Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mechanik i znawca tematyki audio car, ochotnik :)


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze strzeliła mi linka z hamulca ręcznego i tutaj moje pytanie, bo wiem że są 2 linki "wajcha" z ręcznego chodzi luźno bez oporu, to która to będzie linka, i czy ktoś podjąłby się wymiany, oczywiście nie za darmo.

Chcę tez zamontować głośniki na tylnej półce ale nie znam się za bardzo i nie chcę nic spartaczyć, szukam kogoś kto już to robił i wie jak pociągnąć kable z drzwi na tylną półkę i ewentualnie doradziłby jakie głośniki kupić, po pomierzeniu półeczki wchodzą w grę głośniki 20cm lub owalne 6/9 cala, chodzi głownie o dobry bas.

Samochód Megane 2, 5 drzwiowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zaglądałeś w ogóle do tej dźwigni ręcznego? Jakby poszła jedna linka to ręczny nadal jakoś tam by działał. Albo jedna z linek strzeliła już dawno temu i teraz trafiło drugą, albo problem leży w samej dźwigni. Może chodzi Ci o to, że ręcznego nie da się po prostu zaciągnąć, dźwignia wraca do pozycji poziomej?

Edytowane przez droopy
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręczny cały czas działał, aż pewnego dnia zajechałem na parking zaciągnąłem ręczny, był normalny opór, po kilku minutach wróciłem do auta i jakoś lekko puścił, więc zaciągnąłem jeszcze raz i już oporu nie było, zębatkę słychać ale zaciąga się bez oporu i hamulec nie działa. Dźwignia normalnie chodzi w górę i w dół do pozycji poziomej.

Nie, nie zaglądałem nigdzie, moja pierwsza myśl to właśnie linka, nie znam się na tym i nie chce tam grzebać.

Edytowane przez skorpionek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurde, myślałem że ze śląska, hehe,

Ale i tak dzieki za jakaś podpowiedź