Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Coach] Jak wyłączyć poduszkę pasażera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jak wyłączyć poduszkę od strony pasażera w megane coach 1.6e 98' ?

Jeśli nie ma tradycyjnego przełącznika to czy ktoś ma na to sprawdzony sposób? (wyjęcie jakiegoś/jakiego? bezpiecznika, etc?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Megane Scenicu 2.0 RT z '98 poduszkę wyłączało się kluczykiem po stronie pasażera, zdaje się że po otwarciu drzwi - nie masz tam wejścia na kluczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, konwil napisał:

Nie papuguj.

 

Obadam, dzięki za podpowiedź. Auto od 10 lat w jednej rodzinie, ale jeszcze wyłączenie poduszki nie było nam potrzebne :rolleyes:

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja już od dawna nie miałem z pierwszą generacją do czynienia, ale tak mi się coś nasuwa w pamięci, że Scenic I to było pierwsze autko, w którym widziałem takowe wyłączenie poduszki na kluczyk. Ale jak tak teraz patrzę na zdjęcia w Internecie, to mam wątpliwości czy mnie jednak pamięć nie zawiodła :-) - faktycznie nie widzę takich wyłączników, a li tylko naklejkę, że nie wolno wozić dziecka w foteliku >>tyłem do kierunki jazdy<<. Jeśli tak, to faktycznie tylko bezpiecznik zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, konwil napisał:

Jeśli tak, to faktycznie tylko bezpiecznik zostaje.

A wiesz może jaki, bo nie doszukałem się niestety, a chwilowo manual się zapodział (z resztą tam na pewno takiego info nie ma)? Ewentualnie jak zrobić obejście (może demontaż poduszki?) bo pakowanie na tył fotelika z maluchem i drzwiami od coupe to tego po prostu nie widzę.

Edytowane przez kamul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tutaj nie pomogę, ale w dziale Pliki masz różne ciekawostki, np. 

 Nie wiem jak w "jedynce", ale do "dwójki" coupe-cabrio są tacy, co pakują foteliki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Dzięki, a którym to bezpiecznikiem. Auto na razie będzie robiło za transport z domu do żłobka, także w "osiedlowych" trasach może wystarczyć wyłączenie obu poduszek.

Ewentualnie mógłbym prosić o nakierowanie gdzie znajdę tą wtyczkę i jaki opornik (może jest jakiś manual do tego)?

6 godzin temu, konwil napisał:

Niestety tutaj nie pomogę, ale w dziale Pliki masz różne ciekawostki, np. 

 Nie wiem jak w "jedynce", ale do "dwójki" coupe-cabrio są tacy, co pakują foteliki :-)

Dzięki, będę jednym z "nich", choć nie cabrio :-)

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównaj jaką masz skrzynkę bezpieczników i dopasuj do załącznika. 

By dostać się do wtyczki poduszki wystarczy zdjąć parapet. Opornik kilka omów.

 

bezpieczniki meg.1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, aniewa napisał:

Nie papuguj.

 

Dzięki, z tego co się rozczytuję to F31, tylko, że on trochę dużo obsługuje :mad:. A zdejmowanie deski, to grubsza robota dla mechanika, czy da radę to samemu ogarnąć w garażu? Mógłbyś opisać tak nieco krok po kroku jak to zrobić i jak wpinać ten opornik, bo nie chciałbym, żeby poduszka mi strzeliła w trakcie lub w chwili startu?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie górnej deski to kolka minut. Odkręcasz dwie śrubki umieszczone pod maskownicami głośników przy szybie czołowej i wyrywasz deskę z zatrzasków podnosząc go lekko do góry.

Poduszka nie strzeli, najwyżej wyświetli się błąd gdy rezystor będzie za duży. Albo po odłączeniu poduszki nic nie podłączaj i jeździj z błędem poduszek. Układ airbaag będzie wówczas wyłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, aniewa napisał:

xxx

 

Dzięki wielkie :-) w wolnej chwili ogarnę i dam znać jak poszło.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewaDzięki za przypomnienie o punkcie regulaminu :-)

Pytanie dodatkowe, czy w tej wersji albo jakoś bliźniaczo występował może taki przełącznik do poduszki (bo nie mam go od strony pasażera na pewno) a jeśli tak to czy ktoś próbował to może sobie "domontować". Ewentualnie jak to nazwać/gdzie kupić :-) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!