Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Auto nie odpala


polocek

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 18.05.2018 o 21:42, padobo napisał:

Może być problem z komputerem wtrysku.

 

Dnia 18.05.2018 o 13:47, droopy napisał:

Generalnie, jak rozumiem, miernik podłączyłeś na wtyczce wpinanej do cewki, tak? Jeśli tam nie było napięcia to znaczy, że cewka nie ma zasilania i nie jest to żaden dowód na to, czy jest ona uszkodzona czy sprawna.

 

Dnia 17.05.2018 o 16:37, polocek napisał:

Andrzej 2010 fakt są tam cenne wskazówki wedle tych wskazówek podejrzany byłby przekaznik pompy paliwa który zasila także cewki, pompe bym odrzucił gdyż na gazie także nie odpala. Lub cewke pierwszą ale czy aby z trzema by nie odpalił. Czy dobrze podejrzewam?

 

Dnia 17.05.2018 o 13:13, Andrzej-2010 napisał:

Wszystko masz podane jak na tacy w temacie ;  Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI, 

 

Dnia 17.05.2018 o 12:44, droopy napisał:

To inaczej "check injection", problem układem zapłonowym, może z wtryskiem. Warto podjechać do kogoś rozsądnego z clipem i sprawdzić, co w trawie piszczy. Może być cewka, jak piszesz, może świece, może coś z samym wtryskiem.

 

Dnia 14.05.2018 o 18:30, polocek napisał:

Witam forumowiczów właśnie jestem po demontażu czujnika wału i po zmierzeniu pokazuje 240 ohm. Jak myslicie czy jest on sprawny?czy przyczyna braku iskry leży gdzie indziej.

Wracam do tematu nie odpalania. Wymienilem czujnik wału korbowego i nic nie pomogło auto nie odpaliło ale ciekawostka jest taka że po kilkunastu próbach odpalenia auto ledwo zaskoczyło  i pracowało z początku jakby gubiło jeden cylinder ale po kilkunastu minutach problem powrócił i znalałem opis na wyświetlaczu einspritzung überprüfen.pytanie moje jest takie czy poierwsza cewka może powodować takie zachowanie?

 

Dnia 11.05.2018 o 22:10, polocek napisał:

No właśnie kiepski dostęp jest do czujnika a świece sąza głęboko na mój klucz, i fakt czuć benzyne. Jutro zajme się tym czujnikiem postaram sie go wykrecić.

Czy wiecie moze czy po drodze do iskry na cewkach jest jeszcze przekaznik

 

Dnia 11.05.2018 o 21:49, droopy napisał:

A próbowałeś poruszać wtyczką tego czujnika położenia wału korbowego? Generalnie powinno wywalić błąd, ale jak sam wspomniałeś, korzystasz z jakiegoś darmowego oprogramowania, jemu naprawdę nie ma co ufać. Generalnie jakby iskry nie było to powinieneś czuć po krótkim kręceniu smród benzyny. Jakbyś mógł wykręcić świecę to miałbyś pewność, czy zalana paliwem czy nie.

 

Dnia 11.05.2018 o 21:07, polocek napisał:

Witam po rozpoznaniu dzisiaj ustaliłem że brak iskry na świecach. Mierzyłem napięcie na kablach do cewki ( brak ) chyba że zle mierzyłem gdyż ściągnąłem kabel zasilający 1 cewke i podpiąłem miernik i wcisnąłem start stop. Nie mogłem wykręcić świec gdyż klucz który posiadam był za krótki.Czy ktoś zna rozwiązanke?

 

Dnia 11.05.2018 o 19:04, niebianskaskurwoala napisał:

Właśnie przez taką super odpowiedź mechaników nie lubię LPG. Silnik źle pracuje? To LPG. Nie odpala? To LPG. Rdzewieje? To LPG. Koło odpadło? To LPG :P

 

Dnia 11.05.2018 o 09:54, polocek napisał:

Dzięki za podpowiedzi popołudniu będę diagnozował dalej.

 

Dnia 11.05.2018 o 09:23, meganecoupe02 napisał:

Sprawdź wtyczki w UPC pod maską, samo UPC też możesz sprawdzić. Czy przy próbie odpalenia słychać pompę paliwa?

 

Dnia 11.05.2018 o 06:55, Andrzej-2010 napisał:

Komputer wykaże błąd czujnika położenia wału.

Zakręć zawór gazu na butli, spróbuj odpalić na samej benzynie.

Większość błędów w pracy silnika to wina instalacji gazowej, niewłaściwie zamontowanej lub rozregulowanej.

Poczytaj; Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

 

Witam problem rozwiązany. Winny okazał sie modul uch bsi który strasznie zardzewiał i przekaźnik dajacy napiecie na cewke. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!