Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o dedykowane, niefabryczne wycieraczki do Renat i nie tylko to na podstawie własnych doświadczeń polecam produkt z załączonego linka

http://allegro.pl/wycieraczki-przod-aero-oximo-renault-megane-iii-i3912823841.html

Pracują skutecznie i przede wszystkim cicho - naturalnie przy kontakcie z szybą zapryskaną chemią stosowaną na utrzymanie dróg "podnoszą głos".

Dlatego warto ten syf nieco rozpuścić płynem ze spryskiwacza nie zmuszając wycieraczek do mazania po szybie bo to coś zostawia jakąś taką mglistą powłokę, która przy podgrzanej szybie tym bardziej bieleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja akurat tych wycieraczek nie polecam.

Jak się nimi "trzaśnie" o szybę żeby strącić z nich lód , to łamią się plastikowe końcówki tych wycieraczek.

Dla mnie to są jednorazówki, albo wycieraczki na klimat tropików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jakoś nie pasuje mi wygląd tzw nowoczesnych, jedolitych wycieraczek. Każdy ma inny gust, ale nowe są bardzo brzydkie. Może to zabawne, ale mam takie odczucia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, korzystając że temat taki dosyć ogólny chciałbym zapytać, jak się ogólnie sprawują wycieraczki bezprzegubowe założone w megance I hatchback na tył? tzn chodzi mi czy ramię wystarczająco mocno dociska żeby dobrze przylegały i fajnie wycierały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Podepnę się pod temat, ale trochę w innej sprawie- czy ktoś może zmieniał długości piór wycieraczek w scenicu II? Bo irytuje mnie ten pozostający na środku klin, z którego zawsze cieknie strumyczek wody i potem zostaje ślad. Zastanawiam się czy zmiana długości piór dałaby jakiś efekt w postaci eliminacji albo chociaż zmniejszenia tego zjawiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klina nie wyeliminujesz, zmniejszenie nic nie da bo nadal będzie jego koncówka tyle że wyżej. Musiałbyś dobrać pióro dłuzsze o ok. 20-30 cm (podaję na oko) żeby zlikwidować ten kawałek, ale wtedy wycierasz sobie już dach, a moze i tylną szybę przy okazji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja, klin da się zlikwidować przestawiając prawą wycieraczkę wyżej, tyle że w pozycji spoczynkowej będzie gdzieś w 1/3 wysokości szyby i możliwe że docierałaby do lewego słupka. I może okazałoby się że wystarczy tylko prawa na całą szybę...

 

A poważnie, przy takim układzie wycieraczek jak mamy w naszych samochodach będzie ciężko taki klin zlikwidować. Wynika to z tego że oś obrotu prawej wycieraczki jest przesunięta bardzo w lewo, niemal na wysokość osi kolumny kierownicy i z tego powodu długość wycieraczki staje się kuriozalna (jest sporo dłuższa od lewej) i docierając do pionu (a nawet nie zawsze tak się dzieje, w Sceniku I prawa wycieraczka nie docierała do pionowego ustawienia, w SII pióro jest już skierowane w stronę kierowcy, ale cała wycieraczka robi ruch ok. 90 stopni szczęśliwie że ma przegub bo wyciera wyżej w stronę prawego górnego narożnika) jest wyżej od zasięgu lewej.

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Co myślicie o takich wycieraczkach do Megane 3 ?

http://allegro.pl/renault-megane-iii-kombi-3-wycieraczki-przod-tyl-i4917304028.html

 

czy może coś takiego?

http://allegro.pl/wycieraczki-bosch-aerotwin-megane-iii-thalia-kpl-i4852156393.html

 

muszę kupić na przód i tył i nie wiem na co się zdecydować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witajcie, to i ja sie podepnę pod temat.

Przyszedł ten moment że i ja musze wymienic wycieraczki w swojej MeganeI ph2, znalazłem trzy interesujące mnie opcje na Alledrogo - moze któreś odradzacie a inne polecacie? A może zupełnie cos innego zaproponujecie??

 

http://allegro.pl/wycieraczki-hybrydowe-renault-megane-i-550-500mm-i5469879736.html

http://allegro.pl/valeo-wycieraczki-c5551-550-510-renault-megane-i-i5470918091.html

http://allegro.pl/wycieraczki-valeo-first-renault-megane-i-95-03-i5017268158.html

 

W zasadzie zależy mi tylko na dobrym zbieraniu wody, hałas jest kwestią drugorzędną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz w okolicy E.Leclerca, to poszukaj w nim wycieraczek Unitec.

Ciężko o lepszą wycieraczkę za 10 zł, a lepiej często zmieniać, niż rysować szybę.

Wystarczają mniej więcej na 6-8 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!