Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poszukiwanie nowszego Megane


the_saint

Rekomendowane odpowiedzi

Tych wersji wyposażenia było wiele w zależności od rocznika (gamy). Może znajdziesz odpowiedź w katalogach dostępnych w dziale pliki.

Dla phIII w zależności od gamy:

Screenshot_2018-01-09-20-08-25.thumb.png.604ba4607d4932e031a433327df11671.pngScreenshot_2018-01-09-20-04-42.thumb.png.c2f9b1677828b35c92c8f35d39969740.png

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Kataryniarz i pbet, dziękuję Wam tego właśnie szukałem. Swoją drogą chyba pierwszy raz zajrzałem do działu z plikami.

 

 

Wstyd się przyznać, ale dopiero po prawie rocznym poszukiwaniu nowszego auta zauważyłem, że nie każdy MIII posiada wygodny uchwyt do zamykania przednich drzwi. Taki jak na zdjęciu poniżej:

https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_otomotopl/873694400_12_1080x720_megane-16-dci-energy-bose-bogata-wersja-_rev020.jpg

 

Czy ktoś orientuje się może czy tego typu rączka montowana była wyłącznie w niektórych wersjach?

Edytowane przez the_saint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć

Odświeżam temat ponieważ nadal nic nie znalazłem. :-)

Powiedzcie i proszę czy silnik 1.9 dci 130 km, który montowano w Megane i Scenic to ta sama jednostka co w Lagunach III? Oczywiście interesuje mnie czy silnik jest w miarę bezpieczny jeżeli chodzi o awaryjność.

Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Jeżeli już myślisz o dieslu to zwróć uwagę na 1.6 dCi to silnik godny polecenia młodszy brat 2.0 dCi, pod względem spalania awaryjności i frajdy z jazdy to naprawdę fajna jednostka. Ja mam w mojej MIII 1.9 dCi i jestem zadowolony nawet jest czym jechać największą bolączką tego silnika to wycieki, Ja mam przejechane jakieś 190 tyś, i przy samym silniku robiłem tylko termostat, reszta podzespołów jest dość trwała. Co do całej gamy silników dCi nie należy się już ich obawiać mowa tu o 1.5 110 KM  (z FAP) i 1.9 131 KM (bez i z FAP) w raz z kolejną generacją są coraz to mniej awaryjne spalające rozsądną ilość ON. Także polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!