Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przywitaj się!(archiwum)


Basenji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ..

Od tygodnia jestem poiadaczem Scenica 2004 1,9dci. Jak do tej pory jest Ok, tylko to spalanie coś duże. Moze to poczatki bo do tej pory jeździłem Octawia benzyną. Jest spora różnicaw sposobie jazdy!! Czytam Wasze opinie , uwagi , opinie i myślę,że z czasem i ja w czymś pomoge lub tez poprosze o pomoc.

Pozdro z Bydgoszczy.. ;-) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak się przywitam, już tu miesiąc buszuje po forum i jestem szczęśliwy, że jest takie miejsce w internecie gdzie mogę się wiele dowiedzieć o mojej megi <czerwona>

 

Osobiście jeżdżę Megane I phI 1.6 90KM z 1996roku. Swoją drogą jestem ciekawy czy dużo osób jest z pomorza i czy jest szansa na mały spocik, ja osobiście jestem z Bytowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . na wstępie powiem tylko Renault to moje serce ... od zawsze miałem tylko Francuski .. za co je tylko chwale ... Od 4 miesięcy w mym posiadaniu jest Megi 1998r 2.0 16V F7R 710 114 tys mil ( 184 tys km) autko trafiło do mnie przypadkowo , w trakcie sprzedaży mojej ostatniej perełki ( czyt. Renault 5 GT TURBO ph 1 ‘87 ) gość przyjechał do mnie właśnie ta megana ... pooglądał renie spodobała mu sie itp. .. na sam koniec mowie a co mi szkodzi .. zawsze warto spróbować czegoś nowego zapytałem co mysli o wymiane ( miał ja na sprzedaz ) chciał 1450 ł powiedziałem dam ci renie i 200 ł za godzinę wrócił i dobiliśmy dila <ok> meganka zrobiłem już 5000 tys km w ciągu 4 mcy i jestem zadowolony osiągi jakimi dysponuje są w miarę . (jak ktoś latał R5 GT TURBO to wie o czym pisze :))

(od 5 lat posiadam modele Renault 5 od 1.4 gaznik po 1.7 wielopunkt i teraz 3'ci raz miałem 1.4 turbo) 120 KM w budzie 750 kg daje 7 sekund do setki i przyspieszanie z 5 biegu bez redukcji w każdych warunkach . kto jeździł sportowymi samochodami z turbina wie co to za zabawa . niejeden młody kierowca wielkich nowych sportowych potworów został w tyle ....

 

Pozdrawiam serdecznie ... za jakiś czas postaram się zorganizować temat o Megi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od 3 dni jestem właścicielem Megane I ph II z silnikiem 1.4 16v w hatchbacku rocznik 99 przebieg 132k km. Przesiadłem się z Volvo v40 1.9 TD z 96 roku. I muszę przyznać że jak narazie jestem pod dużym wrażeniem nowego auta. Po pierwsze cisza. Niesamowite. No ale (odpukac) zycie pokaze ile jest warta. Jedno wiem napewno nigdy wiecej diesla i raczej nigdy volvo. Mieszkam pod Słupskiem btw. Acha i jeszcze jedno poważnie zastanawiam sie na zagazowaniem auta. Robie sporo kilometrow wiec to chyba bedzie dobre rozwiazanie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora na mnie . Mam na imie Darek mieszkam sobie w Tarnowie i od hmm lipca jestem posiadaczem Reni megane Classic z 97 roku silniczek 2.0 8 V . wczesniej jezdziłem fiatem Uno <ok> ( to byla dopiero maszyna ale niestety ruda ja juz zjadała i trzeba bylo sprzedac :) ) . a Wracajac do Reni :) roznica kolosalna :) poki co jestem bardzo zadowolony z zakupu komfort ok :) silniczek super przyspieszenie spalanie tez w porzadku . Mam nadzieje ze bede bardzo czesto zagladal na forum i w koncu moze na jakis zlocik wyrusze :) bo z fiacikiem jakos nie bylo okazji :) ale czas wszystko pokaze.

 

poki co witam Was wszystkich seredznie , Panow i Panie i oczywiscie zycze miliony pokonanych km razem z naszymi cudenkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Od około 2 tygodni jestem posiadaczem Ranault Megane Hatchback 2001 r. 1.9 cDi [bordo] - nabyłem je zresztą od właściciela, który polecił mi to forum - więc pewnie gdzieś tu krąży <ok>

auto bajka !!!! ponieważ wcześniej jeździłem pojazdami auto-podobnymi typu Łada Niva [polecam], Polonez, Skoda Favorit [polecam] - w tym autku czuję się jak Han Solo w swoim kosmicznym ścigaczu

Oczywiście nie wiem do czego służy połowa przycisków w kokpicie - ale mam nadzieję, że lektura tego forum zbliży mnie jeszcze bardziej do tego auta.

NIE ZNALAZŁEM na tym forum takiej instr. obsługi podstawowych funkcji/ustawień komputera - robię to intuicyjnie by podglądnąć sobie niektóre opcje [spalanie, kilometry itp] - ale może z czasem

 

niewiele narazie mogę powiedzieć - ale polecam megankę

pzdr. seba

 

btw. mój kolega przeżył "czołówkę" w megance gdy uderzył w niego Opel - chyba Astra kombi - pod Szklarską Porębą - znajomy utrzymuje, że on jechał ok. 100 km/h - nie mogę tego potwierdzić, poza faktem, że wszycy uczestnicy wypadku przeżyli i nie są inwalidami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<ok> Od 2 dni jestem na tym forum i widzę że tu całkiem sympatycznie.

Jestem z Dąbrowy Górniczej i od 4 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem

mojej Megane II 1.9 dci 120 Km :)

Jeżeli będzie organizowany zjazd "zlot" w okolicach to z miłą chęcią się pojawię :)

Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!