Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.6 czy 2.0 w gazie?


Mateusz1234

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, proszę o wsparcie :)

Rozglądam się za kupnem auta w gazie i mój wybór podąża ku Renault Megane II w kombi
szukam czegoś ekonomicznego ale też żebym mógł wdepnąć kiedy trzeba i abym się nie zawiódł.

do 7 tyś z lekkim hakiem 

zastanawiam się nad pojemnością silnika 1.6 czy 2.0 w gazie lepiej pracuje?

nie znam się za bardzo dlatego proszę o radę ponieważ w miarę szybko musze zmienić auto (obecnie mam Forda Focusa MK1, ogólnie polecam ale rdza go zjada :mad:)

jak to jest z tą awaryjnościa renówek? to prawda? 

 

proszę o pomoc, za każdą radę dziękuję z góry :)

może niedługo będę tu częściej zaglądać ;) 

Edytowane przez Mateusz1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi silnik bardzo dobrze znosi gaz.

Ja bym wziął 2.0 bo ma więcej mocy, spalanie trochę wyższe, ale też jest skrzynia 6 biegowa.

W 2.0 mniej problemowe jest koło zmiennych faz rozrządu. 

Rdzy w Megane nie znajdziesz, no chyba że była rzeźbiona. Auta tanie, części tanie, bardzo duży wybór części zamiennych. Mechanicy znają już te auta, więc nie powinno być problemu z serwisem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiesz mi na co zwrócić uwagę przed zakupem? (dopiero oczytuje się z forum, więc pewnie później wyciągne jakieś wnioski) Np. w mazdach trzeba zwrócić szczególnę uwagę przy blacharce, czy w Megane jest coś co trzeba wiedzieć, na co zwrócić zczególną uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach