Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy P00638,P0010 Tryb awaryjny, świeci check


Rekomendowane odpowiedzi

@Andrzej-2010, nie twierdzę wcale, że jest zbyteczny, ot taka dziwna sytuacja i tyle ;) Na pewno nic nie szwankowało bo to było krótko po zakupie auta, a ja zaraz po kupnie zmieniałem pełny rozrząd z KZFR, zresztą minęły 2 lata i dalej jeżdżę, więc jest OK. Może właśnie tracił sukcesywnie właściwości.

@tomu5 spoko, autko ma mój ojciec i nie ma zamiaru się z nim rozstawać. Prawdopodobnie będzie wymiana silnika bo obecnie pali dwa razy więcej niż moje MII, a o apetycie na olej to w ogóle szkoda gadać ;) Nieważne, tak przy okazji spytałem bo wspomniałeś.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie nie, ale i przed wymianą czujnika nie miałem zastrzeżeń co do mocy. Autko, jak dla mnie zbiera się dostatecznie do moich potrzeb, a i porównywałem kiedyś z autem znajomego z tym samym silnikiem i różnicy nie widzę. Może i kiedy czujnik nawalał jakaś tam różnica była w przyspieszaniu, i nie zdążyłem jej odnotować. W tamtym okresie jeździłem tylko po mieście, a ja autem zawsze jeżdżę bardzo spokojnie, zaiwaniać to lubię na rowerze :-D W trasie bym być może zauważył różnicę.

Edytowane przez droopy
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, tomu5 napisał:

Często jest tak, że odpalam auto które jedzie normalnie i po jakimś czasie muszę zgasić silnik i po ponownym odpaleniu znowu jedzie dobrze, do momentu kiedy np. zatrzymuję się na stopie lub zwalniam z innego powodu wtedy właśnie okazuje się, że normalne przyśpieszanie nie jest już możliwe, kiedy wcisnę sprzęgło i przytrzymam gaz w jednej pozycji wskazówka buja się między 2400 a 3000 orb (faluje)

To raczej wyklucza przestawienie rozrządu. Przestawiony ciągle powodowałby problemy. 

Błąd P 0638 dotyczy usterki ze sterowaniem przepustnicą i stąd może być brak mocy.

Dobrze by było podłączyć auto pod clipa wówczas miałbyś dokładnie określony problem. Clip oprócz błędu przepustnicy wskaże co w tej przepustnicy nie halo. Tak samo z KZFR. 

Torque jest dobry do podglądu parametrów pracy, owszem pokaże błędy ale na 100 % bym nie wierzył. I nie zawsze kasuje wykryte błędy.

 

 

 

Edytowane przez aniewa
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!