Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę się podzielić tym co mnie spotkało. Będąc w Niemczech zepsuł mi się zacisk na tylnym kole (nie odpuszcza cylinderek). Tarcza nagrzewała się do tego stopnia że felga była zbyt gorąca żeby jej dotknąć. Cały dzień szukałem zestawu naprawczego (uszczelki itp.) i nawet będąc w autoryzowanym serwisie Renault powiedzieli że nie mają zestawu, że w Niemczech od razu wymienia się zacisk i nikt się nie bawi w takie naprawy. Zrezygnowałem, odkręciłem koło, zdjąłem zacisk i przyczepiłem go sznurkami i zaciskami do podwozia starając się żeby nie naginać przewodów i nie spowodować wycieku. W zacisk włożyłem kawałek drewienka lipowego, które jest bardzo miękkim drewnem (akurat mam to przy sobie) i nacisnąłem hamulec tak że cylinderek teraz gryzie drewienko. Klocki były kompletnie zerżnięte, ale jest sobota i nigdzie nie kupię, z resztą pewnie nie ma gdzie. Niestety tu nie ma sklepików tak jak w Polsce czy w Anglii, że zamawiasz i za parę godzin są części, tu albo zamawia się przez internet albo do warsztatu. Wbrew temu co piszą i mówią w internecie, przy hamowaniu nie ściąga w żadną stronę (może drugi hamulec tylny zbyt słabo działa?). Jadę więc do Polski gdzie są części i warsztaty. Pewnie będę jechał maks 80 na autostradzie <ok>

Edytowane przez Vorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej 

 

odwazny jesteś. 

Ciekawe jaka samochód zachowa się przy maksymalnym, awaryjnym hamowaniu ?

Oby Ci się udało bo jak coś nawywijasz i niemiecka polizei zobaczy Twoje naprawy to pewnie jeszcze Twoje dzieciaki będą spłacały zasadzoną grzywnę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do awaryjnego hamowania, wiadomo, będzie 15% słabsze, ale jestem psychicznie przygotowany. Włączam szybko dwójkę na minimalnym sprzęgle to szybciej wyhamuje niż hamulce.

 

Co da wyczyszczenie tłoczka skoro klocek jest zdarty do stali. Mógłbym zrobić zdjęcie, bo jeszcze trochę to zam tłoczek by naciskał na tarczę. Poza tym, z wyglądu ta uszczelka wygląda na tak starą, że chyba minimalnie brakuje żeby zaczął wyciekać płyn, a co ja wtedy zrobię jak nie mam zestawu naprawczego i nie ma gdzie go kupić tutaj??? Jechać bez hamulców? Oddać do warsztatu i czekać tydzień aż naprawia i płacić za hotel 500 euro?

 

Drugi klocek (zewnętrzny) ma od cholery grubości, pewnie jakiś gamoń wymienił tylko jeden! Dlatego nie wymieniałem, myślałem że klocki są ok, ale nie zprawdziłem wewnętrznego, bo kto by pomyślał...

 

Właśnie dziwne jest że wyjeździłem w Niemczech, w Agnlii, Szwecji z 15 tysięcy km i jeszcze nigdy mnie policja nie sprawdziła... Natomiast w moim miasteczku Straż Graniczna sprawdzała 4 razy (bo blachy z innego województwa). 

Uwaga, dojechałem, nie zauważyłem znacznej różnicy w hamowaniu. Znowszu uszło mi płazem.

Edytowane przez Vorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!