny samochód a ten na złom? Ile dadzą na złomie za to?

Faktycznie na złomie to dostaniesz max 500 zł ale żeby od razu tak drastycznie?  Twój silnik skomplikowany nie jest, to przecież nie 1.4 Tce. Mój tato ma co prawda Clio II 1.2 8v 98' i po tym jak sikał płynem tu i ówdzie wystarczyło wymienić uszczelkę co kosztowało go kilka stówek u kumatego mechanika i po tej sytuacji auto jeździ od 3 lat dalej bez większych awarii. Udaj się zatem do kumatego mechanika i zapytaj o możliwości i koszty naprawy. Może nie będzie tragedii. W moim pierwszym Megane I czujnik temperatury też pokazywał różne herezje ale to raczej wina czujnika niż zalanej elektroniki.

Edytowano przez pbet
  • Like 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!