Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupuję Megane 2.0 TCE - Prośba o wsparcie!


Walus46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników :-)

Jestem nowy, obecnie nie mam renault, ale właśnie planuję jego zakup. Interesuje mnie Megane (najlepiej hatchback) ||| 2.0 TCE GT 180/190 KM. Na 220 niestety brakuje środków :(

Przeglądałem forum, kilka tematów przeczytałem, ale znaleźć wszystkie odpowiedzi w mniej niż kilka godzin jest ciężko, stąd moja prośba o pomoc.

Aktualnie jeżdżę 2.0 wolnossącym 150 konnym autem z LPG. Zależy mi na bezawaryjnym, mocniejszym silniku, który dobrze znosi LPG - wydaje mi się, że obrałem sobie dobry cel. Zwłaszcza, że od lat 2009 mocnych, usportowionych aut, które tolerują LPG i nie mają bezpośredniego wtrysku jest tyle, co kot napłakał.

Kilka rzeczy mnie bardzo interesuje i pokładam w Was nadzieję oraz liczę na wsparcie :-)

1. Czy i czym różni się silnik 180/190 od wersji 220 (ta wiem, że ma silnik z RS)?

2. Jak 2.0 tce znosi instalacje gazowe? Jak wygląda ewentualnie kwestia regulacji luzów zaworowych (Mazdy podobno mają z tym problem i padają po ok 60tyś km).

3. Bardzo Ważne >> Czy wersja GT 180 różni się od 220 skrzynią biegów, układem kierowniczym, wspomaganiem, zawieszeniem??? Nie sprawdzę tego osobiście, bo aut jest jak na lekarstwo i prawdopodobnie odwiedzę Niemcy. Wszędzie chwali się wersję 220 za bezpośredni układ kierowniczy, chodzący z sportowym oporem, dający opór i przekazujący informacje spod kół, pedał sprzęgła tak samo i skrzynię biegów, precyzyjną, sportową, pracującą dość ciężko. Jest to dla mnie ogromnie istotne.

4. Jak wygląda kwestia rdzy? Czy jest pełen ocynk? Czy podwozie poddaje się naszym warunkom?

5. Czy silnik ten i ogólnie modem/wersję trapią jakieś konkretne awarie problemu. Nie jestem z tych, co uznają tylko VAGa, fod g..o wort, a francuz to huhuhoho.

6. Czytałem, że lakier jest słaby, wyjątkowo delikatny. Czy to prawda?

Z góry mega wielkie podziękowania za pomoc !!!

Regulamin 'przeleciałem'. Jeśli coś pominąłem - przepraszam.

Pzdr

:lapka:

Regulamin: Pkt 5.17

To jednak bym radził dogłębną lekturę a nie przelecenie :!:

Po co zakładasz drugi temat o tym samym :?:  - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Silnik  2.0 tce  b.dobrze znosi instalacje gazowe, ponieważ zawory posiadają hydraulikę.

 Wtrysk benzyny jest pośredni ;

Polecam ;

 - sterownik - STAG QNEXT PLUS  - z  podpięciem pod OBD  i emulatorem ,

 -  reduktor  -  KME TUR  ,

  wtryski  pojedyncze  barracuda,

-   filtr z  kme  z  wkładem  z  włókna  szklanego ,

-  Najważniejszy  w  montażu  LPG,  jest KUMATY GAZOWNIK ( warto  poczekać w kolejce ),  

    będący  pod  ręką  a  nie  100 km  czy  200 km od  domu

 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Słupek ten sam osprzęt jest inny (chyba turbo i wtryski, pewnie sprzęgło też ) - ogólnie da się zrobić z tego 220KM ale nie samym programem.
2. LPG znosi bardzo dobrze. regulacja jest hudrauliczna czyli nic nie musisz robić.
3.Skrzynia chyba jest trochę inaczej zestopniowana , zawieszenie twardsze , jak kupisz zwykłe 2.0TCE 180 to nie będzie to samo co w GT/RS.
4.Nie ma rdzy ( to nie mazda :-D)
6. według mnie lakier łatwo zarysować.



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomqu86 napisał:

1. Słupek ten sam osprzęt jest inny (chyba turbo i wtryski, pewnie sprzęgło też ) - ogólnie da się zrobić z tego 220KM ale nie samym programem.
220KM unitronic robi w wersji stage2. Mapa plus drobna ingerencja w mechanikę, ale bez wymiany podzespołów.



 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!