Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

błąd Check injection+service pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was mam nadzieje ze pomozecie..

 

Swoja Meganke 1.5dci 82KM z 2004r mam od 2 lat nalatane 286000km przy czym od początku jest w rodzinie- od nowości miał  kuzyn potem ja ją kupiłem. no i doczekalem sie błędu który wraca jak bumerang po usunięciu u mechanika tj check injection + service. tyle że faktycznie jest to błąd wtryskiwacza cylindra 4-osiągnięta wartość min.granicy reg.. po usunięciu znów ten sam opis ale zaznaczę że za pierwszym razem na teście wyszło że to 3 wtryskiwacz nie domaga. W wyniku błędu (jak on jest) mam problem przy odpalaniu na zimnym. kreci minimum 3 razy i tylko z przygazowaniem odpala wypuszczajac chmure bialego dymu, silnik ma tez bardziej intensywny warkot diesla...mechanik zalecił bo fakt przegiąłem trochę z przeciąganiem tego by wymienic filtry - zrobione:  paliwa na delphi oleju na bosha i olej elf 10w40 zalane, zatankować do pełna i wlać preparat czyszczący wtryskiwacze i uklad paliwowy liqui molly. niestety. autko chodzilo pięknie ale po 200km błąd wrócił. nigdy nic kuzyn w aucie z pompa i wtryskiwaczami nie działał a jakoże  siadają one zazwyczaj już przy 160-180000km to czy  musi to ostatecznie oznaczać że pompa jest już faktycznie do wymiany bo opiłkuje do wtryskiwaczy i wadliwy wtryskiwacz też?

a co drodzy użytkownicy sądzicie o innej metodzie która u Pana z tym samym komunikatem poskutkowała a auto zyskało super moc a mianowicie o zrobieniu testu z oprogramowaniem renault polegającego na wchodzeniu silnika na biegu jałowym w coraz to wyższe obroty w tym na maksymalne możliwe, by wypalić te wszystkie syfy? mechanik nie chce tego zrobić gdyż przy tym przebiegu silnik mógłby się całkowicie rozwalić, mimo iz zaznaczę - auto niiigdy nie miało żadnych usterek silnika ani spadku mocy. również w trakcie tego błędu tego nie odczuwam na gorącym silniku. natomiast jest problem przy odpalaniu na zimnym. kreci minimum 3 razy i tylko z przygazowaniem odpala wypuszczajac chmure bialego dymu, silnik ma tez bardziej intensywny warkot diesla...

czy polecacie faktycznie inwestować w tą jakże kosztowną rzecz jaką jest pompa, zbiornik paliwa wtryskiwacze- tysiące złotych pewnie, czy może zacząć od ryzyka a więc "wypalania"..

IMG_20170719_213540.jpg

p.s. fotka z zupelnie innych wyczynow jak widac- wymiana błotnika lewego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo próba przelewowa i wymienić zaworek najbardziej zużyty. Po takim przebiegu z pewnością któryś już mocno odbiega od pozostałych i stąd problemy z rozruchem.

 

 

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik na osprzęcie delphi, więc kierunek myślenia prawidłowy. Jak podejdziesz fachowo do problemu, to koszty nie będą duże. Pierwszym i najczęstszym objawem zanieczyszczenia układu paliwowego opiłkami metalu są trudności w uruchomieniu silnika oraz błąd check injection. Warto poczytać ; Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006 ;

1/Filtr paliwa nie wychwytuje opiłków metalowych z łuszczącej się pompy wtryskowej, ponieważ;

 '' rozmiar wielkości oczka filtra paliwa to 0,6 mikrona a rozmiar opiłków metali to 0,2 mikrona !!! ",

2/ Magnes, również nie wychwytuje tych opiłków ,

3/ Trzeba szkło powiększające i szukać na;

a/ filtrze paliwa,

b/ wewnątrz filtra paliwa,

c/ czujniku ciśnienia paliwa,

d/ na zaworkach przelewowych wtryskiwaczy,

Warto wpisać w google ; TSI typowe usterki, aby przekonać się, że inni też mają poważne problemy.

 

 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki bardzo koledzy wezme to pod uwage podczas rozmowy z mechanikiem w pt. przy czym z wlasnej glupoty stary filt paliwa nie zatrzymalem po wymianie a nowy- delphi za 150zl ma najechane ledwo z 500km wiec obawiam sie ze duzo w nim nie znajde a jak rozetne to znow nowy kupic trzeba...

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin zabrania posiadania dwóch kont. Dlatego rozumiem, że pierwsze @megane89 jest nieaktualne (do usunięcia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!