Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M2ph1 1.9dci nie chciał odpalić pierwszy raz od kiedy je man


olkaola22

Rekomendowane odpowiedzi

A kiedy ostatnio wymieniałeś rozrząd? 

pytanie od czego może gasnąć silnik po zapaleniu ... brak paliwa , niesprawna  pompa paliwa lub problem z wtryskami a może te czujniki ,najlepiej podjedz na kompa .ja w swoim nigdy tak nie miałem to ciężko mi powiedzieć.No ale na logike to pompa paliwa może dawać żle paliwo lub paliwo może sie cofac i to co zostanie wprzed wtryskami zostanie podane i pozniej brak paliwa powoduje zgaszenie silnika  i nastepnie silnik musi napompowac spowrotem paliwo zeby doszlo do wtryskow.no tak jest najlogiczniej.Czyli pewnie paliwo sie cofa albo iny problem z ukladem paliwowym.Moze pompa paliwa jakoś żle działa.

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, pit-men napisał:

Sprawdź czy nie cofa się paliwo lub przed pierwszym odpaleniem spróbuj pompować paliwo "gruszką "  powinna być na prawym przednim nadkolu .  

Z tą gruszka może być coś na rzeczy bo kiedyś od tak sb patrzyłem i różnie z nią było jeżeli chodzi o wciskanie jej raz kilka razy się dało a czasem była twarda. A jak sprawdzić czy paliwo się cofa? Rozrządu nigdy w całości nie wymieniłem ale w trakcie użytkowania autka został w całości wymieniony wraz z kołem pasowym oprócz pompy wody. Ale gdyby to była pompa paliwa czy wtryski to chyba byłaby różnica w samej mocy reakcji na gaz czy spalaniu a nic takiego nie miało miejsca. Ale kurde to stukanie.. Jutro jadę do mechanika i zobaczę  

Podpompowalem gruszek i odpalił że strzała może rzeczywiście pompa paliwa i na wolnych już nie faluje tylko czuc i słychać co jakiś czas takie buczenie od str rozrządu trwa różnie pół sekundy czasem 2s ale sądzę że to poduszka bo jest na pewno do wymiany. Ale czemu było słychać takie stukanie wcześniej. Ja już nie wiem jutro mam nadzieję że mechanik ogarnie. Z rana spróbuję jeszcze przed odpaleniem Podpompowalem gruszke jak odpali znaczy że pompa? 

14 godzin temu, pit-men napisał:

Sprawdź czy nie cofa się paliwo lub przed pierwszym odpaleniem spróbuj pompować paliwo "gruszką "  powinna być na prawym przednim nadkolu .  

Rację miał pit-men 

Gry rano zacząłem pompować gruszka było widać w przewodzie paliwowy że tam jest mnóstwo powietrza a nigdy tak nie było podpompowalem z 5x no i autko odpalił z pierwszego a kręcil tak krótko że aż byłem w szoku. 

Czyli nieszczelne układ który powinien być szczelny. 

Forumowicze o Ci chodzi? 

Edytowane przez olkaola22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat był 2 dni temu wałkowany przez użytkownika Ryan i użytkownika Mrarek ,ale coś wyszukiwarka słabo działa bo nie moge znależć tego tematu.Chodziło o to że tymczasowo można zamontować zaworek który zapobiega cofaniu sie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No możesz powymieniać przewody paliwowe gdzie paliwo idzie ze zbiornika do silnika  bo tam sie coś rozszczelniło i spada w nich ciśnienie przez co paliwo sie cofa.Ale niewiem najrozsądniej by było danie zaworka bo to kosztuje 15 zł i sprawdzenie czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem internet i z tego co wyczytałem to przy filtrze paliwa jest zawór zwrotny i on może powodować takie efekty gdy się zatnie albo rozszczelnienie w zlaczkach filtra z przewodami bo gdyby były to same przewody raczej paliwo by gdzieś się wydostawalo a nic nie widać ani nie czuć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. problem przez caly czas sie nie poglebial.
pompowanie gruszka caly czas pomaga ale wczoraj postanowilem sie przysluchac i podczas pompowania slyszalem syczenie ale byl wieczor wiec nie mialem mozliwosci zdiagnozowac miejca .
Dzisiaj przed wyjazdem postanowilem ze wroce do tematu no i pompuje patrze a paliwo z miejca ktore jest pokazane na zdjeciu robi kap kap kap kropelka po kropelce . przejechalem na tej usterce 2tys km .
mam do was pytanie 
czy moge to zrobic samemu na zasadzie odepnij i wepnij nowy czy lepiej dac do mechanika 
NA POWIEKSZONYCH ZDJECIACH WSZYSTKO BEDZIE WIDAC 

hosting_zdjec_1366527767__elementy_komory_silnika.jpg

maxresdefault.jpg

 

f8dee3b249a29026f5ad1d54014e.jpg

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. odnosze sie to mojego wczesniejszego watku ale chyba zaginal i nikt w nim juz nikt sie nie wypowiada 

prosze o odpowiedz odnosnie mojego ostatniego postu gdyz sprawa jest niebezpieczna bo wycieka mi paliwo z gory dziekuje

Połączyłem - skoro nikt nie odpowiada to może nie ma żadnego pomysłu. Można też zapytać jeszcze raz w bieżącym.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowy przewód i wymienić (nie wiem czy jest osiągalny )lub kupić 0,5m przewodu w sklepach motoryzacyjnych będą wiedzieć jaki dać i wymienić samemu .

Jak masz minimalne zdolności manualne powinieneś sobie poradzić w 15 min.

No chyba, że jest uszkodzona złączka to wtedy tylko wymiana.

Przewód jest z jednej strony podłączony do filtra paliwa i nie ma tam dużego ciśnienia .

Edytowane przez pit-men
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z wymianą nie będzie problemu. Na żywca wygląda to ze uszkodzona jest wtyczka i z łączenia z przewodem się sączy więc cały przewód do wymiany na allegro nawet za 30zl więc grosze a strach ogromny.  jak go wymienić? On jest wciskany czy trzeba coś odgiąć ? Pytam tak szczegółowo bo jestem na wyjeździe i nie mogę ryzykować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po bokach złączki są takie zielone przyciski ( na trzeciej fotce widać je) należy je zcisnąć i zsunąć z końcówki filtra paliwa podobnie z drugiej strony .Więcej uwagi należy poświęcić przy zakładaniu nowego przewodu ,w środku są uszczelki i muszą być starannie podłączone ,musi być szczelne bo inaczej będzie się zapowietrzała instalacja paliwowa.     Można też naprawić to prowizorycznie tzn porządna  taśma izolacyjna owinąć ,uruchomić silnik i sprawdzić czy nie leci paliwo (jak mi uszkodziła się "gruszka " w MII 1,9 DCI to tak zrobiłem do czasu otrzymania nowej  około  10 dni tak jeździłem i było ok.)   

Edytowane przez pit-men
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.12.2017 o 19:25, pit-men napisał:

Nie papuguj.

Dzięki za porady 

Mam nadzieję że jutro używany wężyk już będzie u mnie jak uszczelki w kupiony będą trefne najwyżej kupię jakieś albo kupię sam wężyk byle jaki i zacisne go i będzie dobrze.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!