Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasy Gt Performance?


Renia08

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.  Szybkie pytanie 

Widzieliście takie coś kiedyś? Czy to z fabryki czy czyjeś fanaberie?

Pasy są wypalone w lakierze. Jakby grawer. Chropowate pod palcem.

Ciągną się od połowy dachu z takim samym początkiem jak na masce.

renault-megane-iii-2008-lpg-110-doinwestowane-nisko-499152098.thumb.jpg.9d0f9a79c061cbda885f0c983725f663.jpg

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha :) i myślisz, że jak kiedyś nikt nie potrafił tego wyjaśnić to dziś będzie umiał?

Ja uważam, że to jest "dorobione". Komuś się podobało i sobie takie coś zorganizował.

Na 99% nie fabryka. Robiłeś śledztwo w ASO? Przesłałeś zdjęcie do Renault z zapytaniem? To chyba jedyny sposób żeby mieć pewność czy fabryka oferowała takie cuda ale wątpię. Jakby oferowała to byłoby więcej takich aut (to się może podobać - mi się nawet podoba), a tak to Twoje jest wyjątkowe.

 

Jak gruby masz lakier na masce i dachu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak gruby jest lakier ale jak przypuszczam to im grubszy tym większa szansa, że po dzwonie? Bo Renówki mają cienką warstwę. Wątpię, że istnieje taki warsztat który zrobi to "na aucie". Widać, że robione jest to maszynowo laserem, lakier na całym aucie jest identyczny jeśli chodzi o odcień. Lakier ma specyficzną charakterystykę, pod słońce jest czekoladowo siny, w pochmurny dzień czekoladowo czarny. Piękny, dużo ładniejszy jak czarny. A pasy są zrobione z takim " smakiem" w dodatku nie pierwsze lepsze tylko w stylizacji GT. I nie są jakieś super widoczne. Po prostu są :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z ciekawości pomierzył ten lakier. To może być jak z tą szybą, ktoś pomalował bo tak mu się podobało. Takich rzeczy się nie robi po dzwonie i nie jest to na pewno budżetowe rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pasy były do kupienia w katalogu akcesoriów. Ale one były szare. U ciebie wygląda to trochę bardziej tak jakby pasy były. Ktoś stwierdził że już się mu nie podobają i próbował odkleić. Niestety klej wszedł w reakcje z klarem. 

 

Ale to tylko moje gdybanie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam mniej więcej potwierdzenie, że wyszło to z fabryki. Tylko teraz tak, gdy zedrze  się i zostaje taki ślad to blacha powinna rdzewieć co nie? Po myciu robią się fajne czarne, a  jak wyschnął to robią się szare matowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie blacha, tylko amelinium :) W MII miałem odprysk do gołej "blachy" na masce. Nic się z nim nie działo.

P.s. po głębszych poszukiwaniach faktycznie było coś takiego. W katalogu jaki znalazłem jest ale nie dla Megane. Dziwne, że taka dekoracja nie cieszyła się popularnością. Jest nawet fajna.

tartozekkatalogus.pdf

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś, że masz od połowy dachu. Na zdjęciach kończy Ci się na masce. Na wizualizacjach jest na całym dachu i trochę na grillu od Twingo. Może ktoś sobie zażyczył żeby patent z Twingo zrobili mu w Megane no ale że buda dłuższa to jest jak jest (też fajnie). W końcu "klient płaci, klient wymaga". Szkoda tylko, że to raczej jak kolega pisał ślady po zdarciu folii, a nie ta folia.

image.thumb.png.5f18844412dd596e0c2f33821f4d7f94.png

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i po zdjęciu folii co nie zmienia faktu, że wygląda duzo lepiej i jest niezniszczalne  :)

Folia nie jest na lata, w dodatku jak ktoś katuje auto na myjni automatycznej to pozdrawiam. Chociaż ciśnienie z myjni "bezdotykowej" też potrafi szkód narobić. Pasy wyglądają profesjonalnie i powiem szczerze, że ludzie się oglądają na ulicy a szczególnie inni użytkownicy Meganek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!