Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak sprawdzić PH oraz dokładny model Megane


Corax

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz to sprawdzić nawet będąc w domu. Odmów aplikacji dostępu do lokalizacji w ustawieniach urządzenia i nic nie zobaczysz na mapie oprócz komunikatu w stylu "ups... nie mamy dostępu do lokalizacji", a jak przydzielisz uprawnienia z powrotem i włączysz GPSa to zobaczysz mniej więcej gdzie mieszkasz :-) Na mapce możesz przytrzymać punkt i zaznaczyć tam "oznacz mój pojazd" na wypadek jakbyś parkował w mieście, którego nie znasz i gdy będziesz oddalał się od auta w bliżej nieokreślonym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aniewa napisał:

W MyRenault przebieg roczny wpisuje się samemu i na tej podstawie automat liczy całkowity przebieg. Ewentualnie jak sam nic nie wpiszesz to wylicza z jakiejś średniej.

Przebieg możesz wpisać samemu, ale nie mniejszy niż ostatni zanotowany podczas obsługi technicznej w ASO. Oczywiście jeżeli auto tam kiedykolwiek było. W przypadku  Megane 3 odczytany z karty w czytniku podczas przyjęcia auta w ASO.  Wystarczy raz zapisany, potem przebieg nawet nie uzupełniany rośnie, obliczany na podstawie średniego rocznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Lelupi napisał:

W przypadku  Megane 3 odczytany z karty w czytniku podczas przyjęcia auta w ASO.

Też mi się wydaje, że MyRenault jest sprzężone poniekąd z systemem ASO. Po przeglądzie ustawił mi się sam na profilu przebieg taki jaki auto miało w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzicie, a mi się nie ustawił (byłem w ASO 10.01.2018) i mogłem go skorygować... w dół. Ale tylko przez www, bo w aplikacji mobilnej już nie, gdyż aplikacja powołała się właśnie na ww. rejestrację przebiegu w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat MyRenault to kiepskie źródło do potwierdzania przebiegu więc jak dla mnie może tam sobie widnieć co chce :-) Najbardziej mnie wkurza, że nie widzę historii serwisowej tak jak niektórzy ponoć widzą. @konwil jak jest u Ciebie?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet - tak samo, póki co nic... Ogólnie najbardziej do dupy jest to, że w 2012 przez www mogłem sprawdzić wszystko (wyposażenie i dane techniczne auta),  teraz tylko w aplikacji mobilnej, co znając życie jest efektem ubocznym bądź niedopatrzeniem/przypadkiem... No cóż, można sobie tam dodać samochody i je tam mieć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu prowadzę korespondencję z infolinią RP. Wcześniej zapewniali mnie, że dane pojawią się w systemie w ciągu 3 miesięcy od wizyty w serwisie. Nie pojawiły się więc ponowiłem kontakt. Nie widzę też historii w ASO jaką wygenerował poprzedni właściciel, a wiem, że jest. Ta strona jest całkowicie rozjechana z rzeczywistością. Wyskakuje mi na przykład w marcu 2018 olej z filtrem przy przebiegu wpisanym na stronie 68619, a zrobiłem go w lipcu ubiegłego roku przy przebiegu 58040 czyli w systemie wg planu powinien wyskakiwać na 88040 lub lipiec 2019...

Tak samo jak Ty nie widzę na stronie wyposażenia samochodu, które pięknie dostępne jest w apce na Androida. Choć i tam jest błąd bo wyskakuje mi, że mam lampki w drzwiach, których nie mam i mieć nie powinienem bo w Limited ich po prostu nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale chciałbyś mieć - może aplikacja czyta w myślach :-) A na poważnie, to ja poczekam te trzy miesiące - skoro tak twierdzą - ale nie spodziewam się tam rewelacji. Kiedyś miałem tam grafikę przedstawiającą moje drugie Megane (II) - również zniknęła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może... a może to Android / Google i inni nas śledzą? Są takie podejrzenia :-) A nawet jest pewność. Z resztą tak to już jest, że jak dzisiaj przeglądałem oferty telefonów dla mamy w sklepie internetowym operatora to właśnie nad oknem, w którym piszę widzę reklamę Hułałeja z shopu tej sieci... Wielki brak patrzy... W temacie offtopicu polecam teledysk. Ciekawe czy użytkownik tego Coupe widocznego przez kilka sekund od 1:17 jest na forum :-D

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie po co to wam? 

Tak wielki to problem, aby "prowadzić korespondencję" z RP , wyczekiwać, sprawdzać.... :-)   Te aplikacje, strony służą tylko do budowania sztucznej więzi firma-klient.

Mam jeszcze jedno Megane, książka przeglądów czysta, Moje Renault czyste, a auto jeździ i jest i było serwisowane. Ktoś kiedyś jak będzie chciał to sam sobie to sprawdzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubimy gadżety :-D A na poważnie, to gdy kupiłem samochód, pierwszego Megana w 2012 (z 2008), dostałem fachową opinię rzeczoznawcy z mnóstwem informacji, wyposażeniem, wszystkimi numerkami i liczbami (wykup z leasingu, gdzie takie sprawdzenie było standardem) - w Moje Renault tylko to zweryfikowałem. W momencie zakupu drugiego w 2017 (z 2016) - nie dostałem już nic, a Moje Renault zawiodło (wcześniejsze informacje również zniknęły) - i nad tym ubolewam; ale nie aż tak bardzo :-) Do starego również nie prowadzę książki, bo gdy kupiłem już jej nie było, zbieram za to faktury.

 

Ja nie mam nic przeciwko więzi firma-klient; czy aby sztucznej? Wg mnie niekoniecznie - a akcje serwisowe? Choćby dla takiej funkcjonalności warto pójść w tę syntezę :-) (w Megane II kombi było to podklejenie spojlera tylnej klapy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Ja też dowiedziałem się o akcji że spojlerem właśnie przez MyRenault, a w ASO gdy byłem po wydruk z wyposażenia przemilczeli temat. Ciekawe czy teraz też by wyskoczył taki komunikat gdyby była jakaś akcja.

To by wiele wyjaśniało w temacie historii serwisowej w MyRenault:

"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Infolinią Renault Polska.
Odpowiadając na Pańskie pytanie uprzejmie informuję, że historia serwisowania i przeglądów jest przekazywana tylko pierwszym właścicielom przez system Renault Polska.
Informacje dotyczące przebiegu i czynności serwisowych są w MY Renault sugerowane przez algorytm, co w rzeczywistości może odbiegać od 100% dokładności terminowej. W celu ułatwienia obsługi Pańskiego samochodu w załączeniu do niniejszej wiadomości e-mail przesyłam Program przeglądów. Wymieniać olej i filtr oleju należy po każdych 30 000km lub co dwa lata."

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy całym szacunku dla Renault Polska, toż to jest jest jakaś dramatyczna herezja - jak to tylko pierwszym właścicielom? No ale cóż, beznamiętna odpowiedź precyzuje właściwie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie jestem tego w stanie pojąć bo jestem dla nich takim samym klientem (serwisowym) jak pierwszy właściciel i jeszcze bardziej nie rozumiem tego dlaczego swoich serwisów nie mogę tam widzieć. Pal licho już tego pierwszego właściciela choć miło by było zobaczyć co on robił w aucie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!