Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skręca w prawo po wymianie zawieszenia przedniego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam straszny problem z megane 2 brakuje mi już do tego auta słów jedna wielka awaria...ale po kolei wymieniałem przednie zawieszenie 2 x amortyzator poduszki górne i łożyska amortyzatorów końcówki drążków kierowniczych, sprężyny(przy czym jedna zupełnie nowa druga jeździła na aucie ok pół roku gdyż była awaria na drodze i sprężyna pękła różnica koło lewe prawe na wysokosci ok 1,5 cm mierzone na aucie)samochód skręca w prawo zbieżność ustawiona nowe opony skręca w prawo kierownica nie wraca do pozycji zero(podejrzewam czujnik skrętu gdyz wymienialem ostatnio akumulator)co mnie jednak nurtuje samochód stoi STRASZNIE wysoko przód względem tyłu(z tyłu na wiosnę wymieniane były sprężyny bez amortyzatorów), zastanawiam się czy sprężyny na przód sprzedano mi odpowiednie niby opisane były 1.4 renault ale samochód stoi na prawdę strasznie wysoko mozna włożyć głowę między nadkole a oponę, wydaje mi się że wszystko poskładałem dobrze tzn sprężyna siadła odpowiednio w dolnym kielichu do ogranicznika i do łożyska na górze też do ogranicznika, mało tego na zbieżności okazało się że jedno koło jest cofnięte do tyłu względem drugiego o 1,5 cm...krzywy wahacz?wózek?wybita guma mocująca wahacz ?czy miał ktoś może podobny problem?jak z tego wybrmąć?wymieniać wahacze, sprężyny przednie czy musi się ułożyć i wszystko się wyrówna?jaka powinna być odległość od górnej krawędzi opony do rantu błotnika z przodu na nowych amortyzatorach i sprężynach?pomocy.

 

:lapka:

Regulamin: pkt. 5.6,  5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli robił Ci to mechanik, to wie na czym polegał jego błąd. Kowalskiemu było to obojętne.

Przy różnicy wysokości zawsze będzie ściągać. Zamocowanie wahaczy należy sprawdzić - może to wybity sinderblok. Sprężyny wymieniamy w komplecie, ale na rynku pokazało się dużo nieodpowiednich. Nie podam odległości bo nie mam nowych sprężyn, a samochód stoi w garażu kawałek od domu.

Wracaj  z reklamacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Jimm napisał:

sprężyny(przy czym jedna zupełnie nowa druga jeździła na aucie ok pół roku gdyż była awaria na drodze i sprężyna pękła różnica koło lewe prawe na wysokosci ok 1,5 cm mierzone na aucie)

Czytam i kolejny raz nie wierzę, że można tak "oszczędzać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż gdybym jeździł innym samochodem to być może nie musiałbym tak "oszczędzać" niestety w tym aucie nie ma tygodnia bez usterki...bardzo tęsknię za moim poprzednim samochodem jakim był...fiat:D co do sprężyn, kupiłem GH tak jak pisał poprzednik nie są to odpowiednie zamienniki prawdopodobnie, dlatego mam pytanie zna ktoś pewny zamiennik sprężyny który nie winduje przodu auta do góry czy zostaje używana?

 

:lapka:

Regulamin: pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę taką nazwę producenta części. Wszystko co "markowe" byłoby lepsze czyli Kayaba, Monroe, Bilstein, Sachs lub OE Renault. Ceny nie są takie straszne. Każde sprężyny podniosą auto po wymianie ale z czasem powinny trochę opaść. Może nie do poziomu sprzed wymiany ale zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jimm napisał:

 niestety w tym aucie nie ma tygodnia bez usterki.

Musiałbyś porozmawiać z moją córką. Marzyła o Yaris, a jeździ dobrze wyposażoną  Megi. Samochód ciągle w ruchu i nic się nie dzieje. Teraz nie widzi jakiegokolwiek porównania.

Pewnie kupiłeś zaniedbane auto z zagranicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód krajowy stety niestety po flotowy, przeszłość na nim widać, co nie zmienia faktu, że siostra używała hatchbacka sprowadzanego w bdb stanie-obecnie tym autem jeździ mój szwagier samochód może nie jest tak problematyczny jak moje kombi, ale też stwarza problemy-standardowo pęknięta przednia sprężyna, kilkukrotny problem z unieruchomieniem przez elektrykę, ale to nie ten temat.Wracając do sedna, będę próbował zainstalować 2 nowe sprężyny na przód polskiej firmy Jamex, z dobrego źródła wiem że samochód na nich po wymianie stoi w miarę równo względem tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w MII też strzeliła sprężyna z przodu. Wymieniłem na KYB i nie miałem żadnych problemów. Auto miało wtedy prawie 10 lat i jakieś 155kkm przebiegu. Z tyłu też mi strzeliła w wieku 12 lat i przy 188kkm tylko o tym nie wiedziałem i wyszło przy kontroli w SKP, którą robiłem co pół roku ponieważ auto sporo jeździło po nienajlepszej jakości drogach. Przy przedniej był słyszalny trzask, strzeliła przy ruszaniu ze świateł. Po co pchasz się znowu w sprężyny firmy no-name? To ryzykowne dla portfela.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!