Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.9dci 120km Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam renault megane II 2004r 1.9dci 120km KMmam taki problem auto niema mocy na niskich obrotach ledwo reaguje na pedał gazu, nie mogę ruszyć pod górkę, bo auto gaśnie chyba że wkręcę go na bardzo wysokie obroty, na komputerze niema żadnych błędów. Zauważyłem iż  megane zaczęło kopcić na czarno, odłączyłem map sensor auto przestało dymić na czarno wróciła moc mogę normalnie podjechać pod górkę kupiłem nowy map sensor firmy delphi, ale po podłączeniu znowu auto przestaje jeździć teraz nie wiem czy to wina czujnika i kupić oryginalny Bosch czy gdzieś indziej szukać przyczyny  proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nic nie słychać o problemach z rozruchem;

   -  map sensor wg.mnie to nie to,

  -  sprawdzić wężyki do egr, turbiny, vacum; uszkadzają się w miejscu mocowania,

     Sprawdzić czy są szczelne, drożne,

 -   komputer może nic nie pokazać bo możliwe, że egr działa w ograniczonym zakresie,

 -   czy słychać pracę egr ?

      -  kąt otwarcia przepustnicy egr powinien zmieniać się płynnie,

      -  przepustnica najczęściej blokuje się w pozycji otwartej,

     -   prawdopodobnie egr do czyszczenia /wymiany,

         Egr nadmiernie wyeksploatowany, może rozlecieć się na kawałki i narobić bigosu w silniku,

-   w niektórych wersjach nie wywala błędu na desce po odpięciu wtyczki od egr,

-   sprawdzić/wymienić wyłącznik światła stop przy pedałach, ( duży przebieg auta ) ,

-   nie zaszkodzi ( przy większym przebiegu > 200 kkm ) wymienić wszystkie czujniki przy pedałach,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopcenie to może być wiele powodów. MAPsensor odczytuje ciśnienie w dolocie ale czas narastania i dokładność dawki paliwa jest zależna od pomiaru przepływu powietrza, czyli przepływomierz. Wystarczy, że układ pomiarowy będzie zabrudzony, lub podgrzewanie zaniżone i mocy nie będzie. Dolot, czyli droga od przepływomierza do komory spalania musi być szczelna. Po drodze jest IC oraz EGR. Najlepiej podejrzeć to wszystko na clipie, żeby nie tracić niepotrzebnie pieniędzy na chybił-trafił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!