Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,co mogło sie zepsuc  jak sie urwało takie cos z tyłu znajduje sie to koło tylnej belki

co jest na zdjeciu w megan classic 1997 rok ,podczas jazdy był huk i siadł tył,prosze o pomoc i czy warto to naprawiac.

Screenshot_2018-09-05-21-15-03.png

lapka2.gif

REGULAMIN

5,6 literki PL

5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach... - przeniosłem - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym zawieszeniu nie ma sprężyn. Za resorowanie odpowiadają drążki skrętne ukryte w belce zawieszenia. Uszkodzonych drążków skrętnych chyba nie zobaczysz bez demontażu elementów.

A to one są podejrzane, jeżeli tył siadł i tak został.

W Megan I były 2 typy tylnej belki jedno i dwu rurowa, W Classic-u chyba stosowano tylko dwu rurową tylną belkę.

 

Masz ABS? Jeżeli nie to może to być korektor siły hamowania tylnej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, uszkodzenia nie zobaczysz bez zrzucenia całej belki z auta. Jeśli jednak tyłek usiadł, to prawie na pewno będzie to belka. Tylko drążki skrętne są odpowiedzialne za wysokość auta, można ją regulować swoją drogą. Nawet jakby to strzelił amortyzator czy jego mocowanie, to auto by nie usiadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że belki się regeneruje. Powinieneś znaleźć jakieś treści w tym temacie na forum ale żeby mieć pewność udaj się najpierw do mechanika lub zakładu, który specjalizuje się w zawieszeniach w Twojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam oddać po prostu firmie, która klepie belki masowo, nie korzystać z usług mechanika. Niech tylko zrzuci i potem założy belkę, jeśli nie wiesz, jak to zrobić sam. Od firmy kupujesz regenerowaną belkę z długą gwarancją, jak wybierzesz kogoś porządnego. Swoją odsyłasz im po prostu, a dostajesz inną, zregenerowaną i sprawdzoną. Nie idź na łatwiznę i nie kupuj jakiejś używki ze szrotu. Ponieważ uszkodzenia nie widać z zewnątrz, to możesz kupić podobne badziewie, jak masz teraz albo belkę, która klapnie za kilkaset kilometrów. Tylko kompleksowa regeneracja jeśli planujesz tym autem jeszcze pojeździć.

Regenerowana do MI to ~5-7 stówek.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!