Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosba o identyfikacje rurki Megane 2 1.5 dci


mxtestview

Rekomendowane odpowiedzi

 

Czy ktoś się orientuje gdzie podłączony jest przewód zaznaczony na zielono ?

Sprowadziłem samochód z Niemiec i jest on niepodpięty , dodatkowo wyskakują błędy "abgassystem überprüfen" oraz "einspritz überprüfen". Samochód z 2009 roku czyli końcówka serii. Kod silnika K9K734 .

Dziękuje za pomoc.

IMG_20180813_125032940.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to tylko plastykowa rurka to służy ona tylko do odprowadzenia ewentualnych wycieków paliwa pod silnik. Wpięta jest w otwór umieszczony za obudową miarki oleju. Nie ma nic wspólnego z komunikatami które załączyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, to jest rurka wychodząca z obudowy silnika i służy do odprowadzenia nadmiaru ropy w razie gdyby coś wyciekło, rozlało się...

 

Co do błędów to ten "abgassystem überprüfen" to sprawdź układ wydechowy, a ten drugi "einspritz überprüfen" to sprawdź wtryskiwacze. 

Edytowane przez kowalikd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co oznacza usterka P1205 w tym silniku ?

Skanowanie w Delphi : DF 991 obwód sterujący wtryskiwaczem filtra cząstek stalych otwarty  oraz DF 641 .

Czy jest to zapchany DPF?

Edytowane przez mxtestview
dane z delphi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1205 to jest błąd DF 991. 

DF 991 to po angielsku:

PARTICLE FILTER INJECTOR CONTROL CIRCUIT
CC.0: Short circuit to earth
CC.1: Short circuit to + 12 V
CO: Open circuit
NOTES
Conditions for applying the fault finding procedure to a stored fault:
– The fault is declared present after the engine is started or following a road test.
– After actuator command AC238 Particle filter injector.
If the fault is present:
CO or CC.1: Injector not actuated,
CC.0: Injector permanently actuated.
– The level 1 and OBD fault warning lights are lit on the instrument panel.
Use CLIO III, MODUS, MEGANE II ph2, SCENIC II ph2 and Kangoo II Wiring
diagrams Technical Note.
Check the connection and condition of the exhaust injection solenoid valve connector, component code 1750.
Check the connection and condition of the injection computer connector, component code 120 (see MR 392,
385, 364, 370 and 417, Mechanical, 13B, Diesel injection, Diesel injection computer: Removal - Refitting).
If the connector is faulty and there is a repair procedure (see Technical Note 6015A, Electrical wiring repair,
Wiring: Precautions for repair), repair the connector, otherwise replace the wiring.
Measure the resistance of the particle filter injector, component code 1750 between connections 3FB2
(or 3FB3 for Kangoo II) and 3AGR.
If the resistance is not:
5.2 Ω at - 40˚C,
7.5 Ω at 20˚C,
10.4 Ω at 120˚C.
Replace the injector.
With the ignition on, check for + 12 V after ignition on connection 3FB2 (or 3FB3 for Kangoo II) of the exhaust
injection solenoid valve, component code 1750.
If the connection(s) are faulty and there is a repair method (see Technical Note 6015A, Repairing electrical
wiring, Wiring: Precautions for repair), repair the wiring, otherwise replace it.
Check the continuity, insulation and absence of interference resistance on the following connections:
– 3FB2 (or 3FB3 for Kangoo II) between components 1750 and 120 (or 1337 for Kangoo II),
– 3AGR between components 1750 and 120.
If the connection(s) are faulty and there is a repair method (see Technical Note 6015A, Repairing electrical
wiring, Wiring: Precautions for repair), repair the wiring, otherwise replace it.

1750 to ELEKTROZAWÓR WTRYSKU PRZY UKŁADZIE WYLOTOWYM  umieszczony za turbosprężarką przed filtrem cząstek stałych.

DF641 to:

DAMPER VALVE CIRCUIT
1. DEF: No signal
2. DEF: Deal with DF067
3. DEF: Values outside limits
4. DEF: Signal inconsistency
NOTES
Special notes:
If fault DF641 Damper valve circuit, 2.DEF is present, apply the fault finding
procedure for DF067 Damper valve control circuit.
Damper valve cut-off.
There is no damper valve for Vdiag 4C.
Conditions for applying fault finding procedures to stored faults:
– The fault becomes present when the engine is started and then stopped,
– a road test,
– an actuator control AC012 Damper valve.
– The level 1 fault warning light is lit on the instrument panel.
Use CLIO III, MODUS, MEGANE II ph2, SCENIC II ph2 and KANGOO II Wiring
diagrams Technical Note.
Check the connection and condition of the damper valve connector, component code 1461 (see MR 392, 364,
370 and 417, Mechanical, 12A, Fuel mixture, Damper valve: Removal - Refitting).
and of the injection computer connector, component code 120 (see MR 392, 385, 364, 370 and 417,
Mechanical, 13B, Diesel injection, Diesel injection computer: Removal - Refitting).
If the connectors are faulty and if there is a repair procedure (see Technical Note 6015A, Repairing electrical
wiring, Wiring: Precautions for repair) repair the connector(s); otherwise, replace the wiring.
Check for + 12 V after ignition on connection 3FB (or 3FB3 for Kangoo II) of the damper valve, component
code 1461.
If the connection is faulty and there is a repair procedure (see Technical Note 6015A, Electrical wiring repair,
Wiring: Precautions for repair), repair the wiring, otherwise replace it.
Check the insulation, continuity and the absence of interference resistance on the following connections:
– 3VM between components 1461 and 120,
– 3GM between components 1461 and 120,
– 3AAD between components 1461 and 120.

1461 to przepustnica powietrza umieszczona przed zaworem EGR.

120 komputer wtrysku.

Poniżej załączam plik PDF z błędami dla silnika  k9k 734

 

Siemens Injection SID301 and 304.pdf

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem DF 991 (P1205 ) rozwiązany. Przyczyna skrzywiony pin w gnieździe  wtrysku DPF i brak polaczenia z wtykiem (obwód otwarty ).

Natomiast DF 641 to wytarty potencjometr przepustnicy powietrza .

Edytowane przez mxtestview
nowe fakty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!